Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies ja menetykset  (Luettu 28258 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 21.02.2008 13:46:21 »

Olen tässä omien tuttujeni ja julkkisten karttoja tutkaillut ja olen pistänyt merkille, että niin Aurinko- ja Kuu-Vesimiesten lapsuuteen ja nuoruuteen kuuluu aika usein äkillisiä ja traagisia menetyksiä. Eilen tutustuin uuteen ihmiseen (60-vuotias tällä hetkellä), ja hän kertoi ihan avoimesti, että hänen äitinsä kuoli auto-onnettomuudessa, eikä isä toipunut tästä - hän joutui mielisairaalaan. Kertoja oli 15, kun nämä asiat olivat tapahtuneet. Häneltä on kuollut myös yksi lapsi 32-vuotiaana täysin yllättäen eikä kuolinsyytä ole vieläkään pystytty selvittämään. Kyseinen herra jäi myös leskeksi varsin äskettäin - vaimo kuoli sydänkohtaukseen.

Karttaansa kun katsoin, niin Kuu-Vesimenieheksi tämä Oinas-mies osoittautui. Olen hyvin samantapaisia kertomuksia kuullut monilta muiltakin Aurinko- tai Kuu-Vesimiehiltä, julkkispiireissä samoin tätä trendiä on nähtävissä.

Äitini on Au-Vesimies ja hän menetti isänsä äkillisesti 17-vuotiaana.

Kuuluisia Au- tai Kuu-Vesimiehiä, joiden lapsuuteen tai nuoruuteen kuuluvat menetykset  - ei kuitenkaan välttämättä kuolema, ovat mm. Marilyn Monroe (äiti oli mielisairas ja  Marilyn vaelsi sijaiskodista toiseen), Monacon prinsessa Stephanie, prinsessa Carolinen poika Andrea(?) Casiraghi, prinsessa Diana (äiti lähti toisen miehen mukaan ja jätti lapset isälle). Dianan oma kuolintapa on tietysti myös äkillinen. Myös Espanjan kuningas Juan Carlos on Kuu-Vesimies ja hänen nuoruuteensa liittyy epäselvä ampuma-aseonnettomuus, jossa hänen veljensä sai surmansa. Eräiden spekulaatioiden mukaan Juan Carlos on saattanut laukaista kyseisen aseen. Britney Spears on itse Kuu-Vesimies, kuten toinen hänen lapsistaankin. Britneyn lapsuutta en tarkoin tunne, mutta nythän oikeus on päättänyt, että hänen lapsensa pidetään äiteestä kaukana...

Missään nimessä menetykset eivät kuulu kaikkien Veskareiden elämään, vaan merkin energia toimii eri tavoin joillakin muilla ihmisillä.

Ovatko muut havainneet tällaisia trendejä Aurinko- tai Kuu-Vesimiehillä?
« Viimeksi muokattu: 21.02.2008 14:35:27 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2008 16:42:38 »

Ystäväni on Kuu-Vesimies ja häneltähän kuoli täysin yllättäen äiti nyt kesän aikaan. Puhelinkin siitä miten muutin ystäväni seuraksi ja avuksi äidin kuoleman jälkeen ja viivyin siellä puolisen vuotta.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2008 18:49:53 »

Mina olen kuu vesimies ja olen menettanyt koko perheeni-siis siskoni, veljeni ja aitini etta isani
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.02.2008 19:05:50 »

diamond, huh!  Shocked Nykyinen miesystäväni on Kuu-Vesimies ja hän on ainoa perheensä hengissä oleva jäsen. Omaa perhettä hän ei ole koskaan perustanut.

Ex-mieheni jo edesmennyt isä oli Aurinko-Vesimies. Legenda kertoo, että tämän Veskarin isä oli paatunut naistenmies ja kuoli lopulta mustasukkaisen naisen käden kautta. Virallisesti kyseessä oli tapaturma, epävirallisesti siis murha. Joka tapauksessa ex-appi oli setänsä kasvattama.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2008 19:41:27 »

Kuinka tarkkaa onkaan astrologia
Veljeni oli vain 26 vuotias, siskoni 38 vuotias, isani 44 vuotias ja aitini paasi 60 vuotiaaksi-ettei ollut kysymys kuolla vanhuuteen, siskoni menehtyi hukkumalla ja veljeni sai allergiakohtauksen-otti penisiliinia aidiltani ja oli sille allerginen(tietamattomyyttaan)-joten tsemppia miesystavallesi-Miten sait tuon selville-miesystavasi karttaa katsomalla?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.02.2008 19:57:59 »

Miesystäväni on kuvaillut varsin yksityiskohtaisesti perhetragedioitaan. Hänen tapauksessaan isä on kuollut luonnollisella tavalla, äiti ja veli väkivaltaisesti.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #6 : 21.02.2008 22:04:24 »

Täällä asc- ja Kuu-vesimies, menetin nuorena isäni ja veljeni (en fyysisesti vaan psyykkisesti, vanhempieni riitaisessa avioerossa ja tästä syystä en ollut heidän kanssaan tekemisissä moniin vuosiin ja näin he jäivät minulle vieraiksi ihmisiksi). Äitini alkoholisoitui ja jäin huomioitta, kotoa lähdin jo 16-vuotiaana..

.. Minulla on ollut myös paljon kolauksia ihmissuhteissa, ja eräänlaisia menetyksiä nekin ovat olleet, koska kaikki kolhut ovat tulleet ns. puun takaa ja suhteet katkenneet siihen paikkaan...
« Viimeksi muokattu: 22.02.2008 10:04:22 kirjoittanut Almah » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #7 : 22.02.2008 09:48:44 »

aurinko vesimies tuttuni ei myöskään ole kärsinyt fyysisiä menetyksiä, mutta ei vähätellä psyykkisiä... niin löytyy  Cry
Eli onko  kuu vesimies ns. kovemmassa koulussa vai vain erillaisessa?
Tämä tuttuni on jollakin tapaa eksyksissä itsensä suhteen ja joskun olen ajatellutkin, että hänen haaste olis päästä monien vanhojen juttujen yli. Mutta ei maton alle vaan, vaikka muhkuroita jo näkyy kun tavaraa maton alla on ja paljon...
Itselläni on  mars  vesimies ja tämä on ehkä yksi suurin kapula tuttavuutemme rattaissa  buck2
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 22.02.2008 09:59:56 »

Kuu-Vesimiehenä elämäni on tosiaankin ollut menetyksiä täynnä. Isäni menetin 14-vuotiaana, äidin kuollessa olin jo aikuinen, mutta traagiseksi asian teki äidin kuoleman ajankohta vain kuukautta ennenkuin tyttäreni syntyi.

Olisiko näiden menetyksien karmallinen tarkoitus johdattaa tunteiden järkeistämiseen usein sortuva Vesimies tutustumaan omiin tunteiisinsa - vaikka sitten pakolla jos ei muu auta?

Toisaalta oman karttani Pluto Ascdendentilla ja ykkösessä Yodin kärkenä on myös isona syynä moneenkin tragediaan. Yodin kantana kun on juuri tuo Vesimies-Kuu ja Jupiter.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.02.2008 10:05:03 »

nykyään tämä mies on vaan todella hyvä ystävä mutta  aurinko vesimies on myös hän ja menetti äitinsä nuorempana hyvinkin traagisesti...

muutenkin tuntuu siltä että ottaa tietynlaiset menetykset todella henkilökohtaisesti ja raskaasti..
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 22.02.2008 10:08:23 »

Sama juttu taalla  pluto  askendentti ja ykkosessa-jodia en osaa katsoa
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11 : 22.02.2008 10:15:04 »

Olisiko näiden menetyksien karmallinen tarkoitus johdattaa tunteiden järkeistämiseen usein sortuva Vesimies tutustumaan omiin tunteiisinsa - vaikka sitten pakolla jos ei muu auta?
Kuulostaa muuten aika loogiselta  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 22.02.2008 13:18:15 »

Mitäs se sitte olisi, itkua ja parkuako? Itse pyrin juuri järkeistämään romanssini, tunteethan on "vain tunteita" eikö.. vai peliä, joukkarin tapauksessa.. siis, yksi veskari jonka tunnen "menetti kotimaansa" mutta muilla en ole kuullut menetyksistä, vaan menestys--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #13 : 22.02.2008 13:29:19 »

Hmm, itse olen kuu vesimies, enkä ole kokenut (ainakaan vielä, koputan puuta) noin dramaattisia menetyksiä kuin mistä tässä ketjussa on ollut puhetta. Jollei lukuun oteta lapsuudessa peräjälkeen (neljän vuoden kuluessa) tapahtuneita isovanhempien ja tädin poismenoa, mutta katson ainakin isovanhempien kuoleman aivan normaaliksi osaksi elämää - tädin kuolema (syynä oli muistaakseni syöpä) oli hieman poikkeuksellisempi, koska hän oli vielä suhteellisen nuori ihminen. Kuuhuni kohdistuu lähes poikkeuksetta vain hyviä aspekteja, joten en onneksi liene sen suhteen erityisen kovassa koulussa.

Äitini aurinko vesimies on tosin kylläkin menettänyt oman äitinsä teini-iässä, niin että häneen tämä pätee paremmin. Muistelen nyt, että toinenkin menetys hänen lapsuuteensa taitaa liittyä, mutta tämä täytyy ensin tarkistaa ennen kuin puhun läpiä päähäni. Hänellä on kylläkin lisäksi neptunus aspect_con kuu, mikä kuvaa asiaa myös.

Kaveripiiristä löytyy yksi kuu vesimies, jolle selvisi vasta aikuisiällä, että hänellä on velipuoli. Tämä velipuoli ei kuitenkaan koskaan ollut lapsuudessa osa heidän perhettään. Toinen tuttu on aurinko vesimies, mutta en ainakaan tiedä, että hänellä olisi mitään vastaavaa takanaan. Perhe on ollut ehjä ja "tavallisen" tuntuinen ainakin sen ajan, minkä olen hänet tuntenut.

En kylläkään osaa veikata, miksi asia liittyisi juuri Vesimiehen merkkiin? Varmasti menetyksiä kokeneiden kartoilta asia näkyy myös muuten, esim. tuo oma neljän vuoden ajanjaksoni lapsuudessa näkyy mm. Solar Arc -kartalla. Maylla oli kyllä ihan osuva veikkaus. Veskariinhan liittyy tietyllä tavalla etäisyys, jollei fyysinen, niin ainakin tunne-etäisyys. Siinä mielessä minullakin Veskari-kuu näkyy, että todellakin asun fyysisesti varsin etäällä perheestäni ja kokisin kovin lähellä olemisen ehkä jollain tapaa ahdistavanakin. En esim. kuulu niihin ihmisiin, jotka voisivat muuttaa vanhempiensa naapuriin. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14 : 22.02.2008 15:02:25 »

Onpas mielenkiintoista keskustelua.

Tuli tässä lukiessa mieleen, että eräs entinen miesystäväni (  kuu vesimies ) joutui jättämään kotimaansa ja perheensä eli samanlainen kokemus kuin SAn kuvaamalla veskarilla.

Veljeni on  kuu  vesimies ja ei ole kokenut menetyksiä, paitsi isoäidin ja iso-isoäidin kuolema muutamaa kuukautta ennen syntymää. Näen tuon samalla tavalla kuin Ajatus elämään kuuluvaksi.

Tunnen muuten Kuu Kauriin, joka asuu vanhempiensa naapurissa.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: