Ah, olenkos minä sitten sekä plutonikko että neptunikko kun kartalta löytyvät
,
,
,
,
Sekä
,
,
,
Mistä löytäisin lisää tietoa plutonikoista ja neptunikoista jos moiset elementit minuun osuvat? Englanninkielinen lähde sopii mainiosti.
Vaikuttaisikohan tuo Pluto siihen, että minulle läheiset henkijumaloppaat ovat kaikki tuhoavia, plutomaisten ominaisuuksien kanssa varustettuja?
...jne
Mie liityn kerhoon! Ihan het' paikalla.
Kartallani varsinainen Pluton ja Neptunuksen aspektiviidakko. Keskenäänkin tekevät tarkan aspektin.
Siis:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ja monta monta muuta...
Miellän tämän ritirampsun olevan magneetti henkilöille, joilla mieleenpinttymänä toimia määräilevästi ja voimia imevästi. Noh, juotikkaat irtoavat ihosta suolalla hieromalla. Makeillen he (ups, siis ne) imevät (uhrinsa) kuiviin.
Sekä:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ja tässäkin sarjassa ovat vain pikaisimmin muistamani aspektit.
Tämä Neptunusviidakko kertoo minulle, missä piilevät kehonluku-taitoni sekä toisen persoonan
'läpi'valaisutaitoni. Moni on kokenut ikävänä, että haistan valheet ja hyväksikäyttöyritykset. Usein henkilö, vaikka olisi päivien matkojen päässä - saattaa lähettää kehon tai mielen viestejä, jotka paljastavat / kertovat kuinka uskollinen toinen on ystävänä tai rakastettuna. Olen jo iso tyttö. Olen tottunut kuuntelemaan ja unohtamaan saman tien. Aika näyttää kuka mitäkin on. Myöskin koen Neptunus-aspektien paljastavan herkkyyttä kohdata eläimiä.
Okei, okei. Karttani on varsinainen viidakko. On yhtenäinen kuusioketju ympär koko elon piirin... sanoisi Aleksis Kivi, jos eläisi. On Daavidin tähteä (koostuu kolmioista), suorakulmaa, suurta neliötä, leijaa jne jne...
Mukavahan se on havaita, ettei ole kummajainen muitten joukossa, vaan avarakatseisia persoonia löytyy täältä astro.fi-sivustolta lisää, kuten Sinä, AthaMaarit.