Nytkin saatetaan huomata, että
ovat innokaimpia foorumilaisia ja taas kuvaavasti, maa merkuriukset vähiten aktiivisia ja erityisen kuvaavaa mielestäni on se, että
saturnisessa kauriissa ei hevillä ainakaan tälläisiin äänestyksiin osallistu.
Tai sitten me
:t vain aktivoidumme hitaammin :
... Tässä tulee kaapista ulos taas yksi.
Vaikka minulla on Merkurius "jäyhässä" Kauriissa, niin puhun kyllä periaatteessa aika korrektisti, siis kieleni on sellaista suoraviivaista, käytän "hienoja" sanoja etc., mutta puheen taso on kyllä kaikkea muuta kuin korrektia.
Lisäksi omituinen sarkastinen huumorintajunikin ehkä liittynee merkuriukseen jotenkin...
Juu, siis tuo omituinen sarkastinen huumorintaju... Minäkin yhdistän sen ilman muuta
:een ja minussa on myös tuo piirre! Yleensä yritänkin olla vitsailematta vieraassa seurassa, mutta aina välillä, kun suusta pääsee sarkastisia sammakoita (yritän olla hillitty, mutta välillä lipsuu
), saatan huomata toisen vähän häkeltyvän. Kyllähän tilanne siitä sitten laukeaa; olen vanhemmiten oppinut pehmittelemään. Nuorempana särmää oli enemmän ja mielipiteitäkin löytyi joka lähtöön.
Vieläkin huomaan joskus kritisoivani elämän epätäydellisyyttä, vaikka
minussa yrittää ajatella positiivisesti, hyväksyä kaiken ja rakastaa (sitä ihanan epätäydellistä) maailmaa
Mutta aivan kuten Theus taisi mainita, niin toisaalta me Merkurius-Kauriit taidamme siinä mielessä olla sellaisia hiljaisempia, että esim. minä en foorumeille kirjoittele lähes koskaan pelkkää puhetta puheen takia, vaan viestissäni ja tekstissäni pitää aina olla selkeä sisältö, ennen kuin menen kirjoittamaan minnekään.
Eli siinä mielessä kirjoitan ainakin vain silloin kun on asiaa.
Minulla taitaa sittenkin tuo nouseva
vaikuttaa sen verran, etten aina puhu vain "vähän, mutta asiaa"
... Enimmäkseen ehkä kuitenkin? Välillä höpöttelen niitä näitä, välillä taas pysyn tiukasti asialinjalla. Kaipa se on tämä ilman ja maan vaihtelu, mistäpäin milloinkin tuulee. Saatan myös muotoilla iän kaiken tekstejä, kun olen
oikein -tuulella, ja sitten lopulta ehkä poistan joko jutun