Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valon enkelit... pohdittavaksi  (Luettu 51617 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #45 : 12.02.2008 15:25:46 »

Olisiko enkeleillä minulle jotain viisasta sanottavaa :Smiley

Kiitos smitten

Sinulle nousi kaksi korttia  angel

Voima

Sinua muistutetaan siitä, että perusolemuksesi on jumalallinen, älä siis anna kenenkään nöyryyttää sinua.

Olet voimakas tuntiessasi olosi täysin tyyneksi ja rauhalliseksi, sillä kukaan ei voi hermostuttaa sinua tai vaikuttaa sinuun.

Enkelisi opastavat sinua löytämään tyynen, hiljaisen sisimpäsi, lepyttämään vihasi, puhdistamaan tunteesi, luottamaan omaan arvostelukykyysi ja tekemään omat päätöksesi itse.

Henkiselle kehityksellesi on eduksi, että kannat oman vastuusi elämästäsi. Seiso siis omilla jaloillasi ja ole vahva.

Todellinen voima perustuu sisäiseen vahvuuteen, itsensä arvostamiseen ja itseluottamukseen.

Valjasta tänään omat voimasi käyttöösi.


Voimalause
Olen tyyni, voimakas ja itsevarma.


--------------------------------------------------------

Lempeys

Jotta voisit olla lempeä, sinun täytyy avata sydämesi pehmeille välittämisen ja myötätunnon hyveille.

Ole lempeä itsellesi. Aseta itsellesi kohtuulliset odotukset ja kiitä itseäsi ansiosi mukaan. Jotta voisit kehittää lempeyden kykyjäsi, helli itseäsi.

Kun teet jotakin omaksi hyväksesi, suot osan käyttämästäsi energiasta muillekin.

Lempeys sulattaa jäiset suojamuurit ihmisten väliltä ja valaa jälleen voimaa niihin, jotka ovat peloissaan. Lähesty siis yksinäisiä, vedä ujot ulos kuorestaan, ota viereesi ne jotka kokevat erillisyyttä ja lohduta surullisia.

Palkkiosi on sisäisen rauhan, lämmön ja rakkauden tunne.


Voimalause
Olen lempeä itselleni ja muille.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
sirulainen
Vieras
« Vastaus #46 : 13.02.2008 12:25:21 »

hei, nostaisitko minullekin kortin mieltäni askarruttaviin kysymyksiin?kiitos!
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #47 : 13.02.2008 14:59:49 »

hei, nostaisitko minullekin kortin mieltäni askarruttaviin kysymyksiin?kiitos!

Arkkienkeli Rafael

Sinut on siunattu saadessasi tämän enkelikortin, sillä arkkienkeli Rafael tuo mukanaan terveyttä, parantavaa energiaa ja runsautta. Hän auttaa sinua kehittämään intuitiotasi ja sisäistä näkökykyäsi. Pyydä Rafaelia avuksesi, jos tarvitset nyt apua näiden seikkojen suhteen.

Rafael suojelee myös matkamiehiä; tämä on onnenkorttisi, jos olet lähdössä matkalle.

Jos olet parantaja tai haluaisit sellaiseksi, arkkienkeli Rafael ohjaa sinulle puhdasta, jumalallista energiaa.

Rafael työskentelee parantamisen ja tasapainon vihreän säteen alaisena, kuvittele siis ympärillesi kirkkaan vihreää valoa ja pyydä Rafaelia opastamaan sinua.


Voimalause
Olen onnellinen, terve ja elän runsaudessa.

---------------------------------------------------

Anteliaisuus

Anteliaisuus on hengen hyve.

Se on muiden hyvästä onnesta riemuitsemista, vaikkei itsellä olisi ainuttakaan syytä juhlia.

Anteliaisuus on asenne ja merkitsee, että olet iloinen saadessasi antaa etkä odota vastalahjaa.

Tämän kortin valitseminen kehottaa sinua avosydämisyyteen ja merkitsee, että olet valmis kohoamaan tämän jalon hyveen tasolle.

Enkelit ehdottavat, että annat itsestäsi vapaasti, avoimesti ja rakastavasti.

Avokätisyyden palkkio on valtava, sillä kaiken minkä annat avoimesti ja sydämellisesti muille, saat moninkertaisesti takaisin.


Voimalause
Olen avosydäminen.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #48 : 13.02.2008 17:13:27 »

Jos vielä ehdin mukaan, olisin kiitollinen enkelien viestistä tähän hetkeen!
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #49 : 13.02.2008 17:18:14 »

Hei!
Minä myös kortin haluisin  smitten Jonkin aikaa sitten tein järisyttävän virheen,mitä en ois ikinä uskonut itsestäni, säikähdin käytöstäni toden teolla  Embarrassed
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #50 : 13.02.2008 19:28:38 »

Jos vielä ehdin mukaan, olisin kiitollinen enkelien viestistä tähän hetkeen!

Hyvin ehtii nyt ja myöhemminkin, ainakin toistaiseksi  Smiley


Kauneus

Ulkoinen maailma heijastaa sisäistä maailmaasi, joten keskity sisäiseen kauneuteesi, hyveisiisi, lempeyteesi, kykyihisi ja lahjakkuuksiisi. Muista, että mihin ikinä kiinnitätkin huomiosi, se kasvaa ja vahvistuu.

Jokaisen sielussa on jotakin kaunista, etsi siis sitä muista. Muistuta lähimmäisiäsi heidän hyveistään, niin valaiset heidät.

Ympäröi itsesi kauniilla ja sopusointuisilla asioilla ja ihmisillä, sillä meihin kaikkiin vaikuttaa se, mikä on ympärillämme.

Samalla kun virittäydyt huomaamaan yhä syvemmin oman itsesi, muiden ja tämän planeetan uskomattoman ihmeellisyyden, oma värähtelytaajuutesi virittäytyy kauneuden tasolle. Muut huomaavat sielusi säteilyn ja säteilysi koskettaa heitä.


Voimalause
Löydän kauneuden sekä itsestäni että muista.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #51 : 13.02.2008 19:38:16 »

Hei!
Minä myös kortin haluisin  smitten Jonkin aikaa sitten tein järisyttävän virheen,mitä en ois ikinä uskonut itsestäni, säikähdin käytöstäni toden teolla  Embarrassed

Armo

Kehittääksesi armon hyvettäsi anna sekä itsellesi että kaikille lähimmäisillesi anteeksi.

Ole jalomielinen, näe hyvää toisissa äläkä tuomitse heitä.

Avaudu myötätunnolle ja löydä sisältäsi ennen kaikkea se viisaus, joka huomaa Jumalallisuuden kaikissa luoduissa.

Kun olet suopea ja löysäät asenteitasi muita kohtaan, osoitat heille armollisuutta.

Levität ympäristöösi paljon valoa, iloa ja vapautta ja rohkaiset muita löytämään hyvää sisältään.

Tämän kortin valitseminen saattaa merkitä sitä, että armon enkelit tarjoavat sinulle vapautuksen tuskistasi tai hankaluuksistasi.
Ota se armollisesti vastaan.


Voimalause
Olen armollinen.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Pupuliini74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Amor vincit omnia


Profiili
« Vastaus #52 : 17.02.2008 06:50:01 »

Hei  Smiley

Mitähän enkeleillä on minulle kerrottavaa tähän hetkeen ja hieman myös eväitä tulevaan?

Kiitos  smitten
tallennettu

Nouseva merkki : Jousimies
Aurinko Vaa'assa 28.37
Kuu Kauriissa 21.12
Merkurius Skorpionissa 5.37 R
Venus Vaa'assa 24.46
Mars Vaa'assa 26.03
Jupiter Kaloissa 8.14 R
Saturnus Ravussa 18.49
Uranus Vaa'assa 28.10
Neptunus Jousimiehessä 7.55
Pluto Vaa'assa7.33
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #53 : 17.02.2008 09:54:33 »

Hei  Smiley

Mitähän enkeleillä on minulle kerrottavaa tähän hetkeen ja hieman myös eväitä tulevaan?

Kiitos  smitten


Tähän hetkeen...

Joustavuus

Elämä on täynnä muutoksia ja yllätyksiä. Sinua ohjataan nyt kulkemaan virran mukana, sillä virran vastustaminen luo hankaluuksia.

Pyydä enkeliäsi auttamaan sinua avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja tuoreille virtauksille.

Kun hyväksyt sen mahdollisuuden, että on muitakin vaihtoehtoja, aiemmin piilossa olleet ovet avautuvat sinulle ja selviydyt muutosista helpommin.

Jokaiseen ongelmaan on olemassa ratkaisu, tarkkaile siis kaikkea rakastavin ja odottavin silmin. Silloin elinvoima virtaa kauttasi vapaasti.

Tunnet itsesi terveeksi ja pirteäksi ja kykenet käyttämään tarvitsemiasi voimavaroja ja sisäistä viisauttasi selviytyäksesi muutoksista.


Voimalause
Olen vapaa ja joustava.

*****************************************************


Eväitä tulevaan...

Tarkoitus

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kohtaat jokaisen tilanteen tai ihmisen elämässäsi jostakin tietystä syystä.

Tilanteen on ehkä tarkoitus vahvistaa sinua ja tarjota sinulle mahdollisuus päästää irti menneistä tai antaa anteeksi, vapautua pinttyneistä tavoista tai saada hyvä mieli.

Elämäsi tarkoitus on tehdä sitä, mikä tuottaa sinulle iloa, tyydytystä ja täyttymystä. Kun tavoittelet näitä sielun perusominaisuuksia, kuljet kohtalosi polkua. Kun pääset elämänpolullesi, älä anna minkään tai kenenkään estää sinua toteuttamasta elämäntehtävääsi.

Sinua opastetaan pyytämään enkelisi apua löytääksesi jonkin nykyisen elämäntilanteesi merkityksen tai elämäntehtäväsi, jos olet siihen valmis.
Yhdistä vahvuutesi ja tahdon voimasi toisiinsa ja pidä aikomuksesi vakaana toteuttaaksesi tarkoituksesi. Enkelit ovat tukenasi, ja sinä onnistut.


Voimalause
Olen voimakas ja päättäväinen.


tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #54 : 18.02.2008 01:15:20 »

Hei!

Katsoisitko onko Valon enkeleillä neuvoja minun tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni?
tallennettu
Pupuliini74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Amor vincit omnia


Profiili
« Vastaus #55 : 18.02.2008 02:12:15 »

Kaunis kiitos Sinulle lilah

 smitten
tallennettu

Nouseva merkki : Jousimies
Aurinko Vaa'assa 28.37
Kuu Kauriissa 21.12
Merkurius Skorpionissa 5.37 R
Venus Vaa'assa 24.46
Mars Vaa'assa 26.03
Jupiter Kaloissa 8.14 R
Saturnus Ravussa 18.49
Uranus Vaa'assa 28.10
Neptunus Jousimiehessä 7.55
Pluto Vaa'assa7.33
viherpippuri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #56 : 18.02.2008 17:14:50 »

Hei! Vieläkö kortteja nostelet? Olisikohan enkeleillä minulle sanottavaa...?

 smitten
tallennettu

aurinko jousimies askendentti vaaka kuu rapu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #57 : 18.02.2008 17:55:27 »

Hei!

Katsoisitko onko Valon enkeleillä neuvoja minun tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni?

Rehellisyys

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että jokainen ajatuksesi, sanasi, tunteesi ja tekosi heijastuu auraasi.

Kun olet rehellinen, aurasi on kristallinkirkas. Jokainen tietää paikkansa sinun suhteesi ja tuntee olonsa täysin turvalliseksi.

Enkelit ehdottavat, että etsisit sisältäsi siellä mahdollisesti piilevät kurjat tunteet ja ajatukset ja puhdistaisit ne.

Kun olet itsellesi täysin rehellinen, käytäydyt lahjomattomasti ja uskallat olla avoin, sillä sinulla ei ole mitään salattavaa. Ihmiset kunnioittavat sinua ja luottavat sinuun.

Kun alat säteillä rehellisyyden energiaa, ihmiset myös reagoivat sinuun avoimesti ja rehellisesti.


Voimalause
Olen rehellinen ajatuksissani, sanoissani ja teoissani.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #58 : 18.02.2008 18:04:49 »

Hei! Vieläkö kortteja nostelet? Olisikohan enkeleillä minulle sanottavaa...?

 smitten

Nostelenhan toki, tässäpä sinulle...

Samanaikaisuus

Uskomattomassa maailmankaikkeudessamme ei ole olemassa sattumaa.

Yhteensattumat ja samanaikaisuudet ovat henkioppaidesi ja enkeleidesi huolella järjestelemiä tilanteita - huomaa siis, että ne ovat hengen johdatusta.

Iloitse kun huomaat niitä elämässäsi, sillä enkelit viestittävät sinulle, että olet kulkemassa oikeaa polkua.

Ala odottaa sopivasti sattuvia tapahtumia ja etsi niitä elämästäsi. Muista, että niiden taustalla on jokin jumalallinen syy, ja pohdi, mikä niihin sisältyvä viesti tai oppiläksy on.

Samanaikaisuudet muistuttavat sinua myös siitä, että kaikella on jumalallinen ajoituksensa.


Voimalause
Kaikki asiat tapahtuvat juuri oikeaan aikaan.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #59 : 26.02.2008 20:39:40 »

Hei! Mitähän viestiä enkelit minulle tuovat?
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: