Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: käärme hyökkäsi  (Luettu 3498 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 21.02.2008 10:03:12 »

Kotiini on useampana yönä tullut, tai itse asiassa siellähän hengaa joukko matalia ihmisiä, joilla on partakoneen terät ja tehtävänä viiltää nilkkani ja murhata minut.  idiot2  Pystyn unessani keskeyttämään tämän ja tyypit katoaa.

MUTTA. Kun sain nämä hahmot pois, tuli seinästäni myrkkykäärme joka pääsi vapaalle ja tietenkin suoraan sänkyyni. Hyppäsin ylös laittamaan valot (valveuni siis tämänkin) ja silloin vasta tajusin että tämän on pakko olla unta.

Nyt en halua Freudilaisia tulkintoja käärmeestä, kyse ei ole seksuaalisuudesta. Uutta on todellakin tulossa, joka suunnalta, mutta miksi kaikki haluaa tappaa minut!?  Huh
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2008 11:06:30 »

Itse haluat tappaa jonkun turhan piirteen itsestasi-JOTTA uusi nykyiseen minaan sopivampi piirre paasisi tulemaan vapaasti kayttoosi.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2008 21:10:44 »

Oletko alkamassa jotain uutta-yleensa silloin tulee tamantyyppisia unia?
Esim. pelko jostain uudesta asiasta, hermostuminen  yms...
Poista turhat pelot, koska unesi pitaisi symbolisoida uusia alkuja?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 21.02.2008 21:15:59 »

Minulla oli viime vuonna paljon käärmeunia. Ne symboloivat uudistumista. Ehkä jo ennen kuin itse huomasin sen tarpeen. Käärme tuli ja söi vanhat pois jotta uusi voisi syntyä (astrologisesti siis Pluto/Skorpioni).

Mitään pahaa tai väkivaltaista ei sattunut, mutta vanhan piti kuolla jotta uusi saattoi syntyä.

Onko sinulla samantyyppistä juttua? Tiedostamattasi?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2008 21:45:28 »

Ehkä et itse huomaa että myös sinä muutut näissä muutoksissa. Sen huomaaminen voi olla Oinaalle vaikeaa.

Mutta veikkaan että asiat muuttuvat, ja itse muutut myös, joko tahtomattasi ja asian huomaten - .

Minullakin on muutto nyt jo selvä, työpaikka muuttui viime vuonna juuri käärmeunien ollessa voimakkaimillaan.

Tsemppiä muutokseen.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: