Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valon enkelit... pohdittavaksi  (Luettu 51636 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« : 07.02.2008 16:46:07 »

Tahtoisin yrittää korttien nostoa myös muille kuin itselleni, tänään tuntuu vahvasti siltä  angel ... Jos kortin tahdot saada, niin pyydä vain   Smiley

Rakkaudella lilah  smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Atomi
Vieras
« Vastaus #1 : 07.02.2008 17:22:35 »

Kiitos Lilah! Voisitko nostaa kortin minulle. Enkelit tietävät kyllä miksi.   angel
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 07.02.2008 17:33:00 »

Juu, minulle voisi myös koettaa nostaa, jos sieltä jotain neuvoa tulisi Smiley Asiani ei ole "kuoleman vakava", liittyy jaksamiseen ja opiskeluun, burn out lähellä Undecided
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.02.2008 17:46:11 »

olisiko enkeleillä minulle jotain asiaa kauttasi?  smitten
tallennettu

Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #4 : 07.02.2008 17:48:08 »

Kiitos Lilah! Voisitko nostaa kortin minulle. Enkelit tietävät kyllä miksi.   angel

Anteeksianto

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että haastavat ihmiset ja tilanteet on lähetetty elämääsi tärkeimmiksi opettajiksesi. Ilman niitä sielusi ei kasvaisi.

Sinua opastetaan päästämään irti vanhasta tuskasta, kaunasta ja vihasta.

Kun annat muille ja itsellesi anteeksi, karmasi pyyhitään sielusi tiedostosta. Rakkaus lämmittää sydäntäsi ja mielesi tuntuu kevyeltä.

Pyydä enkeleitä auttamaan sinua tuskasi, vihasi ja syyllisyytesi sulattamisessa. He nostavat taakan harteiltasi.

Kun rakastat pyyteettömästi, ei ole mitään anteeksi annettavaa. Rakkaus on antamista, avaa siis sydämesi ja ole rakastava.


Voimalause
Annan anteeksi itselleni ja muille
- olen vapaa.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #5 : 07.02.2008 17:53:46 »

Saisinko kortin kiitos smitten
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #6 : 07.02.2008 17:59:00 »

Juu, minulle voisi myös koettaa nostaa, jos sieltä jotain neuvoa tulisi Smiley Asiani ei ole "kuoleman vakava", liittyy jaksamiseen ja opiskeluun, burn out lähellä Undecided

Arkkienkeli Jofiel

Arkkienkeli Jofiel työskentelee kultaisen säteen alaisena ammentaen viisautta Alkulähteestä. Pyydä häntä valaisemaan sinut ja auttamaan sinua, jotta saisit yhteyden omaan syvälliseen ymmärrykseesi.

Arkkienkeli Jofiel auttaa sinua myös oppimaan ja sisäistämään tietoa. Joten jos siis opiskelet tai osallistut mihin tahansa koulutukseen, jumalallinen tuki on nyt käytössäsi.

Pyydä arkkienkeli Jofielia opastamaan ja vahvistamaan sinua. Hän auttaa sinua vapautumaan kielteisyydestäsi, suhtautumaan asioihin avoimesti ja muuttumaan selkeämmäksi ja viisaammaksi.

Enkelit muistuttavat, että sinun on nyt aika pukea yllesi kultainen viisauden viitta. Kuvittele siis itsesi kultaiseen valopalloon ja ole viisas.


Voimalause
Olen yhteydessä sisäiseen viisauteeni.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #7 : 07.02.2008 18:08:41 »

olisiko enkeleillä minulle jotain asiaa kauttasi?  smitten

Kauneus

Ulkoinen maailma heijastaa sisäistä maailmaasi, joten keskity sisäiseen kauneuteesi, hyveisiisi, lempeyteesi, kykyihisi ja lahjakkuuksiisi. Muista, että mihin ikinä kiinnitätkin huomiosi, se kasvaa ja vahvistuu.

Jokaisen sielussa on jotakin kaunista, etsi siis sitä muista. Muistuta lähimmäisiäsi heidän hyveistään, niin valaiset heidät.

Ympäröi itsesi kauniilla ja sopusointuisilla asioilla ja ihmisillä, sillä meihin kaikkiin vaikuttaa se, mikä on ympärillämme.

Samalla kun virittäydyt huomaamaan yhä syvemmin oman itsesi, muiden ja tämän planeetan uskomattoman ihmeellisyyden, oma värähtelytaajuutesi virittäytyy kauneuden tasolle. Muut huomaavat sielusi säteilyn ja säteilysi koskettaa heitä.


Voimalause
Löydän kauneuden sekä itsestäni että muista.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #8 : 07.02.2008 18:17:38 »

Saisinko kortin kiitos smitten

Joustavuus

Elämä on täynnä muutoksia ja yllätyksiä. Sinua ohjataan nyt kulkemaan virran mukana, sillä virran vastustaminen tuo hankaluuksia.

Pyydä enkeliäsi auttamaan sinua avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja tuoreille virtauksille.

Kun hyväksyt sen mahdollisuuden, että on muitakin vaihtoehtoja, aiemmin piilossa olleet ovet avautuvat sinulle ja selviydyt muutoksista helpommin.

Jokaiseen ongelmaan on olemassa ratkaisu, tarkkaile siis kaikkea rakastavin ja odottavin silmin. Silloin elinvoima virtaa kauttasi vapaasti.

Tunnet itsesi terveeksi ja pirteäksi ja kykenet käyttämään tarvitsemiasi voimavaroja ja sisäistä viisauttasi selviytyäksesi muutoksista.


Voimalause
Olen vapaa ja joustava.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 07.02.2008 18:21:34 »

Kiitos, Lilah, jumalallista tukea todella tarvitaan angel! Kielteisyydestä täytyy kyllä yrittää pyrkiä eroon, vaikka tämä paine ja kiire sen hankalaksi tekevätkin, sillä kielteisyys estää luovaa minääni työskentelemästä täydellä teholla
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #10 : 07.02.2008 18:26:02 »

Nostaisitko minullekin kortin. Mihin enkelit haluavat minun nyt kiinnittävän huomioni?  smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #11 : 07.02.2008 18:30:14 »

Kiitos, Lilah, jumalallista tukea todella tarvitaan angel! Kielteisyydestä täytyy kyllä yrittää pyrkiä eroon, vaikka tämä paine ja kiire sen hankalaksi tekevätkin, sillä kielteisyys estää luovaa minääni työskentelemästä täydellä teholla

Sitä sinulle luvataan, luota siihen ja voimaasi, koska sitä sinulta löytyy. Levon aikakin tulee.

Rakkaudella lilah  smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #12 : 07.02.2008 18:40:03 »

Nostaisitko minullekin kortin. Mihin enkelit haluavat minun nyt kiinnittävän huomioni?  smitten

Mielikuvitus

Ajatukset ovat elämän rakennuspalikoita, sillä kaikki saa alkunsa jostakin ajatuksesta. Mielikuvitus on luovuuden yhdistämistä ajatteluun.

Jokainen rakennus on ensin vain "pilvilinna". Mielikuva saa myöhemmin maalliset perustuksensa arkkitehdeiltä ja rakentajilta.

Enkelit pyytävät sinua käyttämään luovan mielikuvituksesi kykyjä avartaaksesi mielikuviasi ja kuvitellaksesi mielessäsi unelma-elämääsi.

Kun pidät mielikuvaasi vakaasti yllä, enkelit huomaavat aikomuksesi selkeyden ja avaavat sinulle ovia auttaakseen sinua.

Enkelit auttavat sinua päättämään, millaisen lopputuloksen haluaisit saavuttaa. Ole varma siitä, että aikeesi ovat mitä puhtaimmat.

Kuvittele sitten unelmaasi mielessäsi ja ryhdy luomaan sitä todeksi.


Voimalause
Kuvittelen myönteisiä lopputuloksia kaikkien parhaaksi.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #13 : 07.02.2008 19:33:59 »

Minulle kans korttia!  smitten angel

Antautuminen

Kaikki se, mitä vastustat, pysyy visusti elämässäsi. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua egosi vastarinnan sulattamisessa (sisäinen konflikti ja kamppailu, jyrkät mielipiteet ja tottumukset), jotta he voisivat antaa korkeamman viisauden ja ilon tulvia elämääsi.

Kun antaudut korkeamman minäsi opastukselle, kaikki vastarintaan käyttämäsi energia vapautuu käyttöösi. Saat henkiseksi palkkioksesi elinvoimaa, sisäistä rauhaa, sopusointua ja ennen kaikkea rakkautta.

Anna siis elämän virran kuljettaa sinua mukanaan. Rentoudu ja herkisty kuuntelemaan sisäistä ääntäsi. Seuraa sitten intuitiosi ohjeita tietäen, että enkelit ovat kaiken aikaa tukenasi.


Voimalause
Antaudun elämän virran kuljetettavaksi.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #14 : 07.02.2008 20:04:48 »

Minkäslainen kortti minulle tulee? Yleistä vastausta kaipaisin siihen, mikä auttaisi tähän vallitsevaan tilanteeseen, jotta pääsisin eteenpäin...

Myönteisyys

Kun olet myönteinen, ohjaat jatkuvasti korkeavärähteisen energian virtaa ajatuksillasi, sanoillasi ja teoillasi.

Vaikutat muihin, jolloin he auttavat sinua kohti päämäärääsi.

Enkelit ovat tietoisia myönteisyytesi voimasta ja hekin tukevat aikomuksiasi.

Valitset itse ajatuksesi ja asenteesi, keskity siis rakkauteen, runsauteen ja menestykseen kaikilla elämäsi alueilla.

Myönteisyytesi saa sinut iloiseksi, terveeksi ja tyytyväiseksi.


Voimalause
Olen myönteinen ja voimakas.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: