sansai
|
|
« Vastaus #105 : 28.02.2010 17:49:21 » |
|
Esmiralda hei,olemme todella vähemmistö,iltaruskon kerholaisia.Meitäkin on paljon,tosin lukijoina ainoastaan...Kyllä nuo sinun kolmiosi tuovat pehmeyttä mukanaan.Itse kuitenkin teemme aina päätökset,mihinpäin kuljetaan.Päätökset,muutokset,ovat kuitenkin parhaimmillaan hyvin rakkaudellisiakin.Minulla olivat rakkaudellisia itseäni kohtaan,sellaiseen ei tällä sukupolvella liioin ollut mahdollisuuksia,ei taitoja...Näissä minun muutoksissani oli mukana,myös rakkaan isäni asiat.Olin hoitanut häntä vuosia..atzhaimerin tauti..Kävin isän luona kolmesti päivässä,hoitelin nuo hänen tarpeensa.Sitten näissä muutoksissa päätin antaa isän asiat kodinhoitajien haltuun ym.ym.Olin tuota ratkaisua kartellut,en ollut halunnut isälle uusia asioita,olin suojellut kaikelta.Asiat sujuivat hyvin,ällistelin suorastaan,miten kaikki sujuikin niin hienosti.Jatkoin käyntejä tietenkin,harvensin kerta päivään.Oli aikaa ja voimia jutteluun isän kanssa,muistoihin...Itselläni muutokset olivat kovin suuria.En kokenut niitä kohdallani rajuina,kauhistuttavina.Tällä iällä,ehkä kaikki on jo niin harkittua,kypsyteltyä.Asioita on tullut laajalti katsottua,mitä mikin asia voisi tuoda tullessaan.Loppu tulos suotuisana kuitenkin.Harvoin tällä iällä erotaan,ei pitäisikään.Mietin loppu tulosta jäädä-lähteä.Yksin kertaistettuna voin sanoa,että ainoastaan lähtemällä varmistin,että lapsenlapsilla on isoäiti ja elämä jatkuu...Kohdallasi on asiat,kaikkineen hyvin,rakastat,ja siitä päättelen,että olet saanut rakkautta,siinä on se kivijalka,jolla on hyvä seistä tapahtuipa mitä vain.Ihmeelinen voima vara,rakkaus ja sitoutuminen vahvoin sitein,se kantaa....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #106 : 28.02.2010 18:43:08 » |
|
Kiitos Sansai, tässä Uranuksen tumman pilven alla, minunkin äänellä puhut! Uskonpa todella, että meidän iässä ei järkytä Uranuksenkaan jyrähdykset enää, koska suhtaudumme elämään jo rauhallisemmin ja ehkä kypsemmin.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #107 : 03.03.2010 21:07:33 » |
|
Kato Vega, Kuinkas neliösi kanssa pärjäsit? Neliö oli kyllä ihan hirveä, nimenomaan asunto-ongelmien takia, minkä lisäksi piti katkaista välit koko joukkoon väkeä, mukaanlukien suurin osa sukulaisista. Mutta ei se mitään, ny kaikki on ok ja mä olen edelleen tolpillani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #108 : 03.03.2010 21:50:04 » |
|
Kato Vega, ehkä ymmärrät poikaani jopa enemmän kuin entisenä kulkurina minä. Hän on päässyt vapaan kulkemisen makuun tuolla maailmalla, eikä arki meinaa millään istua. Suomen byrokratia ja paperit on hirmuinen vuori ja kaikki kansa vaan ajattelee autojen ja asuntojen ostoa jne. Hirveää purkua! Minunkin karvani nousevat pystyyn! Miten minä olen kasvattanut?! Eikä ihme! Tuolla tuplaskorpparilla on meneillään ja , jotka ovat Neitsyessä. Siis sitä analysointia riittää!!! Eikä varmaan ole töitä tiedossa. Olla tässä vanhassa kodissa vanhan isän ja äidin kanssa lunta luomassa ja puita kantamassa. Herran jestas!! Mitäs tykkäisit Kato Vega?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #109 : 04.03.2010 19:42:53 » |
|
Kato Vega, ehkä ymmärrät poikaani jopa enemmän kuin entisenä kulkurina minä. Hän on päässyt vapaan kulkemisen makuun tuolla maailmalla, eikä arki meinaa millään istua. Suomen byrokratia ja paperit on hirmuinen vuori ja kaikki kansa vaan ajattelee autojen ja asuntojen ostoa jne. Hirveää purkua! Minunkin karvani nousevat pystyyn! Miten minä olen kasvattanut?! Eikä ihme! Tuolla tuplaskorpparilla on meneillään ja , jotka ovat Neitsyessä. Siis sitä analysointia riittää!!! Eikä varmaan ole töitä tiedossa. Olla tässä vanhassa kodissa vanhan isän ja äidin kanssa lunta luomassa ja puita kantamassa. Herran jestas!! Mitäs tykkäisit Kato Vega? Jos hinkua yleensäkään on, niin kyllä ne vaativammat reissut kannattaa tehdä vielä silloin kun nuoruutta ja terveyttä riittää, että kestää ainakin ne mahdolliset nurjat käänteet (taudit, ötökät, onnettomuudet, jne.) paremmin. Näin jälkikäteen kun on paikkoja nähnyt, en ainakaan enää ajattele, että muualla on paremmin, vain toisin. Lisäksi olen reissujen jälkeen tullut mukavuudenhaluisemmaksi, niin että vaikka on aina epämääräinen eksotiikan kaipuu, enää en ajattele että pitää vain sen takia mennä sen takia jonnekin vinkuintiaan. Matkustelu kun on enimmäkseen tavaroiden raahaamista ja kulkuvälineiden odottelua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #110 : 04.03.2010 20:12:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #111 : 04.03.2010 21:00:18 » |
|
Kiitos Kato Vega! Nuoren mieli muuttuu... : onneksi. Hyvältä kuulostaa Neela, että joku tuntee itsensä 'valtavaksi ja vahvaksi'. Outoa herkkua näinä aikoina!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #112 : 04.03.2010 21:12:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #113 : 06.03.2010 12:24:36 » |
|
Onnistuin kaatumaan viikko sitten luistellessa; ranne murtui, kipsi kädessä vielä 4 viikkoa... Nopea muutos tasapainossa "Uranus vaikuttaa nopeasti, odottamatta ja ulospäin. Uranus hallitsee odottamattomia, outoja ja traagisia tapahtumia. Se on yllättävä planeetta, sillä se saattaa muuttaa elämän hetkessä ylösalaisin: onnellisesta onnetonta tai päinvastoin." Onko sitten kyseessä vai .. Vai molemmat?
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.03.2010 14:51:16 kirjoittanut Emelia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #114 : 06.03.2010 14:24:37 » |
|
Minä kaaduin vuosisitten, ja ranne murtui,-- silloin oli tarkkana Siitä saakka olenkin ollut saikulla,-- tutkimukset jatkuvat. Mietin vaan, että onko tämä hyvä vai huono käänne,-- olihan kyse :stä. Uskon, että hyvä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #115 : 06.03.2010 14:45:21 » |
|
Usein sen 'pahan' huomioi sillä hetkellä ja sen 'hyvän' löytää sitten jälkikäteen.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #116 : 06.03.2010 22:09:49 » |
|
Emilia todella yhdistetaan juuri jaahan ja ilmeisesti juuri tama oppositio aiheutti murtumisen-harmi sinulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #117 : 06.03.2010 22:49:25 » |
|
Juuri tuota itsekin epäilin ja ytimet.. ei kuitenkaan vaarallista eikä ja leikkaukset osallisina.. siis kyse vain hankaluudesta tavallaan.. Koska myös aina tarjoaa paljon, ei vaikutus ole vain "ottava". muuttaa perustaa ja asenteita eli toimii myös lailla luoden uutta pohjaa tulevaisuudelle..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #118 : 07.03.2010 00:33:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #119 : 07.03.2010 10:48:43 » |
|
|
|