Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huuto.net: autatko huutamaan tietokoneen?  (Luettu 2620 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 24.02.2008 21:24:10 »

Aaah, minua vähän nolottaa pyytää nyt tällaista apua täältä, mutta mutta kysytään nyt kuitenkin. Olettehan luotettavaa porukkaa!

Kuten suurin osa täällä tietänee minullahan on se sarjisprojekti menossa. Kakkososan tekeminen alkaa ensi kuussa ja minä jään ilman tietokonetta viikon päästä, kun nyt lainassa oleva kannettava palautuu oikealle omistajalleen. Uusi kone täytyy siis saada ensi kuun aikana ostettua ja nyyh, minun pienellä palkalla minulla ei ole varaa ostaa mitään tuliterää konetta. Olenkin silmäillyt Huuto.netin huutokaipoista sopivaa konetta ja nyt sellainen osui silmiin! Ihan täydellinen peli ja vieläpä Kuopiosta!

Ainakaan vielä kyseiseen kohteeseen ei ole tullut muita huutoja. Haluaisin kuitenkin varmistaa selustani ja olla huutokohteen äärellä sen sulkeutumisajankohtana. Valitettavasti huuto sulkeutuu keskiviikkona 27.2. siinä puolenpäivän jälkeen, enkä pysty itse seuraamaan saanko koneen ja tuleeko siihen muita huutoja. Olisin laittanut siskoni tai veljeni asialle, mutta heidän koneensa on korjattavana eikä ehtine keskiviikoksi valmiiksi.

Olisiko joku ystävällinen ja keskiviikkona puolen päivän aikaan nettiin pääsevä henkilö halunnut varmistaa, että saisin koneen ja jos siihen tulee viimeminuutin huutoja muilta, heittää minun huutoni sinne? Annan tietenkin omat tunnukseni, jolla huutoa voi tehdä. Luotan kuitenkin Astron väkeen! (ja vaikka en luottaisikaan saan aina vaihdettua salasanan uuteen tai tehtyä väliaikaisen salasanan Astron huutajalle, haha Grin)

Jos olisit halukas ja pystyvä jelppaamaan minua koneen hankinnassa, laita minulle mailia tai YV:tä, niin kerron asiasta lisää ja näytän kohteen!

Kiitos!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.02.2008 22:11:51 »

No niin! Mie sainkin sitten kyyläyskaverin. Tiedämme molemmat huomenna tarkemmin onnistuuko yhteiskyyläyksemme. Jos ei, kyylärin paikka on edelleen avoinna Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: