Chandra
|
|
« : 12.02.2008 12:43:06 » |
|
Olen pähkäillyt elämässäni monenlaisten asiotten ja tapahtumien kimpussa. Nykyisin on tullut tarvetta pohtia pitkään,voiko toimia niin,miten olisin ennen automaattisesti toiminut. Välttämättä ne eivät ole aina johtaneet parhaaseen tulokseen. Nyt puhun nimen omaan suhteessa muihin ihmisiin ja sielunsuunnitelman suunnalta katsoen.
Pientä lasta meidän on lupa ohjailla ja neuvoa suurimmilta vaaroilta,kunnes hän oppii itse huomaamaan syyn ja seurauksen.
Entä aikuisen ihmisen kanssa,joka ei opikaan virheistään niin kuin lapsi oppii? Saako puuttua,jos siihen tarjotaan avaimia? Saako "pahan" katkaista ja onko kyllin kykenevä näkemään,missä raja kulkee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1 : 12.02.2008 13:16:25 » |
|
... Nyt puhun nimen omaan suhteessa muihin ihmisiin ja sielunsuunnitelman suunnalta katsoen. ... Entä aikuisen ihmisen kanssa,joka ei opikaan virheistään niin kuin lapsi oppii? Saako puuttua,jos siihen tarjotaan avaimia? Saako "pahan" katkaista ja onko kyllin kykenevä näkemään,missä raja kulkee? Hei "Chandra"
Mielestäni saa katkaista ja meidän pitääkin tehdä se. Kirja: Esko Jalkanen; Luonnon Salaiset Voimat ja niiden käyttö
"Kun viha ohjailee henkilöä, hänen tunneajatuksensa tuottavat tuon tuostakin demonisia ajatuksia, jotka pyrkivät kohteen auraan jäädäkseen siihen tuottamaan sisältämänsä energian verran pahaa uhrille.
Oikein pahat ajatukuset kasvavat siten olioksi, pahaksi silmäksi.
Kun ihminen on kovan vihan läpitunkema, hän ei pysty kirkkaisiin loogisiin ajatuksiin. Tuo viha on sellainen voima, että se vaikuttaa jatkuvasti.
Tämä johtuu syntyneestä ajatusolennoista, jotka alkavat ohjailla isäntäänsä." Tällaiset ajatukset saavat mm. työpaikoilla aikaan ihmisten väsymistä ja stressaantumista.Klikkaa Esko Jalkanen Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2 : 12.02.2008 13:38:30 » |
|
Miten ihmeessä annoitkin minulle taas vahvistusta asiaan,jota olen kaksi päivää nyt miettinyt! Esko Jalkasen ajatuksiin perustuvalle peruskurssille,joka järjestään lähikaupungissa. Tuo nimi on nyt niin monta kertaa ja monilta tahoilta tullut,että pitää minun mennä. Jokin juttu siellä on,mikä pitää oppia tai oivaltaa.KIITOS! Ja eilen juuri kävin hänen sivuillaan tutustumassa hänen elämäntyöhönsä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #3 : 12.02.2008 13:45:24 » |
|
Itse olen ottanut sen linjan, että jos ihminen vahingoittaa kaikilla toimillaan muita ihmisiä asiasta sen suurempaa syyllisyyttä tuntematta, niin varoitan asiasta muita ihmisiä. Vaikka minua ei edes uskottaisi, varoitan silti, koen sen velvollisuudeksi.
Näin toimin kuitenkin vasta siinä tapauksessa, jos olen varma, että ihminen ei tule koskaan oppimaan virheistään, ei muuttumaan ainakaan parempaan suuntaan eikä tule koskaan pyytelemään pahoja tekemisiään anteeksi. En myöskään kaihda rikosilmoitusten tekemistä näissä tapauksissa, mikäli henkilöiden tekemiset ylittävät laillisuuden rajat.
Tässä hommassa on tietenkin se vaara, että uhkaillaan pahimmillaan hengenlähdöllä tai lavastetaan syylliseksi johonkin rikokseen (nimim. kokemuksen rintaääni), mutta toistaiseksi minua ei ole säikytelty hiljaiseksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #4 : 12.02.2008 13:58:34 » |
|
... Miten ihmeessä annoitkin minulle taas vahvistusta asiaan,jota olen kaksi päivää nyt miettinyt! Esko Jalkasen ajatuksiin perustuvalle peruskurssille,joka järjestään lähikaupungissa. Tuo nimi on nyt niin monta kertaa ja monilta tahoilta tullut,että pitää minun mennä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 12.02.2008 14:12:25 » |
|
Varmaan jonkun elämän aikana jos ei nyt. Esim huomaan exässä edelleen kykyä olla itsekäs ja pyörtää sanansa. Nuorempien ihmisten/ sielujen kanssa tuota pitää kai sietää, ihmettelen vaan miten aina tuhlaan henkisiä viisauksia, neuvoja ja jopa rahallista apua heihin, ihan pienesti, kun uskon saavani jotain katetta sanoille. No kosmista peliä tää kai vaan on. Mutta oltava tarkkana, tai ei oo hauskaa.
Eri asia miten "paha" on raivokkaasti taisteleva pariskunta, jonka ääni kuuluu naapurista - ei aiemmissa osoitteissa - enkä minäkään kaihda raporttien tekoa. No poliiseja olen kutsunut paikalle hyvässä ja pahassa, ja virkavaltakaan ei ole aina oikeassa jne..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #6 : 12.02.2008 14:37:44 » |
|
Paha tekee työnsä pimeydessä, joten ei aina saa palkkaansa.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #7 : 12.02.2008 14:38:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 12.02.2008 14:42:31 » |
|
Paha tekee työnsä pimeydessä, joten ei aina saa palkkaansa.
Tai ehkäpä saakin sen... Pimeenä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #9 : 12.02.2008 14:43:40 » |
|
Pimeän töistä maksetaan joskus jopa yltäkylläisyyden lahjoin. Joten kyllä,sekin on hyväksyttävä,mutta aina voi yrittää. Taas vanha sanan lasku;Yrittänyttä ei laiteta,,,mutta mihin? Sitä ei minun tietolähteeni kerro. Eri suunnissa ollaan sitten Elämänilo,mutta samassa opissa. Menen sinne lähinnä kiinnostuksesta luonnon henkiin ja joo,ei siitä enempää. Lillin kanssa mennään samoilla linjoilla,myös kokemusperäisesti osittain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 12.02.2008 14:44:03 » |
|
Ajatelkaas nyt jos Paha ei saisi palkkaa. Sehän menis ja tappais työnantajan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #11 : 12.02.2008 14:45:01 » |
|
Kappas Rakkauden Valo,kirjoitettiin samaa asiaa yhtä aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #12 : 12.02.2008 14:46:29 » |
|
Pimeän työn tekijöillä harvemmin on työnantajakaan valossa,joten,,, :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13 : 12.02.2008 14:47:01 » |
|
Mikä on erittäin pahaa?
Esimerkiksi seurustelun aikana, muiden katselu?
Jos palkka onkin se että löydetään "parempi" kumppani?
Sitten se ei ollut pahaa..
no tämä =1 esimerkki vaan..
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2008 14:49:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 12.02.2008 14:47:22 » |
|
|
|
|