Mielenkiintoinen aihe...
Itse olen myös huomannut, että ystävien hankkiminen on aika vaikeaa.. Yleisesti ottaen olen sellainen hölösuu, joka kaverustuu aika helposti kaikkien kanssa, mutta välillä sitä vain kaipaa semmoista ihmistä, jolle voisi avautua, jolle voisi vuodattaa kaikki ilot ja surut, jonka kanssa voisi jakaa kaikki ilot ja surut..
Kaveeraan suht helposti kaikkien kanssa, viihdyn huomion keskipisteessä, tykkään hauskuuttaa ihmisiä, nauraa ja nauttia kaikista pienistä iloista ja kokemuksista.. Mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että kaikki jää helposti pintapuoliseksi ja kukaan ei sitten jaksa katsoa, että olen todellisuudessa syvällisempi ja herkempi kuin moni uskoisi..
Pitkäaikaisimman ystäväni kanssa on ehkä vähän ajatukset menneet ristiin ja ystävyys on muuttunut hiukan pintapuoliseksi, eli ystäväni ei jaksa kuunnella, jos mulla on suruja.. Iloissa kyllä tukee, muttei suruissa..
Mä olen siis
. 11. huoneen kärki
- ehkä tuo sitten tuo sitä syntyjen syvien pohdiskelua luonteeseen, tykkään jutella siis kaikesta mahdollisesta mikä mielessä/haaveissa pyörii.. Herkkyyttä tuo varmaan
.. Vastaavasti tuo
tod.näk. tuo sitä semmoista taistelijahenkeä luonteeseen, pidän itseäni melkoisena selviytyjänä
Toisaalta olen kuullut, että olen aika vaikea lähestyttävä, koska olen pohjimmiltani hyvin vahva ja räväkkä luonne ja ehkä pelottavakin joidenkin mielestä - oliskohan tuo
syynä..
Ainakin nykyinen mieheke sanoi, että kesti aikansa, ennen kuin pääsi mun lähelle ja sai mua hiukan avautumaan..
Aikamoinen kameleontti taidan olla, vahva ja herkkä yhtäaikaa
Miehekkeen kanssa ollu tässä mielenkiintoisia pohdintoja ainakin alkuunsa, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä, että mies ei jaksa niin paljoa pohtia noita syntyjä syviä kuin minä.. Mieheke on siis
(hassua, kun meillä molemmilla on
) ja
- on aika ujon puoleinen, seurailee sivusta ennen kuin tulee tekemään tuttavuutta.. 11. huoneen kärki osui hällä
- mitähän tuokin sitten kertoo..
Toisaalta taitaapi olla vielä herkempi kuin minä, koska
ja tunteista puhuminen ja avautuminen on hälle selkeästi hankalaa, koska
ja
- eli aika herkästi sulkeutuvaa tyyppiä ilmeisesti.. Lisäksi vähän tuntuu siltä, että sisäiset kemiat menevät ehkä joskus ristiin, syynä tuo parjaamani
..
Tämmöistä pohdiskelen tässä vaan..