pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #240 : 28.01.2013 23:21:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #241 : 29.01.2013 09:49:57 » |
|
Löysin vastauksen omaan kysymykseeni Cafeastrology.comista:
Uranus Transits Sextile Midheaven *Your job and career advance very nicely now. This is a positive time when you feel excited by the developments in your career. You are able to pour more of your creativity and your originality into what you do. +Insights and breakthroughs regarding career. A time during which new ideas and approaches in management, and all practical vision are possible. Perhaps a new-found independence and originality manifests itself in your working environment. Hyvältä kuulostaa.
Tämä sama transiitti on taas menossa. Viimeksi työtehtäviin tuli muutos joka oli hyvinkin raskas ja ylitti jaksamisen rajat. Muutamien kuukausien kuluttua tilanne rauhoittui osaltani kun tuli mahdollisuus vaihtaa muihin tehtäviin.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Sari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #242 : 29.01.2013 13:11:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #243 : 30.01.2013 00:51:58 » |
|
Minulla meneillään Uranus sulkeutuva kolmio ASC ja jatkuu huhtikuulle ja harvinainen transiitti. Mitenkäs tähän tarttis suhtautua ?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Sari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #244 : 30.01.2013 12:16:24 » |
|
Minulla meneillään Uranus sulkeutuva kolmio ASC ja jatkuu huhtikuulle ja harvinainen transiitti. Mitenkäs tähän tarttis suhtautua ? Tässä Sepon tulkinta transiitista: Tällä jaksolla saattaa tuntua, että kaikki maailman hyvät henget ovat järjestelemässä asioitasi. Äkilliset ja ainakin läheisiäsi ja ystäviäsi järkyttävät muutokset elämässäsi kääntyvät nyt poikkeuksetta viemään sinua kovalla vauhdilla eteenpäin maailmassa. Ristiriitaisimmissakin tilanteissa oivallat salamannopeasti oikean tavan selvittää ongelman voitoksesi. Onhan tällä jaksolla kysymys palkkiosta hyväksyä opposition edustama siirtymävaihe, ja edelleen kykysi kuluneen 14 vuoden aikana toteuttaa itseäsi vaikeissakin olosuhteissa muita syyttelemättä. Kymmenien vuosien persoonallisuutesi vapauttamiseksi toteuttamaan tehtäväänsä palkitaan nyt moninkertaisesti. Jokainen taistelu ja kestetty syytös ainutlaatuisen itsesi toteuttamisesta tuo nyt tullessaan mirhamia ja jumalten nektaria valtavat määrät, eikä sinun tarvitse tehdä tietoisesti yhtään mitään asian eteen. Kaikki asiat, joita olet toteuttanut omasta aloitteesta ja itseäsi varten, kehittyvät nyt valtavilla harppauksilla. Mitä enemmän niitä on, sitä valtaisampaa on myös persoonallisuutesi kehitys ja osakseen saama arvostus kuluvalla Uranus-jaksolla. Kun vielä otetaan huomioon samanaikainen avautuva sekstiili denkendentille, ollaan jo lähes tarujen maailmassa. Ne ihmissuhteet tai parisuhde, jota olet uskaltanut toteuttaa itsenäisyydestäsi ja riippumattomuudestasi tinkimättä, saavat nyt uutta väriä. Mahdollisuudet kohdata tätä maailmaa keskellä sen jännittävää muutosta tulevat todeksi läheisen ihmissuhteen kautta. Teille avautuu yhteisiä tilaisuuksia lähteä mukaan jännittäviin seikkailuihin avartamaan tietoisuutta ja maailmankatsomusta. Ellei tämä nykyisessä suhteessa ole mahdollista suhteen sitovuuden vuoksi, on sinulla tavallista enemmän menestystä uusien kumppaneiden kanssa. Irtautuminen sitovista ja kehitystäsi estävistä ihmisistä käy yllättävän helposti. Jälleen on kuitenkin kysymys avautuvasta sekstiilistä, jolloin uusi, parempi elämä annetaan vain sitä haluaville. Halutessasi jääräpäisesti pitää kiinni siitä, mitä sinulla on, vaikka et olisikaan elämääsi tyytyväinen, saat sen myös aivan vapaasti tehdä. Silloin tilanne huonossakin parisuhteessa säilyy ennallaan, mikä on myös ainoa seuraamus haluttomuudesta muutokseen. Jupiter, Mars ja Venus saattavat olla arvossa arvaamattomassa tällä jaksolla. Niiden ohituksia kannattaa seurata tavallista tarkemmin. Hyvältähän tuo kuulostaa. Minulla tulossa sama transiitti vuoden kuluttua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #245 : 31.01.2013 09:06:41 » |
|
Kiitos mari2 !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Venku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #246 : 01.02.2013 11:26:48 » |
|
Minulla meneillään Uranus sulkeutuva kolmio ASC ja jatkuu huhtikuulle ja harvinainen transiitti. Mitenkäs tähän tarttis suhtautua ? Tässä Sepon tulkinta transiitista: Tällä jaksolla saattaa tuntua, että kaikki maailman hyvät henget ovat järjestelemässä asioitasi. Äkilliset ja ainakin läheisiäsi ja ystäviäsi järkyttävät muutokset elämässäsi kääntyvät nyt poikkeuksetta viemään sinua kovalla vauhdilla eteenpäin maailmassa. Ristiriitaisimmissakin tilanteissa oivallat salamannopeasti oikean tavan selvittää ongelman voitoksesi. Onhan tällä jaksolla kysymys palkkiosta hyväksyä opposition edustama siirtymävaihe, ja edelleen kykysi kuluneen 14 vuoden aikana toteuttaa itseäsi vaikeissakin olosuhteissa muita syyttelemättä. Kymmenien vuosien persoonallisuutesi vapauttamiseksi toteuttamaan tehtäväänsä palkitaan nyt moninkertaisesti. Jokainen taistelu ja kestetty syytös ainutlaatuisen itsesi toteuttamisesta tuo nyt tullessaan mirhamia ja jumalten nektaria valtavat määrät, eikä sinun tarvitse tehdä tietoisesti yhtään mitään asian eteen. Kaikki asiat, joita olet toteuttanut omasta aloitteesta ja itseäsi varten, kehittyvät nyt valtavilla harppauksilla. Mitä enemmän niitä on, sitä valtaisampaa on myös persoonallisuutesi kehitys ja osakseen saama arvostus kuluvalla Uranus-jaksolla. Kun vielä otetaan huomioon samanaikainen avautuva sekstiili denkendentille, ollaan jo lähes tarujen maailmassa. Ne ihmissuhteet tai parisuhde, jota olet uskaltanut toteuttaa itsenäisyydestäsi ja riippumattomuudestasi tinkimättä, saavat nyt uutta väriä. Mahdollisuudet kohdata tätä maailmaa keskellä sen jännittävää muutosta tulevat todeksi läheisen ihmissuhteen kautta. Teille avautuu yhteisiä tilaisuuksia lähteä mukaan jännittäviin seikkailuihin avartamaan tietoisuutta ja maailmankatsomusta. Ellei tämä nykyisessä suhteessa ole mahdollista suhteen sitovuuden vuoksi, on sinulla tavallista enemmän menestystä uusien kumppaneiden kanssa. Irtautuminen sitovista ja kehitystäsi estävistä ihmisistä käy yllättävän helposti. Jälleen on kuitenkin kysymys avautuvasta sekstiilistä, jolloin uusi, parempi elämä annetaan vain sitä haluaville. Halutessasi jääräpäisesti pitää kiinni siitä, mitä sinulla on, vaikka et olisikaan elämääsi tyytyväinen, saat sen myös aivan vapaasti tehdä. Silloin tilanne huonossakin parisuhteessa säilyy ennallaan, mikä on myös ainoa seuraamus haluttomuudesta muutokseen. Jupiter, Mars ja Venus saattavat olla arvossa arvaamattomassa tällä jaksolla. Niiden ohituksia kannattaa seurata tavallista tarkemmin. Hyvältähän tuo kuulostaa. Minulla tulossa sama transiitti vuoden kuluttua Minulla alkaa tämä huomenna ja kaikkein vahvimpana, huhhuh! Mutta odotan innolla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
NiNNi*
|
|
« Vastaus #247 : 01.02.2013 13:22:59 » |
|
mulla jo 3 ohitus menossa(uranus kolmio asc, uranus kolmio kuu ja uranus neliö venus) ja vahvimmat transiitit kyseessä myös .. ja maaliskuun loppuun mennessä loppuvat. .. en osaa kyl mitään kovin erikoista mainita..muutakun lujaa on mennyt ja haipakkaa ollut..mutta niin on ollut jo ennenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sacy
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #248 : 10.02.2013 11:58:53 » |
|
Heips! Olen tuoreeltaan innostunut astrologian itse-opiskeija ja pähkäilen kolmen kohdallani oleva Uranus -vaikutuksen merkitystä. Taitaa olla uudet tuulet tulossa ja puhurilla? Saisinko joltain kokeneelta astro-ihmiseltä apuja tulkintaan -Uranus oppositio Keskitaivas Tarkka ajankohta 9.3.2013 Vaikutus alkaa 6.1.2013 ja päättyy: 9.4.2013 -Uranus oppositio Aurinko Tarkka ajankohta 17.2.2013 Vaikutus alkaa 17.12.2012 ja päättyy: 20.3.2013 -Uranus neliö Kuu Tarkka ajankohta 11.4.2013 Vaikutus alkaa 8.2.2013 ja päättyy: 12.5.2013
|
|
|
tallennettu
|
AS Skorpioni Aurinko Vaa'ssa MC Oinas Kuu Kauriissa
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #249 : 10.02.2013 16:52:30 » |
|
Hei Sacy!
Olen oppinut, että Uranus tuo fyysisiä ja ympäristömuutoksia. Ainakin minulla tuo Uranus sulkeutuva neliö stelliumilleni (Aurinko, Vanus ja Merkurius) ovat olleet aikamoista rytinää. Eli sulkeutuvan ymmärrän, että jotain on joskus jo tietty ja ajateltu, kuten minulla eläkeelle siirtyminen ja kodin muutokset. Nyt tehdään loppusilauksia. Sinullakin Uranus vaikuttaa kodin piirissä. Tai sitten ihan sinun fyysisen itsesi kanssa.
Uranuksen oppositiot taas näen haastavana, jolloin on syytä ottaa uudelleen punnittavaksi kaikki se muutos, mitä on käyty. Ollaanko oikealla tiellä, vai voiko jotain vielä peruuttaa tai tarkistaa, että tulee hyvin tehtyä. Keskustelevaa, vuoroin kunkin energioita huomaanottavaa aikaa. Eli otat huomioon Uranuksen nykyisen Oinas-energian (toimeenpanevaa tulivoimaa) ja se merkin energia, missä sinulla on MC eli keskitaivas ja missä merkissä sinulla on Aurinko. Huoneitakin kannattaa katsoa, eli se huone mihin tuo Uranus on juuri nyt vaikuttamassa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
sacy
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #250 : 10.02.2013 18:51:39 » |
|
Hei Sacy!
Olen oppinut, että Uranus tuo fyysisiä ja ympäristömuutoksia. Ainakin minulla tuo Uranus sulkeutuva neliö stelliumilleni (Aurinko, Vanus ja Merkurius) ovat olleet aikamoista rytinää. Eli sulkeutuvan ymmärrän, että jotain on joskus jo tietty ja ajateltu, kuten minulla eläkeelle siirtyminen ja kodin muutokset. Nyt tehdään loppusilauksia. Sinullakin Uranus vaikuttaa kodin piirissä. Tai sitten ihan sinun fyysisen itsesi kanssa.
Uranuksen oppositiot taas näen haastavana, jolloin on syytä ottaa uudelleen punnittavaksi kaikki se muutos, mitä on käyty. Ollaanko oikealla tiellä, vai voiko jotain vielä peruuttaa tai tarkistaa, että tulee hyvin tehtyä. Keskustelevaa, vuoroin kunkin energioita huomaanottavaa aikaa. Eli otat huomioon Uranuksen nykyisen Oinas-energian (toimeenpanevaa tulivoimaa) ja se merkin energia, missä sinulla on MC eli keskitaivas ja missä merkissä sinulla on Aurinko. Huoneitakin kannattaa katsoa, eli se huone mihin tuo Uranus on juuri nyt vaikuttamassa.
Kiitos Esmiralda !!! Astrologian haparoivat ensiaskeleet on siis otettu. Toistaiseksi tämä tuntuu vaikealta, mutta älyttömän kiehtovalta. Eli kotiin viittaavat Uranus(= uudistukset) oppositio Keskitaivas( työ/ura, koti) sekä myös Uranus neliö Kuu; kuu (=äiti, koti, ympäristö) neliö aspektina tarkoittaa haastetta tai työstämisen kautta tuloksia, ravistelua. Ja oppositio, tuo tietoisuuden (?) ja "vastakkaisten tekijöiden" aspekti. Tutkin vielä sen vaikutuksia mielenkiinnolla. Tunnen ihan joka solullani pakollisten muutosten kolkuttavan jo ovella, sillä olen fyysisesti hirveän väsynyt. Tutkimukset jatkuvat. Tarkastelen vielä tuon huone jutskankin.
|
|
|
tallennettu
|
AS Skorpioni Aurinko Vaa'ssa MC Oinas Kuu Kauriissa
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #251 : 10.02.2013 20:29:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
arppi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #252 : 12.02.2013 08:52:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko ja nousu skorppari huone 1 kuu rapu huone 9 merkurius jousimies 2 venus vaaka huone 12 mars vaaka huone 11
|
|
|
arppi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #253 : 12.02.2013 09:34:04 » |
|
Itselläni puolestaan on tulossa toukokuussa JA lokakuussa Eikö tämä ollut aika voimakas? Näin kertoisi myös tulkinta minkä olen tilannut. Jestas sentään...?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko ja nousu skorppari huone 1 kuu rapu huone 9 merkurius jousimies 2 venus vaaka huone 12 mars vaaka huone 11
|
|
|
mami77
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #254 : 20.02.2013 12:52:26 » |
|
Osaako joku asioita tunteva arvailla, mitä elämään voi tuoda uranuksen oppositio kuulle (vaaka, 9 huone)?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|