Äänestys
Kysymys: Missä merkissä merkuriuksesi on?
Oinas - 13 (7.4%)
Härkä - 10 (5.7%)
Kaksonen - 21 (12%)
Rapu - 15 (8.6%)
Leijona - 9 (5.1%)
Neitsyt - 16 (9.1%)
Vaaka - 14 (8%)
Skorpioni - 16 (9.1%)
Jousimies - 21 (12%)
Kauris - 9 (5.1%)
Vesimies - 14 (8%)
Kalat - 17 (9.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 147

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkuriuksesi lymyää?  (Luettu 52544 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #75 : 05.02.2006 18:31:43 »

skorpionissa yhtymässä neptunukseen ja venukseen
      tyypillisesti päiväkijankirjoittaja jo teini-iässä jatkuen aikuisikään,mielen terapiointia kirjoittamisen avulla
älytön mielikuvitus,tarinoiden kehittely päässä
idealisti,liisa ihmemaassa sanoi tanhua
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #76 : 05.02.2006 19:08:35 »

Minun Merkuriukseni on: Härkä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 07.02.2006 13:38:06 »

Sign, kuulostipa tutulta  Smiley Olen joskus miettinyt että olen todella epänormaali, mielikuvitus on todella rikas, kun katselen pilviä näen ne aina jonkun tietyn muotoisina esim. lehmänä  Smiley Hihkun aina miehelleni pilvien muodoista ja hän ei oikein näe mitään  Grin
Unimaailma on runsas ja päiväunia näen paljon. Jään usein kiinni unelmointiin, saatan töissä ollessani alkaa yhtäkkiä ajatella lomaa paratiisisaarella ja siitä ajatus alkaa rönsyilemään joka suuntaan  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 08.02.2006 08:49:26 »

Jep  Grin Sama täällä. Varsinkin kun ei ole mitään tekemistä, ajatukset harhailee ja saatan pyörittää omaa tarinaa/filmiä päässäni  Smiley Saatan nähdä kuvat todella selkeästi. Lapsena olin aina raahaamassa muita lapsia leikkimään merirosvoa ja ties mitä. Ideoita riitti ja riittää vieläkin. Tosin useimmiten ne ovat toteutuskelvottomia  Grin
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 08.02.2006 17:16:27 »

Skorpparissahan se... ja kun olen myös Aurinko ynnä nouseva skorppari, niin arvaa vaan...  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #80 : 08.02.2006 23:13:07 »

Minulla Merkurius on Neitsyessä (kuten myös Aurinko, Venus ja Mars).

Minussa se ainakin näkyy teräväkielisyytenä ja olen välillä oikea pilkunnussija laugh Tosin, tähän merkkiin liittyy myös varmaan eräänlainen ilkeily ja kriittisyys, joten osaan välillä varsin terävästi ja ilkeästi sanoa jostain ihmisestä jotain Undecided Varsinkin kun olen vihainen.

Tykkään kirjoitella kaikenlaista. Runoja, tarinoita ja muita. Johtunee kai siitä, että Merkurius on 5. huoneessa Smiley Lisäksi kaikenlaiset loogista ajattelua vaativat pelit ovat mieleeni Smiley

Tuttujen seurassa usein palpatan koko ajan, mutta vieraiden seurassa olen tuppisuu Tongue
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #81 : 13.03.2009 09:24:23 »

Skorpionissa ja yhtymässä Saturnukseen.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #82 : 13.03.2009 10:29:21 »

Oinaassa, 8. huone ja oppositiossa Plutoon (ei kauhean kiva  Cheesy), kolmiossa Saturnukseen sekä Neptunukseen (nää mukavempia  Smiley ).
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 13.03.2009 10:38:07 »

Eikä kun mulla  merkurius  oinas :ssa, Huoneessa 8.  Smiley

Voisin sanoa tähän, että olen nopea ja impulsiivinen kommetoija. Useasti sanon ennenkuin kerkiän kunnolla ajattelemaan. Niin oinasta. Sekaan kun laittaa vielä  harka joka on voimakastahtoinen kuten oinaskin ja loppujen lopuksi olen hyvin sitkeä.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2009 14:48:16 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #84 : 13.03.2009 12:24:17 »

Mulla Merkkari lymyilee  jousimies :ssä ja 11. huoneessa.

Voin kyllä myöntää, että kommunikointi on välillä aika tahditonta, itsesensuuri ei toimi ja suusta pomppaa välillä ties mitä (eli tyypillinen  jousimies ).. Moni hermostuu muhun helposti, vaikka en mitään pahaa tarkoitakaan jutuillani, harvemmin loukkaan tarkoituksella Embarrassed Opettavaista sävyä, julistamista löytyy myös. Tutussa seurassa olen varsinainen sanaseppo ja kävelevä puheripuli, tykkään kertoilla vitsejä, kieli on aika värikästä. Tuntemattomien seurassa varautuneempi. Tykkään myös kirjoittaa tarinoita, virallisempi teksti ei oikein sytytä. En ole älykkyyden perikuva, aika blondi buck2  Suunnitelmallisuus ei ole hyveeni (paitsi isommissa asioissa).  Tuo 11. huone taas vaikuttaa sillä tapaa, että ajatusmaailma eroaa aika paljon monista ns. massaihmisistä, tarve saada olla oma itseni ja toteuttaa vapaasti itseäni on suuri. En pelkää olla erilainen. Tykkään myös kuulua ryhmään, ulkopuolisena oleminen on kamalaa - tosin tämäkin riippuu tilanteesta.

Mulla Merkkari tekee seuraavia aspekteja:

merkurius aspect_con aurinko
 merkurius aspect_tri kuu
 merkurius aspect_con venus
 merkurius aspect_con neptunus
 merkurius aspect_kvi chiron

Tuo  merkurius aspect_con neptunus on aika pelottava aspekti, koska pystyn usein vaistoamaan asioita pinnan alta, esim. ihmisten todelliset tunteet pinnan alla. Näen välillä myös välähdyksiä tulevaisuudesta ja moni aavistuksistani on toteutunut Undecided  Siltikään en haaveile selvännäkijän urasta Wink
« Viimeksi muokattu: 13.03.2009 12:26:02 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #85 : 13.03.2009 14:37:00 »

Nämä äänestykset ovat hyviä!
Nytkin saatetaan huomata, että  merkurius  jousimies kaksoset ovat innokaimpia foorumilaisia ja taas kuvaavasti, maa merkuriukset vähiten aktiivisia ja erityisen kuvaavaa mielestäni on se, että  merkurius saturnisessa kauriissa ei hevillä ainakaan tälläisiin äänestyksiin osallistu.

Itselläni se on ravussa, puhun tunteella ja pyrin vaikuttamaan myös muiden tunteisiin kommunikoinnilla.
Voisiko merkurius kuvata myös laulamista, sillä olen innokas asian harrastaja...
 merkurius siis  rapu huoneessa 11. ja aspekteja väljä  aspect_opp neptunus  aspect_tri jupiter  aspect_squ kuu aspect_sex askendentti sekä bQ  uranus ... laaa la laaa!
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #86 : 13.03.2009 16:01:41 »

kauriissa se muistaakseni on. en oikeen tiiä miten se näkyy? mutta mä ainakin puhun paljon ja kirjotan paljon ja mullon tapana laittaa ihmiset nauramaan puheillani. mä myös vääntelen ja kääntelen sanoja.. esimerkiks johdot on naruja ja nauhoja, joku josta en tarkalleen tiiä on aina joku juttu ja mitähän muuta..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #87 : 13.03.2009 20:55:40 »

kauriissa se muistaakseni on. en oikeen tiiä miten se näkyy? mutta mä ainakin puhun paljon ja kirjotan paljon ja mullon tapana laittaa ihmiset nauramaan puheillani. mä myös vääntelen ja kääntelen sanoja.. esimerkiks johdot on naruja ja nauhoja, joku josta en tarkalleen tiiä on aina joku juttu ja mitähän muuta..

Minulla on tiedätkös ihan sama! Vaikka minulla on Merkurius "jäyhässä" Kauriissa, niin puhun kyllä periaatteessa aika korrektisti, siis kieleni on sellaista suoraviivaista, käytän "hienoja" sanoja etc., mutta puheen taso on kyllä kaikkea muuta kuin korrektia. 2funny Lisäksi omituinen sarkastinen huumorintajunikin ehkä liittynee merkuriukseen jotenkin...Toisaalta minulla on kuitenkin Aurinko yhtymä Merkurius ja toisaalta Merkurius opposito Kuu, eli ihmisten kanssa tulee todella juteltua...Toisaalta kuitenkin Merkurius neliö Jupiter laajentaa juttujani ehkä vähän liikaakin.  :Smiley

Mutta aivan kuten Theus taisi mainita, niin toisaalta me Merkurius-Kauriit taidamme siinä mielessä olla sellaisia hiljaisempia, että esim. minä en foorumeille kirjoittele lähes koskaan pelkkää puhetta puheen takia, vaan viestissäni ja tekstissäni pitää aina olla selkeä sisältö, ennen kuin menen kirjoittamaan minnekään. Smiley Eli siinä mielessä kirjoitan ainakin vain silloin kun on asiaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #88 : 16.03.2009 15:37:06 »

Ravussa Merkuriukseni (vieläpä perääntyvä) luuraa, eikä se kommunikointi aina mitään mannaa ole. Vetäydyn helposti kuoreeni ja siellä pysyn, eikä tökkiminen tai maanittelu auta läheskään aina. Ainoastaan poikaystäväni osaa silloin tällöin saada minut puhumaan, vaikka se olisi minulle kuinka vaikeaa (Merkurius 7. huoneessa). En välttämättä osaa kunnolla ilmaista itseäni suullisesti, vaikka haluaisinkin. Lauseista voi tulla sekavia, ja minun täytyy miettiä joskus tosi pitkään sanottaviani. Niinpä olen useammin mieluummin hiljaa. Ajatukset kyllä soljuu, mutta se puhe... kirhjoittaminenkin on mukavampaa kuin puhuminen, vaikka usein sekin vähän sekavaa..
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #89 : 18.03.2009 17:37:47 »

Skorpionissa yhtymässä Venukseen ja Uranukseen. Siis skorpionissa nuo kolme. Tykkään väittelyistä ja keskusteluista ylipäätään. Musta tuntuu, että Merkurius-Skorpionilla on aika negatiivinen leima... Mä tiedän, että osaan sanoa pahasti jos haluan, löydän ihmisten heikot kohdat ja voisin käyttää sitä hyväkseni, mutta jokin mua pitelee. Ehkä se menee niin, että "tasavahva" riidanhaastaja saa kuulla kunniansa, mutta yleisesti ottaen varon loukkamasta muita. Itse kun olen kovin herkkä niin yritän pitää huolta myös muiden tunteista. Tottakai raivostun välillä ja suusta pääsee vaikka mitä, mutta noin yleisesti.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: