Mio
|
|
« Vastaus #210 : 13.02.2009 07:27:11 » |
|
koko totuus ihmisestä, kiitos.
ei paha Ota kaikki mitä alusta asti on ollut ja kerää se vaskooliisi niin jos yksi hippunen jää jäljelle loppuhuuhdonnassa niin sen voisi nähdä tai lukea siitä
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.02.2009 07:34:50 kirjoittanut Mio »
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #211 : 13.02.2009 10:08:50 » |
|
Kummallista, minä en vihaa naisten kehoja.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #212 : 13.02.2009 11:44:34 » |
|
Kummallista, minä en vihaa naisten kehoja. Pelkäätkö edes karvaisia sellaisia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #214 : 13.02.2009 17:43:26 » |
|
Ei tunnu kivalta, kun alkavat hiippaila nurkissa ja piilottelevat tavaroita.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #215 : 13.02.2009 20:57:56 » |
|
Kummallista, minä en vihaa naisten kehoja. Pelkäätkö edes karvaisia sellaisia? Kerro sinä ekana. Vajra vaan todisti, että on normaali ja terve (otaksuen hetero) mies... rAmen. And now, something completly different
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #216 : 14.02.2009 01:40:47 » |
|
Taivaatkin on luotu jo maanpäällä, ja henkilökohtaisesti. Joten on lohdullista tietää minne joutuu, jos, ja kun erkanee tästä hengen kuljetus aluksesta, eli tomumajastaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #217 : 14.02.2009 07:38:07 » |
|
Me demonit olemme ihan tavallisia mukavia olioita ja toimitamme lisäksi hyödyllistä virkaa tietokoneissa. Daemoneina. Katsokaa vaikka itse!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #218 : 14.02.2009 13:38:11 » |
|
Kummallista, minä en vihaa naisten kehoja. Pelkäätkö edes karvaisia sellaisia? Kerro sinä ekana. En koska pidän kaikesta karvaisesta. Sen takia diggaan demoneitastakin Nyt sinä
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.02.2009 13:40:00 kirjoittanut Mio »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #219 : 15.02.2009 01:17:49 » |
|
Taivaatkin on luotu jo maanpäällä, ja henkilökohtaisesti. Joten on lohdullista tietää minne joutuu, jos, ja kun erkanee tästä hengen kuljetus aluksesta, eli tomumajastaan. sitä se ei ole kyllä vielä mulle kertonut, että mitä ihmettä täällä teen kun joinakin päivinä oma olemassaolo tuntuu niin turhanpäiväiseltä... mutta päätän olla vaatimatta mitään...asiat avautuu kuinka ne avautuu...jos alan vaatimaan ja pakottamaan niin mitään hyötyä siitä ei ole koskaan ollut... tarvitseeko minunkaan sitten tietää... : kuolema kuitenkin on sellainen ovi, mistä jokainen menee yksin, ja ainutkaan ei ole takaisin tullut kertomaan... Kuulema, pimeintä on juuri ennen auringon nousua. Kuolema vain katkaisee ne mahdollisuudet, jotka vielä ehkä, olisi ollut käytettävissä täydentää tätä elämää, kaikessa siinä rikkaudessa minkä Luojasi loi, nauti ja elä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #220 : 15.02.2009 19:21:16 » |
|
Kummallista, minä en vihaa naisten kehoja. Pelkäätkö edes karvaisia sellaisia? Kerro sinä ekana. En koska pidän kaikesta karvaisesta. Sen takia diggaan demoneitastakin Nyt sinä Tosi karvaisista. Sittenhän hän on melkein kuin pehmolelu. ...erm
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #221 : 15.02.2009 22:45:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #222 : 16.02.2009 12:18:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #223 : 16.02.2009 20:29:41 » |
|
Oih lankesin kans ihan täysin loveen ja piti laittaa ihan piratebayhin lataukseen tuo sangen ihastuttavalta vaikuttanut korkeakulttuuripläjäys nostattamaan henkisiä vibraatioitani..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|