Olen jo usemman kerran viimeisten parin kuukauden aikana nähnyt unta, jossa petän poikaystävääni. Yleensä tämä "pettäminen" on edennyt vain suutelun asteelle, mutta parissa unessa jatkunut myös pidemmälle. Unille yhteistä on, että tämän toisen miehen kanssa olen tavallaan "unohtanut" poikaystäväni olemassaolon, ja vasta myöhemmin tajunnut että hui, mitä tulikaan tehtyä. Jokaisessa unessa mies on ollut eri henkilö ja minulle oikeassa elämässä tuntematon, lukuunottamatta yhtä unta, jossa puuhastelin ex-poikaystäväni kanssa.
Esimerkiksi viime yönä näin unta, jossa eräs mies alkoi suudella niskaani, ja pian olinkin ihan sulaa vahaa hänen käsissään. :
Yhtäkkiä tajusin, että onhan minulla poikaystäväkin, minkä seurauksena torjuin miehen lähentelyt. Hän vaikutti kuitenkin vilpittömästi minuun ihastuneelta, joten torjuminen tuntui vaikealta. Totesin hänelle vielä, että jos en seurustelisi, olisin mielelläni hänen kanssaan.
Mikähän näiden unien viesti voisi olla?
En ainakaan tietoisesti pelkää pettäväni poikakaveriani. En nyt viitsi tähän laittaa omia pohdintojani näiden unien mahdollisista merkityksistä, kuulisin mieluummin teidän mieleenne nousevia ajatuksia.