Voisitko nostaa kortin minulle. Enkelit tietävät kyllä miksi. Pistän kuitenkin vähän kysymystä tähän. :
Toivoisin, että lääkäreiden silmät avautuisivat terveyteni/sairauteni takia
ja saisin yhden hyvän lääkäri, joka laittaisi asiat rullaamaan eteenpäin. Miksi minuun on niin vaikea uskoa, muiden kanssa ihmisten... Olen niin yksin ja onneton!
Nousumerkki Härkä
aurinko Kaksonen
kuu Vesimies
merkurius kaksonen
venus kaksonen
mars vesimies
Arkkienkeli Jofiel
Arkkienkeli Jofiel työskentelee kultaisen säteen alaisena ammentaen viisautta Alkulähteestä. Pyydä häntä valaisemaan sinut ja auttamaan sinua, jotta saisit yhteyden omaan syvälliseen ymmärrykseesi.
Arkkienkeli Jofiel auttaa sinua myös oppimaan ja sisäistämään tietoa. Joten jos siis opiskelet tai osallistut mihin tahansa koulutukseen, jumalallinen tuki on nyt käytössäsi.
Pyydä arkkienkeli Jofielia opastamaan ja vahvistamaan sinua. Hän auttaa sinua vapautumaan kielteisyydestäsi, suhtautumaan asioihin avoimesti ja muuttumaan selkeämmäksi ja viisaammaksi.
Enkelit muistuttavat, että sinun on nyt aika pukea yllesi kultainen viisauden viitta. Kuvittele siis itsesi kultaiseen valopalloon ja ole viisas.
VoimalauseOlen yhteydessä sisäiseen viisauteeni.
Sinulle nousi vielä toinen kortti
AnteeksiantoEnkelit muistuttavat sinua siitä, että haastavat ihmiset ja tilanteet on lähetetty elämääsi tärkeimmiksi opettajiksesi. Ilman niitä sielusi ei kasvaisi.
Sinua opastetaan päästämään irti vanhasta tuskasta, kaunasta ja vihasta.
Kun annat muille ja itsellesi anteeksi, karmasi pyyhitään sielusi tiedostosta. Rakkaus lämmittää sydäntäsi ja mielesi tuntuu kevyeltä.
Pyydä enkeleitä auttamaan sinua tuskasi, vihasi ja syyllisyytesi sulattamisessa. He nostavat taakan harteiltasi.
Kun rakastat pyyteettömästi, ei ole mitään anteeksi annettavaa. Rakkaus on antamista, avaa siis sydämesi ja ole rakastava.
VoimalauseAnnan anteeksi itselleni ja muille
-olen vapaa.