Tolkuttoman paljon kiitoksia vastauksistanne!
Pitää samalla puhua kilpirauhasarvoista, kun on täs kohta puoleen normi terveystarkastus. Suvussa on kyllä kilpirauhasen vajaatoimintaa..
Parisuhteessa on kyllä nyt sellainen tilanne, etten voi tällä hetkellä oikein puhua siitä miten meillä menee. Liian paljon muuta rautaa tulessa (kouluasioita), etten jaksa alkaa kelaamaan, miettimään, puhumaan parisuhteestamme. Ja annan myös toisen mahdollisuuden, kun asiat meni paremmin ennen lokakuuta. Tunne ettei kannata luovuttaa.
Reikihoitoa en ole oikein uskaltanut harrastaa (käynyt alkeiskurssin), kun siellä ei ollut mitään puhetta maadoittamisesta. Täältä olen lukenut sen tärkeydestä. MUTTA annoin kuitenkin eilen illalla nukkumaan mennessä kurkkuchakralle reikihoitoa. Aivan uskomatonta vihlontaa, pistelyä. Ja sitten lähti sellainen "aalto" kurkun alueelta jalkoihin, jonne se sitten jäi pistelemään, sykkimään. Säikähdin tuota voimakasta tunnetta, ja tuli jotenkin outo tunne, joten lopetin. Sen jälkeen kyllä oli paljon helpompi hengittää, menee ilma ihan alas asti keuhkoihin. Mutta toisaalta nukuin levottomasti, kun kaiken näköisiä ajatuksia pyöri mielessä.
Liekö syy tähän se, että lokakuusta asti alkanut kiinnostamaan enkelit, menneet elämät, henkioppaat, chakrat jne.. Tullut käytyä tällä sivustolla.
AthaMaarit, ja se tunne mikä mulla on ollut viime aikoina, on sellainen että tämä tilanne on mulle jotenkin tuttu, en voi nyt tästä luistaa, tähän pitää nyt saada ratkaisu.
Noh keväämmällä olen viisaampi tietämään asioiden kulusta (kun kouluasiat helpottaa). Ja pitää alkaa enemmän tutustua itseeni, yliminään, ja chakroihin.
Hyvää päivän jatkoa! Täällä paistaa makoisesti aurinko
Pitää mennä katselemaan sinistä taivasta.
-T-
P.S. Luin lisää chakra-sivustoa (minkä AthaMaarit mainitsi), jännää oli huomata yhtäläisyys kurkkuchakraan, sillä eilen illalla kutsuin Mikael enkeliä, kun säikähdin reikihoitoani. Ja olen kokenut isä meidän rukouksen läheiseksi.