Äänestys
Kysymys: Missä merkissä merkuriuksesi on?
Oinas - 13 (7.4%)
Härkä - 10 (5.7%)
Kaksonen - 21 (12%)
Rapu - 15 (8.6%)
Leijona - 9 (5.1%)
Neitsyt - 16 (9.1%)
Vaaka - 14 (8%)
Skorpioni - 16 (9.1%)
Jousimies - 21 (12%)
Kauris - 9 (5.1%)
Vesimies - 14 (8%)
Kalat - 17 (9.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 147

Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkuriuksesi lymyää?  (Luettu 52264 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 10.01.2006 14:07:36 »

Ja mitenkäs se sinusta näkyy? Eikö merkurius kerro myös mielenkiinnonkohteista, kommunikoinnista ja sen sellaisesta. Joku joskus tulkitsi karttaani niin että merkuriukseni kaloissa voisi kertoa lahjakkuudesta esim. kirjoittamisessa. Olenkin pienenä jo kirjoitellut paljon tarinoita ja juttuja, lahjakkuudesta en tiedä mutta mielikuvitusta riittää keksimään jännittäviä tarinanpätkiä  Smiley Mitenkäs sinulla?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2006 14:16:30 »

Merkurius Vaa'assa tekee minut ainakin monipuolisen kiinnostuneeksi asioista, ehkä vähän liiankin. Kommunikoinnissa se vaikuttaa siihen, että olen hyvä vetoamaan kuulijakuntaani, laajempaankin yleisöön. Saarna- tai mainosmies(nais) ainesta?

merkurius aspect_con aurinko
 merkurius aspect_con uranus
 merkurius aspect_con pluto
 merkurius aspect_tri saturnus
 merkurius aspect_tri keskitaivas
 merkurius aspect_sex jupiter
 merkurius aspect_sex neptunus
 merkurius aspect_opp chiron
 merkurius aspect_squ askendentti

Niin, erittäin aspektoitunut myös... Eikä tuossa ollut kaikki, tärkeimmät vain  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 22:27:22 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 10.01.2006 14:18:01 »

Minulla tuo merkurius on  15°  44'  Vesimiehessä.
En oikein osaa määritellä, miten se vaikuttaa kommunikoinnissani (miten veskari kommunikoi?...sekavasti?). Mielenkiinnonkohteet kai ainakin ovat kovastikin veskarimaisia.  Wink
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2006 14:25:19 »

Lainaus käyttäjältä: Mirjam
Minulla tuo merkurius on  15°  44'  Vesimiehessä.
En oikein osaa määritellä, miten se vaikuttaa kommunikoinnissani (miten veskari kommunikoi?...sekavasti?).

Lennokkaasti? "Suuria linjoja" vetäen eli yhdistävästi? Innostavasti? Omaperäisesti? Intuitiivisesti?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 10.01.2006 14:25:30 »

Voisin kuvitella että veskari puhuisi usein niin ettei kaikki pysy kärryillä, tiedätkö sellaisista asioista joista on kiinnostunut mutta muut ei.
Itselläni on merkkari kaloissa mutta monet planeetat 11.huoneessa ja mieheni aina naureskeleekin miten keksin kysyä niin outoja asioita  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 10.01.2006 14:26:27 »

Eräällä ystävälläni on merkkari myös vaa´assa ja hän osaa todella hyvin ottamaan kaikki keskustelijat huomioon, ne hiljaisemmatkin yksilöt
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 10.01.2006 14:30:30 »

Voisin kuvitella että veskari puhuisi usein niin ettei kaikki pysy kärryillä, tiedätkö sellaisista asioista joista on kiinnostunut mutta muut ei.

No onhan se jo täälläkin nähty  Grin  Embarrassed
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 10.01.2006 14:33:02 »

Lennokkaasti? "Suuria linjoja" vetäen eli yhdistävästi? Innostavasti? Omaperäisesti? Intuitiivisesti?

No ainakin intuitiivisesti tiedän kommunikoivani, toki en aina, onhan se analyyttinenkin vaihe sitten aina sen jälkeen, kun alkaa oikein itsekin tutkia ja miettiä, että mitä se oma ilmaisu ilmaisi ja kertoi itsellekin...itsestäkin  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 10.01.2006 14:34:40 »

Ravussahan se, huoneessa 12. Tutkivana mielenä lähinnä ilmenee.

Muistattehan immeiset, että Merkurius ja Venus eivät ole koskaan kovin kaukana Auringosta, Merkurius on maksimissaan 28, Venus 48° Auringosta.

Joulupukki muuten muisti minua R. Nikulan uudella kirjalla nimeltä Astrologian sisäpiiri, jossa nimenomaan pohditaan Aurinko-Merkurius-Venus -järjestystä kartalla. Hän panee sille enemmän painoa kuin vaikkapa Merkuriuksen tai Venuksen sijainnille sellaisenaan. Mielenkiintoinen tuttavuus.

Järjestys määräytyy ihan sen mukaan, mikä on asteluvun perusteella ensimmäinen, siis jos vaikkapa Aurinko on 0° Oinaassa, Merkurius 15° Oinaassa ja Venus 2° Härkää, niin järjestys on silloin Aurinko-Merkurius-Venus ja tyypin nimi on silloin "Isäntä". Muistan tämän, koska itse olen tällainen. Muita tyyppejä olivat mm. Venus-Merkurius-Aurinko, eli "Tutkija", Merkurius-Aurinko-Venus, eli "Diktaattori". Muitakin yhdistelmiä tietysti on, mutta en nyt näitä ulkoa muista.

Jos ko. planeetat ovat hajaantuneet Kalojen ja Oinaan välille, niin silloin Kaloissa olevat merkit ovat järjestyksessä ensimmäisenä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 10.01.2006 14:38:58 »

Lilli,
Eli minä ilmeisesti olisin Merkurius-venus-Aurinko. Mikäs se oli  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 10.01.2006 14:44:31 »

Hei Artemis,

voin huomenissa listata ne tyypit, koska en niitä ulkoa muista. Hämärä mielikuva on, että Merkurius-Venus-Aurinko olisi "Hienostelija".
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 10.01.2006 14:51:16 »

Iyh  buck2 Minäkö hienostelija? Kaikkea muuta  Grin
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2006 15:04:26 »

LEIJONASSA !!!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 10.01.2006 15:06:27 »

Minulla on tuo merkurius kaksosissa (kuten aurinko ja marskin)... Sen nyt näkee varmaan päällekin päin...

Jos en jonkun kanssa puhu face to face niin sitten olen mesessä, puhelimessa, kirjoittamassa sähköpostia tai jotain koulutyötä. Useimmiten teen näitä asioita vielä yhtäaikaa! Eli kaikenlainen kommunikointi on minulle elinehto! Tänään dna minua muistuttelikin siitä 107 €:n puhelinlaskulla... Minkäs sitä sille voi että on niin paljon sanottavaa, vaikkei mitään asiaa olisikaan! Wink

Ehkä olisi parempi välillä olla ihan vain Lips Sealed
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 10.01.2006 15:10:12 »

Valonkantaja, tuo on niin kaksosta  Smiley Eräs vanha koulukaveri tapasi soittaa minulle iltaisin eikä hänellä ollut mitään asiaa. Halusi vaan pölpötellä mm. meneillään olevasta tv-ohjelmasta tai muusta sellaisesta  Smiley Kommunikoinnin ihmelapsia  angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: