Haha... Niinpä. Varmaan monet viattomat miehet ahdistuvat kun soittelen aivan liian usein ja aivan liian pitkiä puheluita pohtiakseni syntyjä syviä heidän kanssaan... Eivät raukat aina oikein pysy kärryillä ja hämmentyvät kun vain naureskelen itsekseni!
Toi oli todella mielenkiintoinen toi Lillin aurinko-merkurius-venus juttu... Minä olen siis sen mukaan tutkija. Sopii kuvaan! Merkurius kaksosissa vaikuttaa tiedonhakuunkin aika paljon... Siihen siis että on monta rautaa tulessa, kiinnostuu koko ajan uusista asioista ja haluaa tietää niistä KAIKEN hinnalla millä hyvänsä! Juuri nyt olen erityisen kiinnostunut japanilaisesta ja kiinalaisesta taiteesta... Joskus yläasteen alussa olin niin kiinnostunut koirista, että tein leikekirjan jossa esittelin omin sanoin 300 koirarotua!
Ja valheista sen verran että koska minussa on myös hyvin paljon jouskaria (mm. nouseva merkki) on rehellisyys minulle erittäin tärkeää. Kuitenkin kaksosilla usein on aivan oma näkemyksensä rehellisyydestä, kuin muilla... Asiat kuin voidaan ilmaista niin eri tavoin. Mikäpä siinä, jos osaa asettaa sanansa niin että ne voidaan ymmärtää monella eri tavalla, niin sitten voi aina puolustautua, että en minä sitä niin tarkoittanut!
Valehtelu on rumaa... Mutta joskus tarkoitus pyhittää keinot! Harvemmin minä mitään pahaa tarkoitan....