Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valon enkelit... pohdittavaksi  (Luettu 51598 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #15 : 07.02.2008 20:47:12 »

Hei, minäkin olen täällä käsi pystyssä viittaamassa, jos vaikka saisin kortin... Onnistuuko? Kiitän jo etukäteen.
Rakkaudella Leijonatar-62
P.s. Muutoksenvoimat ovat kovastikin jylläämässä eri osa-alueilla elämääni.  angel
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 07.02.2008 21:02:43 »

kiitos lilah viestistä  smitten
tallennettu

Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #17 : 07.02.2008 21:43:19 »

Hei, minäkin olen täällä käsi pystyssä viittaamassa, jos vaikka saisin kortin... Onnistuuko? Kiitän jo etukäteen.
Rakkaudella Leijonatar-62
P.s. Muutoksenvoimat ovat kovastikin jylläämässä eri osa-alueilla elämääni.  angel

(Toki onnistuu, ole hyvä  smitten)

Seikkailu


Elämä on seikkailu. Ole valmis kaikkeen odottamattomaan ja käytä kaikki mahdollisuutesi tehokkaasti hyödyksesi.

Enkelit ehdottavat, että irtaudut pinttyneistä tottumuksistasi tai päästät irti vanhoista, kangistuneista kaavoistasi. Tee jotakin aivan uudenlaista ja kohtaa elämä tuorein aistein.

Jos edessäsi häämöttävä polku näyttää pimeältä, toimi kuin olisit tutkimassa synkkää seutua. Pyydä enkelit valaisemaan tietäsi. Tarkkaile sitten merkkejä ja viestejä, jotka osoittavat minne ja miten sinun tulee kulkea.

Tutki uusi alue innostuneesti ja rohkeasti. Innostuneisuus ja rohkeus ovat magneettisia piirteitä ja vetävät puoleensa rahaa ja työtilaisuuksia sekä tuovat pikantin lisän ihmissuhteisiin.

Enkelit innostavat sinua kulkemaan eteenpäin jännityksestä kihelmöiden, uutta odottaen ja parasta toivoen.


Voimalause
Kohtaan elämäni seikkailun halukkaasti.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #18 : 07.02.2008 22:07:18 »

Hei. Kyllä enkelit tietää. Oma enkelini on myös kertonut samantapaisesti minulle elämäni polkuja eteenpäin mennessä, tässä ajassa ja juuri nyt.  angel
Olen onnellinen  smitten kun olen löytänyt pitkän etsinnän jälkeen syvällisemmän osan päivääni. En toki ihan joka päivä keskustele enkelini kanssa, mutta usein kyllä. Olen sitä mieltä että kuka vaan, joka vain käy kuuntelemaan ja haluaa ottaa vastaan viestejä, niitä saa ja se antaa positiivista energiaa tähän päivään, jolloin ihminen on niin kiireinen ja kenties pinnallinenkin... kaikkea hyvää ja kauniita ajatuksia jokaisen mieleen.
Suurella sydämellään: Leijonatar-62
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
sannaska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #19 : 07.02.2008 22:43:28 »

Mites minullekin kortti?

Kiitos.  Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #20 : 07.02.2008 23:22:48 »

Täällä seisoo asennossa toivehikkaana myös Rubiinitar, todella kiitollisena olisin enkelien ohjeistuksesta  police

tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #21 : 08.02.2008 00:12:13 »

hei, olisiko enkeleillä minulle ohjetta tähän elämäntilanteeseen?
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #22 : 08.02.2008 08:16:52 »

Hei. Kyllä enkelit tietää. Oma enkelini on myös kertonut samantapaisesti minulle elämäni polkuja eteenpäin mennessä, tässä ajassa ja juuri nyt.  angel
Olen onnellinen  smitten kun olen löytänyt pitkän etsinnän jälkeen syvällisemmän osan päivääni. En toki ihan joka päivä keskustele enkelini kanssa, mutta usein kyllä. Olen sitä mieltä että kuka vaan, joka vain käy kuuntelemaan ja haluaa ottaa vastaan viestejä, niitä saa ja se antaa positiivista energiaa tähän päivään, jolloin ihminen on niin kiireinen ja kenties pinnallinenkin... kaikkea hyvää ja kauniita ajatuksia jokaisen mieleen.
Suurella sydämellään: Leijonatar-62

Kylläpä kiteytit hienosti tuon ajatuksen Leijonatar  smitten Positiivisuus, ilo ja usko siihen että asiat järjestyy ja tarvittaessa tulee autetuksi, vievät myönteisesti elämää eteenpäin.

Myötätuulta Rakkaudella lilah  angel smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #23 : 08.02.2008 09:32:10 »

Mites minullekin kortti?

Kiitos.  Smiley


Arkkienkeli Jofiel

Arkkienkeli Jofiel työskentelee kultaisen säteen alaisena ammentaen viisautta Alkulähteestä. Pyydä häntä valaisemaan sinut ja auttamaan sinua, jotta saisit yhteyden omaan syvälliseen ymmärrykseesi.

Arkkienkeli Jofiel auttaa sinua myös oppimaan ja sisäistämään tietoa. Joten jos siis opiskelet tai osallistut mihin tahansa koulutukseen, jumalallinen tuki on nyt käytössäsi.

Pyydä arkkienkeli Jofielia opastamaan ja vahvistamaan sinua. Hän auttaa sinua vapautumaan kielteisyydestäsi, suhtautumaan asioihin avoimesti ja muuttumaan selkeämmäksi ja viisaammaksi.

Enkelit muistuttavat, että sinun on nyt aika pukea yllesi kultainen viisauden viitta. Kuvittele siis itsesi kultaiseen valopalloon ja ole viisas.


Voimalause
Olen yhteydessä sisäiseen viisauteeni.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #24 : 08.02.2008 09:44:23 »

Täällä seisoo asennossa toivehikkaana myös Rubiinitar, todella kiitollisena olisin enkelien ohjeistuksesta  police



Arkkienkeli Samuel

Arkkienkeli Samuel työskentelee rakkauden vaaleanpunaisen säteen alaisena, ja koska sinut siunattiin tämän arkkienkelikortin myötä, se merkitsee sitä, että olet valmis avaamaan sydämesi pyyteettömälle rakkaudelle.

Rakkaus ei aseta rajoituksia vaan hyväksyy kaikki sellaisina kuin he ovat. Se ei myöskään tuomitse. Todellinen rakkaus on niin väkevä, että se sulattaa pois tuskan, vihan ja erillisyyden.

Anna rakkauden virrata sydämestäsi ja koskettaa sekä lähimpiäsi että niitä, joista et pidä, ja täysin tuntemattomiakin ihmisiä.

Tuolloin luot valosillan, jota pitkin enkelit voivat kulkea toisen luo tuodakseen tälle toivoa ja rauhaa.

Vastalahjaksi sinun elämäsi siunataan ja täytetään rakkaudella.


Voimalause
Sydämeni täyttyy rakkauden liekistä.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #25 : 08.02.2008 09:53:29 »

hei, olisiko enkeleillä minulle ohjetta tähän elämäntilanteeseen?

Haavoittuvaisuus

Vain rohkeat ja avosydämiset uskaltavat olla haavoittuvaisia, sillä kaikkien suojavarustusten laskemiseen ja ihmisyyden paljastamiseen tarvitaan rohkeutta.

Enkelisi opastavat sinua tiedostamaan puolustusmekanismisi, jotka pitävät sinut erillisenä muista ja Jumalallisesta.

Pyydä enkeleitäsi avuksesi sulattaaksesi naamiosi ja murtaaksesi suojamuurisi, jotta todellinen sisimpäsi voisi nousta esiin kuorestaan kuin perhonen kotelostaan.

Palkkiosi on vapauden, rakkauden ja sisäisen turvallisuuden tunne. Uskalla siis olla haavoittuvainen ja avoin.


Voimalause
Haavoittuvaisuus on voimavarani.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #26 : 08.02.2008 12:06:34 »

Saisinko kortin kiitos smitten

Joustavuus

Elämä on täynnä muutoksia ja yllätyksiä. Sinua ohjataan nyt kulkemaan virran mukana, sillä virran vastustaminen tuo hankaluuksia.

Pyydä enkeliäsi auttamaan sinua avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja tuoreille virtauksille.

Kun hyväksyt sen mahdollisuuden, että on muitakin vaihtoehtoja, aiemmin piilossa olleet ovet avautuvat sinulle ja selviydyt muutoksista helpommin.

Jokaiseen ongelmaan on olemassa ratkaisu, tarkkaile siis kaikkea rakastavin ja odottavin silmin. Silloin elinvoima virtaa kauttasi vapaasti.

Tunnet itsesi terveeksi ja pirteäksi ja kykenet käyttämään tarvitsemiasi voimavaroja ja sisäistä viisauttasi selviytyäksesi muutoksista.


Voimalause
Olen vapaa ja joustava.

kiitos kaunis coolsmiley
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #27 : 08.02.2008 17:56:12 »

Kiitos! Osuipa juuri sopivasti, tietenkin   Grin
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
marikahyv
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #28 : 09.02.2008 20:24:43 »

Voisitko nostaa kortin minulle. Enkelit tietävät kyllä miksi. Pistän kuitenkin vähän kysymystä tähän. :Smiley

Toivoisin, että lääkäreiden silmät avautuisivat terveyteni/sairauteni takia  Shocked
ja saisin yhden hyvän  lääkäri, joka laittaisi asiat rullaamaan eteenpäin. Miksi minuun on niin vaikea uskoa, muiden kanssa ihmisten... Olen niin yksin ja onneton!

Nousumerkki Härkä
aurinko Kaksonen
kuu Vesimies
merkurius kaksonen
venus kaksonen
mars vesimies
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #29 : 09.02.2008 22:36:39 »

Hei!
Mitähän enkelit tahtoo sanoa minulle smitten

Uteliaisuus

Tarkastele elämää lapsen uteliain silmin, niin löydät loppumattoman ilon ja kihelmöivän jännityksen lähteen.

Uteliaisuus pitää sinut hengissä, kiinnostuneena ja kiinnostavana.

Enkelit kehottavat sinua pysymään kiinnostuneena itsestäsi. Ryhdy tutkimaan sitä, kuka olet, niin kasvat sekä persoonana että hengen tasolla.

Ole kiinnostunut ihmisistä, niin löydät iäisen kiehtovuuden lähteen.

Ole kiinnostunut upeasta maailmankaikkeudesta, jossa elät, sekä enkeleistä ja heidän roolistaan jumalallisessa suunnitelmassa.

Mielihyväsi sädehtimä valo valaisee elämääsi.


Voimalause
Tutkiskelen elämän ihmettä.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: