Mitähän minulle enkelit viestittäisivät tähän huokailujen aikaan. Murheena, yllätys yllätys, rakkaus, joka juoksee pakoon ja työ, jollaisen haluaisin mieltätyydyttävän löytää (palkkapussin paksuudella ei väliä).
UskoUsko on niin voimakas hyve, että se siirtää vuoriakin.
Enkelit muistuttavat sinua kuitenkin siitä, ettei sinun kannata uskoa ihmisiin ja tilanteisiin sokeasti.
Käytä maalaisjärkeäsi ja erottelukykyäsi äläkä luovuta omaa voimaasi muille. Usko sen sijaan itseesi ja korkeampiin voimiin.
Rukoile pyyteettömästi hiljaisesta, viisaasta sisimmästäsi käsin ja tiedä, että toiveesi toteutetaan. Toimi kuin pyytämäsi asia olisi jo muuttunut todeksi. Se on uskoa.
Enkelisi ohjaavat sinua lujittamaan uskoasi Äärettömään.
VoimalauseUskon, että maailmankaikkeus tukee minua.
RunsausNyt sinun on aika antaa runsauden, rakkauden ja menestyksen virrata elämääsi.
Vedät eri ominaisuuksia puoleesi maailmankaikkeuden pohjattomasta lähteestä sen mukaan, miten paljon uskot itse niitä ansaitsevasi. Enkelit muistuttavat sinua nyt siitä, että uskoisit itseesi ja luottaisit siihen, että ansaitset enemmän. Näin vedät puoleesi runsautta ja elämän todellisia rikkauksia.
Jotta tuntisit ympärilläsi rakkautta, avaa sydämesi muille.
Tee sitä, mikä tyydyttää sinua eniten, niin enkelit tuovat sinulle iloa, täyttymystä ja menestystä.
Vahvista kukoistustasi ottamalla avosylin vastaan, antamalla mielelläsi ja kiittämällä kaikesta. Nauti kaikesta mitä sinulla on, niin sinulle annetaan vieläkin enemmän.
VoimalauseAnsaitsen rakkautta, runsautta ja menestystä.