Topaasi, sinuna siis uskoisin että nuo molemmat planeetat tuo ihan hyviä muutoksia. Chiron voi nostaa tunteet pintaan muutosten keskellä, mutta kyllä se siitä.
Kiitos Lizzy,
olen alkuvuodesta käynyt vähän henkistä oppikoulua läpi, helppoa ei ole tod ollut. Ja sairaslomallakin niiden ongelmien takia piti hetki olla. Nyt menee jo paremmin. Ensin tuli se
(nyt en muista enkä viitsi laiskana tarkistaa, että millaisella transiitilla se aloitti)
ja siitä alkoi elämän kääntyminen vähitellen ylösalaisin. Minusta ne
-transiitit uranuksen jälkeen kertoivat vain, että herkkänä ihmisenä tulen oman voinnin taholta reagoimaan tähän,
no kukapa ei olisi, kun KAIKKI meni uusiksi,
tosiaan ihan kaikki, mistä nyt ihmiselämän onnellisuuden osaset yleensä rakentuvatkaan...
Nyt niitä palasia on uudestaan kasailtu, eli jo paremmin vähän menee. Uranuksen transiitti on silti hidas, sitäkin pysäyttävämpi ja radikaali, olen oppinut.
Edelleen kestää toukokuun loppuun mulla tää
ja HUONESIJAINNIT on kuulemma oleellinen asia tulkitessa transiitteja, sekä merkit,
no mulla ne molemmat siis
ja
ovat
kuten
, nuo ovat lähes yhtymässä nousuakseliini. Siksi koen edelleen kolmiotransiitin aika häkellyttävän suurena, kun se tuolla tavoin molempiin nousuakselin planeettoihin hyökkää.
on 1. huoneessa eli MINÄHUONEESSA ja
mulla 12. huoneessa, ITSENSÄ VOITTAMISEN HUONEESSA, tuo jupiter nousuakselia lähempänä
-->voisiko tästä vetää jonkin johtopäätöksen, että muutos tulee olemaan erittäin iso henkinen kasvuprosessi (on jo nyt ollut sitä) ja lopulta voittaisin itseni tavalla tai toisella, että se muutos palkitsee minut vielä jonain päivänä jotenkin? Vähän nyt on jo fiilikset haikeat, että tämä "nykyinen" elämäni on kohta historiaa, tulee varmasti muutto muualle omasta halusta, aivan uudet kuviot jne.
Nyt vain lähinnä odottelen, että tulisi työrintamalta valoisia uutisia. Jotain aiemmilta sivuilta löysin juuri kolmioaspelteille, että se ikään kuin vinkkaisi silmää, näyttää kieroa huumorintajua transiiteissa niin, että *jonain päivänä tajuat vielä kuinka hyvä flaksi sulla tässä nyt on käymässä, katsos*
ja jupiterin kanssa uranus viestii, että on jotain muuttumassa joko onnellisemmasta epäonneen, tai epäonnesta onnellisempaan, paha sanoa kumpaan suuntaan, riippuu aina muista tekijöistä. Raha- tai arpaonnea, tai menestystäkin voi olla kuulemma luvassa. Vielä merkkisijainteja varmasti kannattaa katsoa, siis transiitteihin liittyvistä planeetoista omalla kartalla.
Mulla noi molemmat oli jouskarissa,
joten oiskohan matkustelua luvassa, ulkomaita tai ulkomaalaisia, vieraita kulttuureja, vierasta maaperää? Voi ehkä tarkoittaa elämänkatsomuksellisia, arvomaailman ja idealistisuuden radikaaleja muutoksia, AIVAN uusia ympyröitä, ikään kuin "itsensä löytämistä uudestaan".
jousimies-uranus energia, no se on välillä aika pelottavan rehellistä mulla ainakin, suorastaan hyökkäävää, mutta hyvissä kohdissa, sillä sopeutuu äkkiä uuteen ympäristöön, oppii rikkautta erilaisuudesta ja on itsekin jatkuvasti höpsön erilainen. Jousimies tekee asiasta kuin asiasta semmoisen "totuuden torven tai syväkurkun", en ole maailman tahdikkaimmalla tuulella silloin... Mutten valehtelekaan. Ok, hyvä jos joku oppi tästäkin jotain... On tässä jo monta vuotta astrologian avulla tuota omaa ajatusmaailmaa opiskeltukin.