transiitti
ja
(4. ja 10. huoneeseen). tr.
8. huoneessa. Johtavissa merkeissä.
Alkoi pari kuukautta sitten.
Hyvin paljon energiaa! Täytynyt joskus tahallisesti "laskea tehoja", ettei ole liian stimuloitunut. Onneksi on tällä hetkellä töitä, johon voin hyvin purkaa tuota luovaa energiaa, samalla myös kotona puuhailua.
Kovasti olen tätä transiittia jännittänyt, että kuinka tässä nyt rimpuillaan kodin ja työn välillä... Tai kodin ulkopuolisten velvoitteiden ja oman ajan välillä... Mutta
tuossa nataali
t-ristin tekevänä, luo sellaisen "flown", eli ei niin tarviikkaan kiikkua edes takaisin. Jos se ittestä riippuu. Toki tuo tekee sen, että jokapäivä on oltava valppaana, jännä miten joka päivä onkin niin erilainen. Pakottaa elään päivä kerrallaan. Natal kartalla on kylläkin jo t-risti (aika väljä), mut tavallaan tiiän meinigin, et joka päivä on tarkastelussa, mutta tämmönen uranus-vivahteinen t-risti onkin erilainen.
Omituisia, äkkinäisiä käänteitä, niin töissä kuin kotonakin. Aluksi vähän hermoilin niistä, tyyliin, mitä ihmettä täällä tapahtuu? .Huomasin, että mitä enemmän sitä "kontrolloi", sitä kauheammaksi se menee. Kun on avoin ja tekee kaiken hyvällä fiiliksellä itseensä luottaen, niin pääsee käsiksi siihen johki "flow"-virtaan. Täytyy kuunnella omaa sisäistä ääntä. Loppujen lopuks, kaikki "oudot ilmiöt" on ihan normaaleja juttuja mitä tapahtuu muillekkin, ehkä nyt vaan enemmän tuntuu oudolle, jos tulee peräjälkeen käänteitä...
Maskuliinisen puolen vahvistamista, koska ei nuokaan nyt maailmaa kaada, pienistä ei kitistä
No... Ehkä sellaista asenteen muokkausta elämään, erilaisia suhtautumistapoja, ja paineen sietokykyä ollut.
Joskus tuntuu että olen mikäkin pahanilman lintu, tyyliin kävelen huoneeseen ja rakenteet vaan tippuu ja hajoo, vaikka en koskenut mihinkään! Ikävänä puolena on se, että kummasti koitetaan minun piikkiin laittaa kaikenmoista, mistä se pieni uraaninen "kapinahenki" ehkä tulee, kun puolustaa itseään, mutta toisaalta tuo rohkeutta pitää puoliaan ja ilmaista itseään selkeämmin. tr
rikkoo tuota natal
:a siis jollain tapaa.
Myös siihen, ettei temmota joka suuntaan ja ladata täyteen velvollisuuksia, sellaisia mitä ei kertakaikkiaan pysty toteuttaan. (koska nyt niitä ladataan normaalia enemmän). Joskus tuntui että ne seinät sortuu päälle ja pahasti, koska niitä käänteitä ja kapuloita rattaisiin tulee vähän joka välissä, ettei oikein pysynyt mukana tahdissa. Joskus täytyy vaan hoitaa nopeasti jotkut esteet pois alta, ja tuntuu helpommalta sanoa nyt että "Ei nyt, teen kun kerkeän", "pyydä jotain toista", "tee itte!". Vaikka se saturnuksen luoma syyllisyyden tunne välillä hiipii mieleen, mutta en anna sen vaikuttaa liikaa, koska olen velvollisuuden tuntoinen ihminen luontaisesti ja todella tarkoitan sitä, jos en joskus ehdi jotain palvelusta suorittamaan. Joskus taas tekis mieli repiä hiukset päästä.
Koitan vaalia omaa energiaani.
Tästä syystä nyt, olen huomannut saavani aikaan ärtymystä tietyissä ihmisissä elämässäni ja töissäkin, varmaankin sen takia jos ovat pitäneet itsestäänselvyytenä, tai jonkin sortin ovimattona. Sellaisella kultaisella keskitiellä seikkailu on hyvä.
Ja tunnen oloni vapaaaksi