Mulla Merkkari lymyilee
:ssä ja 11. huoneessa.
Voin kyllä myöntää, että kommunikointi on välillä aika tahditonta, itsesensuuri ei toimi ja suusta pomppaa välillä ties mitä (eli tyypillinen
).. Moni hermostuu muhun helposti, vaikka en mitään pahaa tarkoitakaan jutuillani, harvemmin loukkaan tarkoituksella
Opettavaista sävyä, julistamista löytyy myös. Tutussa seurassa olen varsinainen sanaseppo ja kävelevä puheripuli, tykkään kertoilla vitsejä, kieli on aika värikästä. Tuntemattomien seurassa varautuneempi. Tykkään myös kirjoittaa tarinoita, virallisempi teksti ei oikein sytytä. En ole älykkyyden perikuva, aika blondi
Suunnitelmallisuus ei ole hyveeni (paitsi isommissa asioissa). Tuo 11. huone taas vaikuttaa sillä tapaa, että ajatusmaailma eroaa aika paljon monista ns. massaihmisistä, tarve saada olla oma itseni ja toteuttaa vapaasti itseäni on suuri. En pelkää olla erilainen. Tykkään myös kuulua ryhmään, ulkopuolisena oleminen on kamalaa - tosin tämäkin riippuu tilanteesta.
Mulla Merkkari tekee seuraavia aspekteja:
Tuo
on aika pelottava aspekti, koska pystyn usein vaistoamaan asioita pinnan alta, esim. ihmisten todelliset tunteet pinnan alla. Näen välillä myös välähdyksiä tulevaisuudesta ja moni aavistuksistani on toteutunut
Siltikään en haaveile selvännäkijän urasta