Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hukkuminen, vajoaminen, pullo jne..  (Luettu 3675 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 07.02.2008 14:07:55 »

Muistan viime yöltä melko selkeän unen. Unessa oli paljon väkeä ja oli jotkin viinamaistiaiset. Jotakin hyvänmakuista viinaa tarjottiin halpaan hintaan. Innostin ostamaan ja niin teki moni muukin. Olimme jossakin hallissa (tai jossakin sen tyylisessä) se roikkui jotenkin vedenpäällä. Rappusilla istui jo humaltuneita ihmisiä, itse olin selvinpäin ja muistan, että unessa minulla oli kokoajan olo, että nyt tulee tapahtumaan jotain vakavaa. KAikki vain juhlivat, mutta itse varauduin pahimpaan. Väkeä oli tässä tilassa paljon ja yht´äkkiä se tila alkoi vajota veteen (väen painosta). Seuraavaksi muistan seisseeni kuivalla maalla, täysin ehjänä. KAtsoin veteen, jonne "halli" oli kokonaan uponnut ja näkyvissä ei ollut ihmisiä eikä mitään koko tapahtumasta ollut enää näkyvissä. En muista kuka, mutta joku tuttuni oli pelastunut lisäkseni. Hän oli kauhuissaan, minä olin aivan rauhallinen ja tuijottelin vain veteen. Mielessäni oli kokoajan, että näin piti käydä.. Pullo oli minulla muuten vielä kädessä ja muistaakseni en ollut edes maistanut siitä. Siinä välissä, kun "halli" alkoi vajota, se olikin lentokone.

Mitä uni voi tarkoittaa? Tuolla uni-oppaassa oli hukkumisesta ja joistakin muista asioista jotakin.. Varoitettiin mm. matkustamisesta, että voi merkitä vaaraa jopa kuolemaa Embarrassed. Itse olen lähdössä matkalle, laivalle.. pitäisikö nyt taas jotenkin pelätä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2008 15:59:37 »

En pelkäisi, koska sinähän pelastuit. Enemmänkin näkisin unen niin, että ihmiset hukuttavat todellisen Minuutensa (halli) tunteisiinsa (vesi) sen sijaan, että hallitsisivat itseään (selvinpäin oleminen). Ryyppääminen tässä voitaisiin kuvata tiedostamattomuutena, egon hallintana: ihminen ei enää hallitse elämäänsä, vaan ego on ratissa (ihmiset ovat humalassa) ja siitähän se soppa sitten syntyy! Sinä kuitenkin pelastuit. Oletko saanut viime aikoina osaksesi muiden avautumisia siitä, miten tämä ja tuo on huonosti elämässä? Ehkä uni varoittaa, että älä huku muiden mukana, pysy vaan kuivalla maalla vaikka muut olisivatkin hukuttamassa Itseään egon tunteisiin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: