Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies ja menetykset  (Luettu 28249 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 15.07.2008 20:55:39 »

Olen tässä omien tuttujeni ja julkkisten karttoja tutkaillut ja olen pistänyt merkille, että niin Aurinko- ja Kuu-Vesimiesten lapsuuteen ja nuoruuteen kuuluu aika usein äkillisiä ja traagisia menetyksiä. Kuuluisia Au- tai Kuu-Vesimiehiä, joiden lapsuuteen tai nuoruuteen kuuluvat menetykset  - ei kuitenkaan välttämättä kuolema, ovat mm. Marilyn Monroe (äiti oli mielisairas ja  Marilyn vaelsi sijaiskodista toiseen), Monacon prinsessa Stephanie, prinsessa Carolinen poika Andrea(?) Casiraghi, prinsessa Diana (äiti lähti toisen miehen mukaan ja jätti lapset isälle). Dianan oma kuolintapa on tietysti myös äkillinen. Myös Espanjan kuningas Juan Carlos on Kuu-Vesimies ja hänen nuoruuteensa liittyy epäselvä ampuma-aseonnettomuus, jossa hänen veljensä sai surmansa. Eräiden spekulaatioiden mukaan Juan Carlos on saattanut laukaista kyseisen aseen. Britney Spears on itse Kuu-Vesimies, kuten toinen hänen lapsistaankin. Britneyn lapsuutta en tarkoin tunne, mutta nythän oikeus on päättänyt, että hänen lapsensa pidetään äiteestä kaukana...

Ovatko muut havainneet tällaisia trendejä Aurinko- tai Kuu-Vesimiehillä?

Kas, kun nyt vasta huomasin tämän topicin. Cheesy

No olen.  Smiley Olen itse  kuu-veskari ja  aurinko  kaksoset kuten Marilyn Monroe
ja kas, molempien äidit ovat hulluja, isää koskaan nähnytkään (omani kuoli juuri ennen syntymääni),
oloa lastenkodissa ja adoptoituna~kasvattivanhemmilla.  Tongue
...ja niin kovasti flirttejä ja seksuaalisia, joten pitääpä oikein vilkaista tarkemmin tuota Marilynin karttaa. :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 16.07.2008 13:24:54 »

Tässä linkki Marilynin karttaan. AC-Leijona ja Neptunus ykkösessä sekä Venus MC:llä. Sopivia kuvioita seksipommi-filmitähdelle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 19.07.2008 18:38:50 »

Danke schön. Smiley
Ainakin  merkurius näyttäisi olevan myöskin  kaksoset:ssa
ja  mars oinas:ssa  kuten allekirjoittaneella näin nopeasti katsottuna
näistä perusplaneetoista.  Tongue
Pitää laittaa vierekkäin kartat ja tutkia oikein kunnolla,
koska tosiaankin, tuo lapsuus ainakin on niin samantapainen.

Voipi olla kuolemakin, olen nimittäin aina, lapsesta asti ajatellut,
etten elä kauempaa kuin noin 35-36 vuotta,
enkä saa sitä tunteena pois itsestäni vieläkään. idiot2

Varmaan tällä elämäntyylillä niin käykin. angel
tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 04.08.2008 16:58:47 »

Täälläkin on yksi siipirikko vesimies. Minulla oli todella vaikea aika siitä asti kun aloitin koulun ekaluokalla. Se jatkui 17 vuotiaaksi asti. Minun kiusattiin tosi paljon ja sain siitä pahoja säröjä itsetuntooni. En ole saanut sitä vieläkään takaisin.  Embarrassed Traaginen rakkaussuhde, itsemurhan yritykset,kamala keskenmeno ja erillaiset sekoilut. Jos kaikesta jäisi kiinni ja enkeleitä ei olisi... Olisin todennäköisesti vankilassa tai kuollut.  Lips Sealed

Onneksi todellakin aurinko voi paistaa risukasaankin (ainakin silloin tällöin)  Smiley mInuakin on aina kiinostanut Marilyn ja koen jotakin ihmeellistä yhteenkuuluvutta hänen kanssaan. Mielenkiintoinen jo edesmennyt henkilö.

tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #34 : 08.08.2008 23:22:21 »

no isäni joutui vuonna 1983 lento-onnettomuuteen tosin selvisi siitä hengissä kuin ihmeenkaupalla.Itse en tosin liitä tätä tapahtumaa mitenkään omaan aurinkomerkkiini sillä se sattui kolmevuotta ennen syntymääni.Isäni vanhemmat kuolivat vanhuuttaan pois. Tottakai se on surullista ja otti koville ,mutta en mitenkään liitä tätäkään astrologiaan.Täytyy myöntää,että tunteiden näyttäminen on vaikeaa varsinkin silloin jos ihmiset ovat minulle täysin tuntemattomia tai surullinen tilanne tulee yllätyksenä.

Olimme joskus perheen kanssa  tuttavan hautajaisissa.Minulle tämä jo edesmennyt henkilö oli jäänyt todella etäiseksi enkä ollut koskaan niin paljon hänen kanssaan tekemisissä kuin esimerkiksi isäni.On inhottavaa myöntää,että hautajaisten ajan ajattelin kirkossa aivan muita asioita kuin itse vainajaa ja hänen omaisiaan mitä tunteettomuutta!En edes itkenyt. Sen sijaan mummun ja vaarin hautajaisissa itkin silmät päästäni.

Toinen missä menen täysin lukkoon ovat nämä yllättäen tulevat surulliset tilanteet.Viisi vuotta sitten hyvän ystäväni isä kuoli yllättäen  ja sain kuulla asiasta kun hän soitti minulle.Tieto tuli sellaisena järkytyksenä,että en oikein osannut sanoa hänelle puhelimessa mitään järkevää.Meni varmaan kaksi viikkoa ennenkuin kykenin puhumaan  asiasta hänen kanssaan ja tuolloinkin tuntui siltä,että etten oikein tiennyt mitenpäin olla.Kämppätoveriltani kuoli kummityttö ja minun piti sanoa jotain lohduttavaa.Meninkin sanomaan hänelle,että "semmoista se elämä on".Osaatte kuvitella,että kuinka tunteeton tuo kommentti on juuri suruviestin saaneen ihmisen korvaan!Olin kyllä järkyttynyt,mutta  näytin sen typerällä tavalla.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 09.08.2008 20:17:56 »

Athene, rakas astro-kaima, pitkästä aikaa...  Smiley Smiley Smiley

Ennen minuakin vaivasi se, etten oikein osaa reagoida tuollaisiin äkillisiin suru-uutisiin. Sitten oma mummoni, minulle rakkain ja tärkein ihminen, kuoli ja törmäsin samaan asiaan muissa; ihmiset eivät oikein tienneet, miten reagoida. Mutta sillä ei yllättäen ollutkaan mitään väliä?!?! Omalla kohdallani ainakin kullan arvoisiksi osoittautuivat juuri ne ihmiset, jotka uskalsivat olla läsnä ja lähellä siitä huolimatta, vaikkei sanoja olisi ollutkaan. Tuosta opin itsekin. Siinä missä sanat loppuvat, aito välittäminen riittää.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #36 : 11.08.2008 16:06:25 »

Athene, rakas astro-kaima, pitkästä aikaa...  Smiley Smiley Smiley

Ennen minuakin vaivasi se, etten oikein osaa reagoida tuollaisiin äkillisiin suru-uutisiin. Sitten oma mummoni, minulle rakkain ja tärkein ihminen, kuoli ja törmäsin samaan asiaan muissa; ihmiset eivät oikein tienneet, miten reagoida. Mutta sillä ei yllättäen ollutkaan mitään väliä?!?! Omalla kohdallani ainakin kullan arvoisiksi osoittautuivat juuri ne ihmiset, jotka uskalsivat olla läsnä ja lähellä siitä huolimatta, vaikkei sanoja olisi ollutkaan. Tuosta opin itsekin. Siinä missä sanat loppuvat, aito välittäminen riittää.
jaa kappas Minerwa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 08.06.2012 11:25:53 »

Mielenkiintoinen ketju tämä.
Minä en suostu uskomaan, että vesimiehet olisivat jotenkin erityisesti määrätty kokemaan menetyksiä, mutta menetykset ovat tietenkin pätevä väylä sysätä vesimies kulkemaan omaa itsenäistä ja yksinäistäkin polkuaan...ihan kuten joku tuolla aiemmin sanoikin.

Jaa, mikähän sille polulle mahtaa viedä tuon  aurinko vesimies poikani? Isänsä hän on menettänyt alle kaksivuotiaana liki kokonaan, ei kyllä kuoleman kautta.
Oman polkuni...ei voi oikeastaan edes puhua menetyksistä, kun ei voi kaiketi menettää sellaista, mitä ei ole koskaan ollutkaan? Minä en ole siis menettänyt...ainoastaan saanut takaisin Wink

Muoks* Mäpäs tässä oikein mietin, enkä oikeesti tunne yhtäkään vesimiestä, joka ei olisi jollain tavalla menettänyt jotain läheisiään....tietämättäni voin tietenkin tuntea, mutta ne jotka tiedän...eiku yhen keksin Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.06.2012 14:53:17 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 08.06.2012 13:51:02 »

Olen tässä omien tuttujeni ja julkkisten karttoja tutkaillut ja olen pistänyt merkille, että niin Aurinko- ja Kuu-Vesimiesten lapsuuteen ja nuoruuteen kuuluu aika usein äkillisiä ja traagisia menetyksiä. Eilen tutustuin uuteen ihmiseen (60-vuotias tällä hetkellä), ja hän kertoi ihan avoimesti, että hänen äitinsä kuoli auto-onnettomuudessa, eikä isä toipunut tästä - hän joutui mielisairaalaan. Kertoja oli 15, kun nämä asiat olivat tapahtuneet. Häneltä on kuollut myös yksi lapsi 32-vuotiaana täysin yllättäen eikä kuolinsyytä ole vieläkään pystytty selvittämään. Kyseinen herra jäi myös leskeksi varsin äskettäin - vaimo kuoli sydänkohtaukseen.

Karttaansa kun katsoin, niin Kuu-Vesimenieheksi tämä Oinas-mies osoittautui. Olen hyvin samantapaisia kertomuksia kuullut monilta muiltakin Aurinko- tai Kuu-Vesimiehiltä, julkkispiireissä samoin tätä trendiä on nähtävissä.

Äitini on Au-Vesimies ja hän menetti isänsä äkillisesti 17-vuotiaana.

Kuuluisia Au- tai Kuu-Vesimiehiä, joiden lapsuuteen tai nuoruuteen kuuluvat menetykset  - ei kuitenkaan välttämättä kuolema, ovat mm. Marilyn Monroe (äiti oli mielisairas ja  Marilyn vaelsi sijaiskodista toiseen), Monacon prinsessa Stephanie, prinsessa Carolinen poika Andrea(?) Casiraghi, prinsessa Diana (äiti lähti toisen miehen mukaan ja jätti lapset isälle). Dianan oma kuolintapa on tietysti myös äkillinen. Myös Espanjan kuningas Juan Carlos on Kuu-Vesimies ja hänen nuoruuteensa liittyy epäselvä ampuma-aseonnettomuus, jossa hänen veljensä sai surmansa. Eräiden spekulaatioiden mukaan Juan Carlos on saattanut laukaista kyseisen aseen. Britney Spears on itse Kuu-Vesimies, kuten toinen hänen lapsistaankin. Britneyn lapsuutta en tarkoin tunne, mutta nythän oikeus on päättänyt, että hänen lapsensa pidetään äiteestä kaukana...

Missään nimessä menetykset eivät kuulu kaikkien Veskareiden elämään, vaan merkin energia toimii eri tavoin joillakin muilla ihmisillä.

Ovatko muut havainneet tällaisia trendejä Aurinko- tai Kuu-Vesimiehillä?

Hmmm...

Tunnen monta aurinko vesimiestä, jotka eivät ole menetyksiä kohdanneet, paitsi yksi joka annettiin adoptoitavaksi lapsena eli menetti biologiset vanhempansa ja eräs vesimies aurinko aviopari jotka menettivät lapsensa.

Sen sijaan tunnen kyllä myös veljekset, joilla molemmilla on kuu veskarissa ja heidän äitinsä ei ollut heistä kiinnostunut ja isäkin oli melko hankala. He molemmat ovat pitkälti kasvattaneet itse itsensä. Äiti sittemmin katosi muille maille.

Tunnen myös eräät nuoret vesimies kuu sisarukset, jotka eivät ainakaan vielä ole tragedioita kohdanneet, paitsi että heidän isänsä on hyvin hankala ihminen agressioineen.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 08.06.2012 18:13:42 »

No, minähän olen  aurinko vesimies, yksi pojistani samaten, ensimmäinen mieheni oli myös, hänellä lisäksi  kuu vesimies Enpä tässä viitsi meidän tarinoita kertoa, mutta luopumista ja surua on varmasti ollut keskivertoa enemmän kullakin, elämän alusta tähän päivään saakka. Vois varmaan sanoa, että kasvun paikkoja on kyllä riittänyt omiksi tarpeiksi... Eihän se tietysti mistään  vesimies: jutusta johdu välttämättä. Kyllähän kaikenlaisia kohtaloita maailmaan mahtuu.  Smiley
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 13.06.2012 18:53:58 »

kuu  vesimies:ssä on minullakin ja isäni kuoli kun olin teini-iässä. Onko kellään myös  kuu  aspect_con IC ?
Mitä se ehkä vaikutaa tässä?
tallennettu
shoulders
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #41 : 14.06.2012 18:30:06 »

aurinko vesimies täällä, minun elämässäni ei ole juuri menetyksiä ollut. Ystävät tosin jostain syystä katoavat aina, kaveripiirini on vaihtunut useasti elämäni aikana, ehkä se on jonkinlainen menetys.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: