Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinä pelkäät? Miksi?  (Luettu 26049 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 03.03.2008 17:19:55 »

Lainaus
Minun mielestäni pelkoni ilmenevät väärinä valintoina eli huonoina asenteina, ajatuksina ja tekoina.

Mielenkiintoinen näkökulma sinulta, Atomi!
Allekirjoitan tuon 'huonot asenteet' paremmin, vaikka taas kysyn, mitä on 'huono'. Mutta ehkä se ilmenee juuri pelkona silloin, kun asenteet jumii ja jarruttaa, ahdistaa ja jurraa. Kunpa huomaiskin tarkkailla asenteitaan!

Jos joka hetki pysähtyisimmekin ajattelemaan ja tarkemmin silmäilemään valintaamme, niin tuntisimme varmasti pelkoa tai syyllisyyttä, että jos tekikin väärän valinnan. Onneksi Elämä etenee sellaisella vauhdilla, ettemme aina huomaakaan että olemme tehneet tärkeän valinnan.

Mutta myös pelkojen tunnistaminen menee siinä samssa vauhdissa huomiotta usein. Ehkä on hyväkin näin. Emme pysty kontrolloimaan itseämme vielä jatkuvasti. Tai ainakin toiset enemmän toiset vähemmän...äh.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 03.03.2008 17:23:53 »

Soul, ymmärrän pelkosi...kuudesko kerta! Olet laajentanut kasvuasi aika lailla.

Mutta uskalla vain. Rohkoa saa!  Wink

Ja Rapurallaaa ...76, enpä olekaan huomannut pelätä tätä astrokoukkua! Mutta olen jo siinä niin upoksissa, ettei tuolle väliksi!  Grin Jopa näen tämän rohkeudeksi!!!!

Ah, siis niin soljuva on raja pelolla ja rohkeudella!  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #47 : 05.03.2008 13:48:19 »

Hmm... pelkään tavallaan tulevaisuutta.. Lips Sealed Että mites oikein selviydyn kaikesta,saanko itsekuria opiskeluihini,ja pärjäänkö rahallisesti yksin kahden koiran kanssa jne jne... Pelkään että menetän itsekurini,sitä se on eniten.Että en ota vakavasti mitään,olen vaan ja luulen että kaikki järjestyy itsestään.. opiskelut ne aina tökkii. knuppel2 Tuntuu etten löydä omaa paikkaani täällä? Haluaisin vaan matkustella jossain ihanissa maissa,loikoilla rannoilla,shoppailla,kierrellä paikoista toiseen.. olla vaan ja nauttia elämästä,eikä se mieskään olis pahitteeksi. Cool Mutta kuitenkin löydän itseni täältä,Suomesta,opiskelemasta jotain joutavanpäiväistä ja yritän selvittää raha-asioitani jollain tavalla.. Mutta kai se niin on että ensin työ ja sitten huvi,jos opiskelen ahkerasti niin että saan joskus työn yms,että olis joskus varaa lähteäkin sinne ulkomaille,vaikka asumaan. Jotenkin olen aina kuvitellut muuttavani ulkomaille asumaan... Smiley Pelkään siis jotenkin että menetän otteeni kaikkeen mikä ei miellytä juuri nyt,ja en saavuta sitten ikinä sellaista elämää mitä haluaisin..Vaikka mikään ei tule ilmaiseksi. ei tässä tekstissä taida nyt olla mitään tolkkua  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 05.03.2008 14:32:48 »

Onpa tuttua pelkoa, joka on ollut pitkään poissa ja nyt taas palajaa, näitä ympyröitä sulkeutuu ja lähdetään seuraavalle kaarrokselle!

On kyllä sellainen tilanne, että miten sitä hallitsenkaan. Tuossa kun auringossa autolla ajelin ukkoni kanssa taas reseptejä uusimassa ja tuhannnen muuta asiaa, niin tuli kaipuu, että ...

kun voisi kipata ukkokullan jonnekin ja jättää kaikki...

ja päästellä autolla ihan minne vain sen nokka ikinä osoittaa ja karistaa jotakin ahdistavaa pois, huolet sun muut!

Mutta kuule, odotetaanpas, suoritetaan jotakin kunnialla niin valmiiksi kuin pystytään ja sitten... :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #49 : 05.03.2008 15:07:54 »

ei ku en vaan suostu rakastuun enää ja seuraavaksi minä otan aikalisiä enkä neuvottele miesten aikalisistä, otan aikalisän heti kun joku ehdottaa jotain..    2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 05.03.2008 15:36:28 »

Hmm... pelkään tavallaan tulevaisuutta.. Lips Sealed Että mites oikein selviydyn kaikesta,saanko itsekuria opiskeluihini,ja pärjäänkö rahallisesti yksin kahden koiran kanssa jne jne... Pelkään että menetän itsekurini,sitä se on eniten.Että en ota vakavasti mitään,olen vaan ja luulen että kaikki järjestyy itsestään.. opiskelut ne aina tökkii. knuppel2 Tuntuu etten löydä omaa paikkaani täällä? Haluaisin vaan matkustella jossain ihanissa maissa,loikoilla rannoilla,shoppailla,kierrellä paikoista toiseen.. olla vaan ja nauttia elämästä,eikä se mieskään olis pahitteeksi. Cool Mutta kuitenkin löydän itseni täältä,Suomesta,opiskelemasta jotain joutavanpäiväistä ja yritän selvittää raha-asioitani jollain tavalla.. Mutta kai se niin on että ensin työ ja sitten huvi,jos opiskelen ahkerasti niin että saan joskus työn yms,että olis joskus varaa lähteäkin sinne ulkomaille,vaikka asumaan. Jotenkin olen aina kuvitellut muuttavani ulkomaille asumaan... Smiley Pelkään siis jotenkin että menetän otteeni kaikkeen mikä ei miellytä juuri nyt,ja en saavuta sitten ikinä sellaista elämää mitä haluaisin..Vaikka mikään ei tule ilmaiseksi. ei tässä tekstissä taida nyt olla mitään tolkkua  2funny

Minä koin saman, paitsi, että minulla ei ollut kahta koiraa, ja... :Smiley
...lähdin hazardilla pois suomesta parin matkalaukun kera
ja kaikki haaveilemani järjestyi, -se unelmien mieskin... :Smiley
...monin kappalein itse asiassa, että on hiukan jopa valinnan vaikeutta. Tongue

Jos en tee sitä nyt, en tee sitä milloinkaan ja läksin matkaan. Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #51 : 06.03.2008 14:20:48 »

Oho,ootpa ollut rohkea Sasha. Smiley Kyllä sitä itsekin miettii monesti että pakkaa vaan tavarat ja lähtee,mutta ihan vielä se ei mitenkään ole mahdollista... ehkä parin vuoden päästä. angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 06.03.2008 16:39:04 »

Ja pätkääkään en ole katunut. Smiley
Suomessa minulla hannasi ihan kaikki olennainen,
opiskelut, työ ja ihmissuhteet,
-siis ne mies-suhteet, niiden olemattomuus ja olevaisuus. buck2
Kumpikaan ei ollut hyvä.  Grin

Siirsin opiskelut ulkomaille, kuten myöskin työt
ja noita maita tässä on tullut sitten koluttua
ja päädyin sitten tänne Wieniin ~ kotiin. Smiley

Asiat alkoivat rullaamaan heti eteenpäin
ja paljon, hyvin paljon paremmin, kun suomessa
asiat polkivat vain paikoillaan, vaikka niille yritti tehdä mitä vain.
Se on selkeä merkki, että silloin ei ole oikeassa paikassa.
Omaa itseään ja selkeitä merkkejä kannattaa kuunnella.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #53 : 06.03.2008 16:55:51 »

pelkään vain että kirjailen tänne edelleen eniten tavaraa.. että kukaan ei voita minua.. no leikki leikkinä. hyvähän se on kun 3 vaihe on edessä..

tavallaan Tietoisuus voi luoda kaiken minne vain, esim minulla kyllä rullaa Suomessa asiat, jopa melkein suhdekin, mutta ulkomailla voi olla muu seikkailu tulossa. nyt just ei ole sen aika vaan matkojen. lähimatkoilla esim Viro, Tanska huomaa samaa ja eroja. mutta jos muuttaisin, menisin varmaan aika radikaalisti erilaiseen ilmastoon.. ei ehkä L-eurooppaan.. hassua muuten, että tuo naapurimaa kuuluu Eurooppaan osin, en ollut ennen huomannut..

tosin sillä ei ole kiire. muutolla siis. tuntuu että jos joku probleemi on ollakseen, se on missä vaan.

jos kaikki todella tökkisi, poistuisinkin.

On March 6 and 7 someone negative or depressed will dampen your spirits and cause concern. It may be that you're feeling discouraged by a situation. A New Moon in Pisces on March 7 will help you see beyond your current limitations and adopt a more spiritual approach if you're able to have faith. You'll be more energetic and upbeat on the weekend of March 8 and able to be hopeful in the face of changing circumstances.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 17:06:05 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: