Huh. Nyt viedään viimeistä ohitusta
(uranus kolmio merkurius), on kyllä ollut sellaista pommitusta viimeaikoina... onhan tuo transiitti jo vuoden tuossa ollut meneillään (tämän sivun mukaan vahvin transiitti siis). Enpä olisi uskonut että jopa kolmiot tuo tullessaan kaikennäköistä. Asioita pomppii esiin niin puun takaa pitkin aikaa, että ei aina ehdi edes edellistä hoitaa kunnolla loppuun, kun jo toinen asia tulee eteen. Mutta jotenkin olen niistä aina selvinnyt?
Lähinnä sellaisia tilanteita ja tapahtumia, mitä en ennen ole koskaan kohdannut, sillä se onkin tuntunut ihan hirveältä! Mutta jostain kumman syystä hoksottimet on pelannut kiitettävällä tavalla. Sellaisia tilanteita, missä on täytynyt nopeasti keksiä ratkaisut ja ajatella todella pitkän kaavan mukaisesti, niin että asiat ei jää puolitiehen ja sillein ettei ne tulevaisuudessa tule kompastuskivenä eteen.
Vaikkakin tuo on ollut pitkään tuo transiitti, mutta tämä viimeinen ohitus (mikä jatkuu vielä), on tuonut eteen todella radikaaleja asioita eteen, mitkä on täytynyt heti hoitaa pois alta. En ole koskaan joutunut miettimään ja pohtimaan kaikkea noin pienellä varoitusajalla! Ihan hirveetä aikaa ollut... Mutta toisaalta tuo kolmio tuo myös sen että järki toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Välillä olen ihmetellyt että miten ihmeessä olen pystynyt ajattelemaan ja järkeilemään asiat niin pienellä aikavälillä...
On siis kaikenkaikkiaan tullut tilanteita, mitä en ole ennen kokenut ja siihen liittyvät hoidettavat asiat. Varsinkin viestintään ja kommunikaatioon liittyviä asioita (selkkausasioita). Välillä on tuntunut että olen ihan henkisesti kovilla, miten kestän... Olen kyllä huomanut itsessäni paljon uusia puolia. Huh. Energiaa kyllä riittää vailla muille jakaa.
Toisinsanoen: En olisi uskonut ikinä itsestäni että olisin näin älykäs ja terävä-älyinen tämän transiitin aikana. Moni onkin ihmetellyt, että miten näin pienessä ajassa voi ihmiselle tulla eteen noin monta vastoinkäymistä kaikella elämänsaralla... Kaikki olen hoitanut pois alta, vielä olisi kaikkein suurin asia hoidettavana.
Eihän siinä mitään jos asioille olisikin aikaa hoitaa, tyyliin viikko tai pari, mutta nämä kaikki jutut tänä kahtena kuukautena on tullut päivän varoitusajalla, ja aikaa on ollut hoidettavaksi muutamasta tunnista pariin päivään. Ja aina kun saan yhden asian hoidettua, tulee eteen heti seuraava asia ihan puun takaa. Kait saan kohta jonkun vatsahaavan tästä stressistä...
Plussana: olen oppinut hyvin paljon lisää asioista, miten asiat kuuluu hoitaa jne. varmasti vahvistaa tulevaisuuteen
Ainakin silloin tiedän miten tulee toimia missäkin tilanteessa. ja voin muita neuvoa