|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2 : 11.02.2008 14:56:27 » |
|
Heips! Ensin sanon,että ihana ylläri,kun kirjoitit ja sitten onnittelen miesystävästä. Sitten menen asiaan.Eli nyt ei ole kyllä kokemusta ihan tuosta asiasta,mutta mitä tuolta peilistä välillä näytetään ja valokuvista,niin en pidä sitä lainkaan mahdottomana. Varsinkaan sinun kohdallasi. Vihreähän on AE Rafaelin ja parantajien väri,niin ehkä sinulle halutaan antaa ulkoinenkin muutos sielusi peileihin. Pitää "kuullostella"asiaa,mutta kyllä ne vihreät ovat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
katsomerta
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3 : 11.02.2008 15:05:45 » |
|
Sulle on vaan tullut "likakalvo" silmien päälle, se on vähän kellertävä ja muuttaa sinisen sävyiset silmät vihreiksi. Tosi yleistä, johtuu maksan likaantumisesta, joka tapahtuu vanhetessa.
Jos alat syömään enemmän puhdasta raakaravintoa, tai otat jonkun maksanpuhdistuskuurin, niin ne palautuu entiselleen.
Joillakin raakaravinnon syöjillä muuttuu ruskeat silmät takaisin sinisiksi, kun elimistö puhdistuu.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 11.02.2008 15:53:04 » |
|
Heips! Ensin sanon,että ihana ylläri,kun kirjoitit ja sitten onnittelen miesystävästä. Sitten menen asiaan.Eli nyt ei ole kyllä kokemusta ihan tuosta asiasta,mutta mitä tuolta peilistä välillä näytetään ja valokuvista,niin en pidä sitä lainkaan mahdottomana. Varsinkaan sinun kohdallasi. Vihreähän on AE Rafaelin ja parantajien väri,niin ehkä sinulle halutaan antaa ulkoinenkin muutos sielusi peileihin. Pitää "kuullostella"asiaa,mutta kyllä ne vihreät ovat. Kiitos! Tosin tuo mies ei enää ole kuvioissa jäi vain muutamaan treffiin. Ja mitä noihin silmiin tulee niin ei liene tuokaan mahdotonta...Sulle on vaan tullut "likakalvo" silmien päälle, se on vähän kellertävä ja muuttaa sinisen sävyiset silmät vihreiksi. Tosi yleistä, johtuu maksan likaantumisesta, joka tapahtuu vanhetessa.
Jos alat syömään enemmän puhdasta raakaravintoa, tai otat jonkun maksanpuhdistuskuurin, niin ne palautuu entiselleen.
Joillakin raakaravinnon syöjillä muuttuu ruskeat silmät takaisin sinisiksi, kun elimistö puhdistuu.
Hmm... Itseasiassa, minä olin tässä kasvis syöjänä (lakto-ovo-vegetaristi) lähes kolme vuotta, mutta vähän aikaa sitten vereni hemoglobiini (tähän on ollut taipumusta) humpsahti alas anemian puolelle (86) ja raudan imeytymisongelmista etenkin kasviksista johtuen palasin jälleen syömään kalaa ja kanaa. Punaista lihaa en kyllä vieläkään syö... Voisikohan tälläkin aikas yllättävälläkin muutoksella sitten olla vaikutusta noihin silmiin? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Starwind
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 08.04.2008 18:49:49 » |
|
Minulla on vihreät silmät ja niiden sävy muuttuu paljon oman mielialani ja käyttämieni paitojen värin mukaan. Jos pidän sinistä paitaa, niin silmäni ovat sinisävyisemmät ja vihreiden paitojen kanssa selvästi vihreät. Muutaman kerran olen melkein säikähtänyt silmiäni, kun olen kunnon itkun jälkeen katsonut itseäni peilistä - silmäni muuttuvat silloin kirkkaan smaragdin vihreiksi, punaiset reunat vielä korostavat niitä... Hieman off topic, mutta kerran olen Afrikassa väitellyt silmieni väristä... vihreitä silmiä, kun ei kuulemma voi olla Ei auttanut, vaikka kuinka sanoin, että minulla on ja katso vaikka
|
|
|
tallennettu
|
Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona Keltainen yliääni ihminen
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #9 : 08.04.2008 22:07:45 » |
|
Nyt olisi mielenkiintoista kuulla irilogin (vai mikä se on joka silmistä tulkitsee terveydentilaa) kommentti! mutta minulla on käsitys että kyllä silmän väri voi muuttua aikuisellakin. Riippuen todellakin terveydentilasta ja tunnetilasta. Ja tietysti ulkoiset tekijät saavat värit näyttämään erilaisilta, kuten tuossa esimerkkejä mainittiinkin. Ihan kuin minkä tahansa värin saa näyttämään erilaiselta kun viereen törkkää vastavärin tai vaikka samansävyisen värin. Meikeillä siis on helppo muuttaa silmänsä väriä ilman piilareitakin Ja tottahan auringonvalo vaikuttaa, onhan se selvä!
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #11 : 09.04.2008 09:55:47 » |
|
Iriologille olisi jännä mennä! Kyllähän nuo minun silmäni ovat paljon kirkkaamman väriset nyt. Suomessa ne oli huomattavan paljon harmaammat, johtuenko sitten nautitusta ravinnosta ja/tai pelkästä elämän ilosta. Luultavasti mielialan muutoksesta. Tunnen yhden henkilön, jolla silmien väri muuttuu häkellyttävästi vihreästä melko siniseksi, kun hän innostuu jostakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 09.04.2008 12:40:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 10.04.2008 19:45:02 » |
|
Nyt olisi mielenkiintoista kuulla irilogin (vai mikä se on joka silmistä tulkitsee terveydentilaa) kommentti!
Aivan. Luultavasti mielialan muutoksesta. Tunnen yhden henkilön, jolla silmien väri muuttuu häkellyttävästi vihreästä melko siniseksi, kun hän innostuu jostakin.
Wau. Oletteko muuten huomanneet, että joidenkin ihmisten silmien väri muuttuu myös... ...kiihottuessa? : Vai onko se vain illuusio, kun pupillit laajenevat? Vaa'alla on ihanan siniset silmät ja molempien iriksen ympärillä on syvemmän tumman sininen rengas ja nuo renkaat menevät tummemmiksi ja korostavat tosi syvää sinistä katsetta laajentuneilla pupilleilla. Itse en ole huomannut värin muutosta, mutta kyllähän siinä selkeästi pupillit laajenevat.
Minullakin on muuten tuollaiset "renkaat" iriksen ympärillä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|