Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmien yö<3  (Luettu 2493 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kirputus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 08.02.2008 16:33:08 »

Eli oli uusivuosi, ja olin serkkuni luona.
Paras ystäväni lähetti minulle viestin. Hän kiitti kuluneesta vuodesta, ja käski minun toivoa keskiyöllä. Hän aikoi tehdä samoin. Toivoin tietysti ihanaa ihastuksestani.<3

Yöllä näin omituista unta, olin Ruotsin luokassani lähdössä sieltä pois. Ihastukseni tulee luokkaan, parin "tyttökaverinsa" kanssa. Eräs tytöistä sanoo että minulla on likaa housuissa perseen kohdalla. Kysyin että missä kohdin? Ihastukseni sanoi että hän voi katsoa ja käski minun kääntyä. Tein näin, ja ihastukseni alkoi kehumaan "takalistoani"  :Smiley Käskin häntä lopettamaan, ja lähdin pois. Hän juoksi perääni ja sanoi minulle että älä nyt viitsi loukkaantua, mä vaan valitsen tän koulun parhaan perseen. Äläkä huoli, sä olet johdossa.  Wink Katsoin jätkää, ja ilmeeni sanoi "hiton idootti". Hän lähti pois niinkuin minäkin.

Myöhemmin menin kavereideni kanssa saunaan, se sauna oli ilmeisesti jokin yleinen. No tarpeeksi saatuani menin aulaan istuskelemaan ja lukemaan lehteä. Ihastukseni saapuu poikakavereidensa kanssa, hän vain katsoo minuun ja lähtee pois. Tytöt tulevat saunasta ja jutellaan hetki. Muut lähtevät jo kun minä jään pukemaan. Yhtäkkiä ihastukseni tulee selkäni taakse, vain pyyhe lanteilla ja halaa minua takaapäin kysyen: "Arvaa kenen perse voitti?" käännyn häneen päin ja kysyn: "noh?" hän vastaa hymyillen sinun tietysti ja suutelee minua. Ja alkaa saattaa minua jonkinlaiseen huoneeseen, hän suutelee minua koko matkan ja kun saavumme huoneeseen hän kaataa minut sängylle, tulee päälleni ja jatkaa suutelua. <3 Tämän jälkeen heräsin (valitettavasti).  Embarrassed

Uni oli ihanin koskaan näkemäni. Epäilen että keskiyön toiveella oli sormensa pelissä. <333  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: