Äänestys
Kysymys: Missä merkissä merkuriuksesi on?
Oinas - 13 (7.4%)
Härkä - 10 (5.7%)
Kaksonen - 21 (12%)
Rapu - 15 (8.6%)
Leijona - 9 (5.1%)
Neitsyt - 16 (9.1%)
Vaaka - 14 (8%)
Skorpioni - 16 (9.1%)
Jousimies - 21 (12%)
Kauris - 9 (5.1%)
Vesimies - 14 (8%)
Kalat - 17 (9.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 147

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkuriuksesi lymyää?  (Luettu 52272 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 10.01.2006 15:17:28 »

Mitenkäs valheet? Miten valheet pääsevät suusta? Miten sellaiset voi nähdä kartalta? Itse olen liioittelija  Embarrassed Huomaamattani teen kärpäsistä härkäsiä. Valehdella en kyllä osaa mutta liioittelen...
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #16 : 10.01.2006 15:20:13 »

Merkurius skorpionissa. Salamyhkäinen juu, en paljon puhu. Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 10.01.2006 15:22:27 »

Hei Corvus, omaatko terävän kielen?
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #18 : 10.01.2006 15:23:14 »

Haha... Niinpä. Varmaan monet viattomat miehet ahdistuvat kun soittelen aivan liian usein ja aivan liian pitkiä puheluita pohtiakseni syntyjä syviä heidän kanssaan... Eivät raukat aina oikein pysy kärryillä ja hämmentyvät kun vain naureskelen itsekseni! Grin

Toi oli todella mielenkiintoinen toi Lillin aurinko-merkurius-venus juttu... Minä olen siis sen mukaan tutkija. Sopii kuvaan! Merkurius kaksosissa vaikuttaa tiedonhakuunkin aika paljon... Siihen siis että on monta rautaa tulessa, kiinnostuu koko ajan uusista asioista ja haluaa tietää niistä KAIKEN hinnalla millä hyvänsä! Juuri nyt olen erityisen kiinnostunut japanilaisesta ja kiinalaisesta taiteesta... Joskus yläasteen alussa olin niin kiinnostunut koirista, että tein leikekirjan jossa esittelin omin sanoin 300 koirarotua! Smiley

Ja valheista sen verran että koska minussa on myös hyvin paljon jouskaria (mm. nouseva merkki) on rehellisyys minulle erittäin tärkeää. Kuitenkin kaksosilla usein on aivan oma näkemyksensä rehellisyydestä, kuin muilla... Asiat kuin voidaan ilmaista niin eri tavoin. Mikäpä siinä, jos osaa asettaa sanansa niin että ne voidaan ymmärtää monella eri tavalla, niin sitten voi aina puolustautua, että en minä sitä niin tarkoittanut! Wink

Valehtelu on rumaa... Mutta joskus tarkoitus pyhittää keinot! Harvemmin minä mitään pahaa tarkoitan.... Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 10.01.2006 15:28:06 »

No kun osaisikin valehdella mutta kun on tälläinen isosuinen lörppö joka sanoo aina rehellisen mielipiteensä  Embarrassed Ja vielä liioittelee, pikku hämähäkit muuttuvat puolen metrin kokoisiksi tarantelloiksi  Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #20 : 10.01.2006 15:32:31 »

Hei Corvus, omaatko terävän kielen?

En oikeastaan.  aspect_con saturnus
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #21 : 10.01.2006 15:39:38 »

Hmm... Olisi niin mielenkiintoista olla välillä jotain muuta kuin kaksonen, tällainen ihme venkula joka ei ota mitään tosissaan ja jonka ajatukset sinkoilevat miten sattuu... Ei se mitään, onhan se ihan hauska olla aina se, joka kerää eniten katseita, joiden takana liikkuu "voikohan myötähäpeään kuolla?!"-tyyppisiä ajatuksia...

Sanokaa nyt rehellisesti, ovatko kaksoset teistä rasittavia? Tämä menee nyt vähä aiheen vierestä, mutta minun mielestäni leijonat ovat jopa ärsyttävämpiä kuin minä!

(apua...pian tulee turpiin joltakin jellonalta!! 2funny)
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 10.01.2006 15:41:38 »

Jeps, joillain merkurius skorppareilla on piikikäs kieli suuttuessaan  Smiley
Ystävättäreni joka suuttuu ehkä kerran vuodessa ja on itse leppoisuus mutta suuttuessaan pelottava suustaan. Onneksi emme koskaan riitele  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 10.01.2006 15:47:05 »

Valonkantaja! Kuten aiemmin eräässä keskustelussa sanoin niin en koe kaksosia kaikista läheisimmäksi. Omalla kartalla ei kaksosta ole. Kaksosten ajatuksen juoksu on vilkasta ja jopa nopealla oinaalla on välillä vaikeuksia pysyä perässä  Smiley Olen monia hauskoja hetkiä viettänyt kaksosten kanssa, he eivät ikinä väsy illanvietoissa  Wink En kyllä häpeä seurassani olevia kaksosia, he yleensä saavat eloa porukkaan koska eivät jäykistele.
Eli siis vaikken kovin syvällisiä keskusteluita ole kaksosten kanssa koskaan saanut aikaan niin ei minulla mitään heitä vastaan ole  Smiley Luulen sen vaan johtuvan luonteen eroista ja erilaisista kiinnostuksen kohteista.
Eräs kaksonen on kuitenkin ylitse muiden, rakas kummityttöni joka on vasta pari vuotias mutta ah niin suloinen rämäpää  Grin
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #24 : 10.01.2006 16:04:41 »

Ymmärrän ymmärrän.

Mutta en kuitenkaan ole niitä maailman rääväsuisimpia kaksosia. Minulla on kuu ja neptunus kauriissa (järkevöittämässä), jupiter veskarissa ja saturnus sekä pluto skorpprissa, jotka ehkä hieman tuovat syvällisyyttä nopeisiin mielenliikkeisiini. Minä osaan joskus olla myös ihan hiljaa! Wink

Emmekä me rakas Artemikseni olla aivan eri puista veistettyjä, onhan minullakin tuota ihanaa oinasta sulostuttamassa rakkauselämääni venuksessa! smitten

Oinaat ovat kyllä ihanan lämpimiä ja välittömiä ihmisiä, mutta usein heidän tempperamenttisuutensa herättää minussa niin suurta huvittuneisuutta, etten osaa ottaa heitä tosissani... Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 10.01.2006 16:07:02 »

Ahaa... täällä siis tuo v-sana sensuroituu automaattisesti, vaikka se olisi toisen sanan sisällä. Hassua.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #26 : 10.01.2006 16:31:45 »

Sanokaa nyt rehellisesti, ovatko kaksoset teistä rasittavia?

Eivät, paitsi murjottaessaan tai saadessaan neurooseja. Omalla kartallani on kaksosta vain 9.huoneen kärki ja Chiron. :Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 10.01.2006 16:53:37 »

Vaa'assa 3.huoneessa. Olen halutessani miellyttävä keskustelija, tykkään väittelyistä ja kirjoittamisesta. Internetin keskustelupalstat ovat erityisen mukavia. Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Ave^^
Vieras
« Vastaus #28 : 10.01.2006 18:12:22 »

jousimiehessä. saarnaja? kyllä.  Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 10.01.2006 18:17:58 »