Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Plutonikko  (Luettu 31600 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« : 08.02.2008 14:04:20 »

Kuinka määritellään plutonikko? Minulla on  kuunsolmu skorpioni 12.huoneessa ja  askendentti skorpioni. elämässäni on ollut paljon pluton teemoja ja tuntuu siltä että lisää tulee koko ajan. Itse  pluto  vaaka 10. huoneessa. Mitä muuta pitäisi katsoa?

tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
matti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 08.02.2008 14:40:01 »

Koko kartta ,ainakin pluton aspektit ja aspektit mc.Ac. Kuu ja aurinko. Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.02.2008 13:23:41 »

Erään määritelmän mukaan plutonikoksi luokitellaan henkilö, jonka kartan AC, Aurinko ja/tai Kuu ovat pääaspektissa Plutoon. Pääaspekteiksi lasketaan yhtymä, sekstiili, neliö, kolmio ja oppositio.

Sinullahan nousu-Skorpionina Pluto on kartan hallitsija, joten voimakashan se kartallasi on, erityisesti jos se on yhtymässä MC:hen. Silloin se vaikuttaisi eniten työn ja kodin alueella. Todennäköisesti pelkkä persoonasikin jakaa ihmiset leireihin - jotkut tykkää, jotkut inhoaa, harva suhtautuu neutraalisti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.02.2008 14:21:16 »

Plutonikoksi olen itse itseäni tituleerannut:

aurinko aspect_squ pluto
 kuu aspect_tri pluto
 askendentti aspect_sex pluto

Lisäksi Pluto aspektoi kaikkea muuta paitsi Venusta ja Saturnusta. Minua voi sanoa kuitenkin myös uraanikoksi, saturnikoksi ja jopa neptunikoksi - viimeksi mainittu tekee tosin vain kolmion askendentille, Aurinkoa ja Kuuta Neptunus ei aspektoi.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 11.02.2008 14:21:55 »

pluto aspect_sex kuu, lisäksi   :pluto:8 astetta  keskitaivas:n "vieressä"  (laugh ammattikieltä..)- tuo ihmisten jakaminen kahteen leiriin - tykkää ja ei tykkää- on todella tuttua. Työelämässä joudun sotkuihin jotka ei oikeastaan kuulu minulle ollenkaan, valtataisteluihin joista en ole alkuunkaan kiinnostunut sekä jonkun puolipsykopaatin hihaan roikkumaan ja hyötymään..Alkaa olla melko kyyninen asenne työyhteisöihin.
Nykyään työllistän itse itseni ja sama homma tässäkin, "kilpailijat" joista en ole ollut edes tietoinen kokevat asemansa uhatuiksi ja toimivat sen mukaan. Itse ajattelen sillä tavalla että jos on tarpeeksi hyvä jollain alalla ts. kehittää itseään ei tarvitse taktikoida toisia mäkeen kyynärpää/mustamaalaus meiningillä.
Mutta se tuntuu olevan täydellistä idealismia/utopiaa ainakin minun kuvioissani.
Helpottaako plutonikoilla tämä plutoilu koskaan vai kestääkö läpi elämän? Vaikuttako toi  pluto aspect_sex kuu asuinpaikkojen vaihtuvuuteen?
Tanhuan sisäinen soturi- tulkinnassa oli että minulla elämäntehtävään kuuluu jollain tavalla tämmöisen uudistamisprosessin alkuunpano ympäristössä ja ympäröivissä ihmisissä (oma tulkinta tekstistä)- aika hurjaa ajatella että se olisi koko elämän pituinen tehtävä. Ehkä se jossain ehdotettu hautausurakoitsijan ammatti onkin ihan hyvä vaihtoehto..ainakin olisi hiljaisia asiakkaita.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.02.2008 14:34:45 »

Ehkä se jossain ehdotettu hautausurakoitsijan ammatti onkin ihan hyvä vaihtoehto..ainakin olisi hiljaisia asiakkaita.
  2funny

Plutonikoilla nämä "valtataistelu-raha-juonittelu-selkäänpuukotus-petos-loanheitto-luurangot kaapista" -vaiheet ovat kuumimmillaan nimenomaisesti Pluto-transiittien aikana. Sinulla varmasti herkimpiä aikoja ovat juuri Kuulle, MC:lle, AC:lle tai Plutolle itselleen osuvat transiitit. Pluto-Kuu -aspekti voi aiheuttaa muuttoherkkyyttä, mutta mielestäni ei niin usein kuin Uranus.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2008 15:05:16 »

No nyt on menossa  pluto aspect_tri venus, ajattelin tietysti toiveikkaana että nyt tapahtuu rakkausrintamalla jänniä.. Ainoa mitä tästä seurasi oli rakkaan koirani menettäminen tapaturmassa melko tarkalleen puolivälissä transiittia. Nyt suhtaudun  ystävääni pluto n hieman eri odotuksin. Sad
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #7 : 11.02.2008 15:31:28 »

Minulla on syntymäkartalla
 pluto aspect_squ askendentti
 pluto aspect_opp kuu
 pluto aspect_tri aurinko
 pluto aspect_opp venus
mm:ssa.
Myös  uranus ja  neptunus
"osuu"
  aurinko :ni ja  kuu :ni ja  pluto :kin.
 pluto :n  transiitit ovat nyt hiukan antaneet olla rauhassa välillä.
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.02.2008 15:40:48 »

Dimma, jos olet sinkku, niin voi todellakin tuolla transiitilla tapahtua jänniä seksi-,raha- ja romanssirintamalla. Itsellä oli viime vuonna  pluto aspect_kvi venus, jota tuki vielä lemmekkään näköinen AP-kartta (Venus kartan hallitsijana 7. huoneessa). Ei ollut tylsää rakkausrintamalla, ei.

Inhottavinta tuossa transiitissa oli, että erään miespuoleisen ystävän kanssa välit viilenivät pitkäksi aikaa, koska hän ehdotti minulle prostituoidun uraa. En pitänyt ehdotusta ihan vitsinä, koska hän jankkasi ja jankkasi asiaa tuntitolkulla. No, muitakin TODELLA törkeitä ehdotuksia sain kuulla. Eräänkin jälkeen mietin lähinnä, että menenkö okselle vai pistänkö tyypin poliisitutkintaan.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 12.02.2008 08:57:58 »

Erään määritelmän mukaan plutonikoksi luokitellaan henkilö, jonka kartan AC, Aurinko ja/tai Kuu ovat pääaspektissa Plutoon. Pääaspekteiksi lasketaan yhtymä, sekstiili, neliö, kolmio ja oppositio.

Sinullahan nousu-Skorpionina Pluto on kartan hallitsija, joten voimakashan se kartallasi on, erityisesti jos se on yhtymässä MC:hen. Silloin se vaikuttaisi eniten työn ja kodin alueella. Todennäköisesti pelkkä persoonasikin jakaa ihmiset leireihin - jotkut tykkää, jotkut inhoaa, harva suhtautuu neutraalisti.

Eli olenko minäkin plutonikko jos askendanttini on plutoon neliössä, ja aurinko, kuu, mars ja venus oppositiossa?
Jännää.

tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 12.02.2008 13:32:10 »

Lainaus
Dimma, jos olet sinkku, niin voi todellakin tuolla transiitilla tapahtua jänniä seksi-,raha- ja romanssirintamalla.

..jäämme odottamaan. Tähän mennessä yllätykset olleet epämiellyttäviä.. Sad Angry

Lainaus
Inhottavinta tuossa transiitissa oli, että erään miespuoleisen ystävän kanssa välit viilenivät pitkäksi aikaa, koska hän ehdotti minulle prostituoidun uraa.

Henkilölle lienee ongelmia seksuaalisuuden (-tensa) kanssa? Pluto kyllä tuntuu kaivelevan ylös kaikenlaista ällöäkin.  idiot2
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.02.2008 13:51:13 »

Artemis, olet plutonikko. Oikein vahvasti vielä sellainen.

Dimma, tuolla ystävälläni taisi olla ongelmana se, että en maannut hänen kanssaan. Minulla oli kyllä seksielämää, mutta erään toisen henkilön kanssa. Ystävän logiikalla olin kaiketi sitten huora.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #12 : 12.02.2008 14:29:26 »

Jepujepu.

Piti meikäläisenkin pistää sormeni Pluton soppaan. Itse asiassa olen kokenut Pluton hyvinkin läheiseksi, vaikkakin tämä Manalan hallitsija voi läväyttää läksynsä todella pelottavalla paukauksella persaukselle. Monelle meistä shokkihoitona tuleva herätys voi kuitenkin olla ainoa tapa havahtua. Kiitti Pluto!

Meikäläisellä:
 pluto aspect_con aurinko
 pluto aspect_sex askendentti
 pluto aspect_squ kuu
 pluto aspect_con merkurius 
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 12.02.2008 15:07:50 »

Hmm.. tuon mukaan voi minuakin sanoa plutonikoksi..
 pluto  skorpioni  aspect_tri  askendentti
mutta en nyt tiedä.. se ei ole koskaan ollut mikään ongelma.
pluton energiat toimivat minulle todella hyvin, enkä koe sitä transitoivanakaan mitenkään kamalana, enemmän päinvastoin! se on semmoinen ystävä minulla.  Smiley
toista on saturnus, joka nyt opposiotiossa kuuhun on ollut ahdistava..
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #14 : 12.02.2008 15:35:13 »

Myös minä Pluton ystäväkseni miellän, vaikka hän on minun pelkojani kovalla kädellä käsitellyt, ja ajanut minut yksinäisyyteen maailman ääriin.

Silti hän on minut ensin yksinoloon ajettuaan, raottanut elämän ja kuoleman makiaa mysteeriä, jonka seurauksena koko elämäni kääntyi nurinniskoin.

Sitä elämänmuutosta edelleen elelen, mistä tullaan ja mihin mennään, sitä muistamaan opettelen.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: