Etusivu
Numerologia
Maya
Tarot
Riimut
Kiinalainen astrologia
Uutta:
Kulta-aika
Astrokalenteri
Astrokauppa
sadasd
Astro Foorumi
08.11.2024 23:56:36
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset
:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Astro Foorumi
>
Muita keskusteluaiheita
>
Unet
>
ei koskaan aikaisemmin (muistaakseni) tällaisia unia
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: ei koskaan aikaisemmin (muistaakseni) tällaisia unia (Luettu 3978 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
ei koskaan aikaisemmin (muistaakseni) tällaisia unia
«
:
29.02.2008 13:15:30 »
Kuluneen kuukauden aikana olen nähnyt aivan ihme unia. Kummastusta herättää vielä enemmän se että unet tulevat vasta kun olen jo kertaalleen "herännyt" ja nukahdan uudelleen. Eikö se unen näkemis vaihe yleensä ole jossain vaiheessa yöllä?
No näissä unissani minä itse olen pää henkilö ja aina olen etsimässä jotain. Kerran passiani... Unessa menein paikallisjunaan joka olikin äkkiä meneossa thaimaaseen lentokoneena ja mukana oli vanhoja kavereita, joihin en enää yhteyttä pidä. Matkalla ajattelin että voi p.. mitä nyt kun mulla ei ole passia mukana kun kotiinkin pitäisi joskus päästä. Thaimaassa sitten olikin äitinikin siellä enkä häntäkään saanut mukaan passin etsintään (olin siis vielä thaimaassa ja olin varma että passi sieltä jostain löytyy lopulta, kuten yleenskin tavarat jotka "hukkaan")... No unen lopussa tuli jostain tieto että passin saa lentokentältä ja sinne piti lähteä kovalla kiireellä, eikä siltikään ollut varmaa, ehtisinkö kotimatkalle vai en . Tässä vaiheessa taisi seuranani olla siskoni, mutta en ole varma. Uni loppui siihen.
Toinen uni oli sellainen että yritin päästä unessa olevien ystävieni kanssa sokkeloisesta rakennuksesta pois. Ensin olin mennyt etsimäni reitin itse ja varmistin että kaikki ok, palasin ja otin kamut mukaan mutta nyt vastassa olivatkin pahat tyypit yksien tikapuiden alapäässä. Mitäs minä siihen kuin kädessäni oli leipäveitsi ja arvaatte varmasti mitä sillä tein. Uneni tosin päättyi tähän eikä kenellekkään siinä näyttänyt käyvän huonosti.
Mitä mahtaa tarkoittaa unissani tuo kiivas etsiminen? Ensin passi ja sitten pakoreitti? Muutakin vastaavia unia on ollut mutta niitä en muista. Ihme unia!
tallennettu
Taivasta katsellen ja ihmetellen
Riitta
Astroholisti
Vs: ei koskaan aikaisemmin (muistaakseni) tällaisia unia
«
Vastaus #1 :
29.02.2008 13:47:42 »
Ensinnakin makoisemmat unet ainakin mina naen herattyani jo kerran.
Sitten ilmeisesti alitajuisesti etsit jotain uutta(juna ja sokkeloasunto) mutta ilmeisesti ideasi ei ole viela ihan selva, koska vain joten kuten selviat esim. sokkeloasunnosta ja passi on toinen ongelma-joka symbolisoi identtikriisia-eli kasittaisin nain, etta sinulla on joitakin asioita, jotka sinun taytyy selvittaa itsesi kanssa paastaksesi uudestaan kunnolla eteenpain.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
«
Vastaus #2 :
02.03.2008 15:31:07 »
Kiitos diamond! Jotain tällaista ajattelin. Kunhan tietäisi mitä mun pitää selvittää.. Onhan tässä muutoksia tulossa. Vaihdan asuntoa yms. En vain tajua mitä se mun identiteettiin liittyy.
Ja yksi uni lisää, jonka muistin välittömästi kun kävin kummitytön kanssa sealife:ssa linnanmäellä. Mustekala kiinnittyneenä lasipintaan muistutti.
Jostain syystä olin unessani päättänyt syödä simpukoita (oikeastaan niitä ns parempia jotka syödään raakana mutta nimeä en muista) No, kuoret avattiin ja sisällä oli valtavat limamöykyt ja mä tiesin että mun pitäisi syödä sellainen mutta en millään pystynyt. Oli ensinnäkin niin iso ettei sitä pystynyt kerralla suuhun laittamaan ja ajatus siitä että pitäisi tommoista limakasaa purra, joka on vielä elossa, oli liian ällöttävä. Ja oikeastaan osa niistä ötököistä vaikutti mustekaloilta. Sitten tulee mun täti, ottaa kuoresta limamöykyn joka onkin rapu ja alkaa pureskella kuorineen päivineen, ja hyvin menee alas. Täti ei sano mitään.
Oikeassa elämässä tädilläni on useita sairauksia ja sain nyt kuulla, että on menossa uusiin tutkimuksiin taas. Nämä uutiset kuulin vasta unen jälkeen siis.
että sellaisia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
«
Vastaus #3 :
02.03.2008 18:24:10 »
Hyvin selkeä uni siitä, että kieltäydyt ottamaan sisääsi, pureskelemaan tai nielemään jotain sellaista, jota ulkomaailma tyrkyttää sinulle ilmeisen hyvänä vaihtoehtona (ostereitahan pidetään ylempien piirien herkkuna, sivistyneenä ruokana), mutta joka ei kuitenkaan sovi sinulle. Tuo ulkomaailmasta tuleva paine nimittäin pitää sisällään jotain negatiivista (osterin ällö ulkonäkö) etkä suostu syömään sitä. Tätisi sen sijaan on niellyt elämänsä aikana ja nielee edelleenkin ulkomaailman vaatimuksia, pakkoja ja sääntöjä, olivatpa ne miten vastenmielisiä tahansa. Tästä seuraa sitä, että oma sielu ei ole enää tasapainossa kehon ja maallisten asioiden kanssa ja keho tai mieli sairastuu. Syövänkin saa siitä, että patoaa sisäänsä tuollaista limaista ikävää fiilistä vuosi toisensa jälkeen. Kaikkiin sairauksiin on aina henkisen perä olemassa. Jos sairaudet eivät juonna juuriaan menneiden elämien valinnoista, niin sitten ne juontuvat tämän elämän valinnoista.
Pidä siis kiinni siitä, ettet suostu ottamaan vastaan tai tekemään mitään sellaista KOSKAAN joka sotii sinun sisäistä sydämesi ääntä vastaan! Muuten päädyt sairastelukierteeseen tätisi tavoin. Onnea hänelle matkaan, toivottavasti hän paranee ja saisi selvitettyä vaivaavat asiat/muistot pois.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
«
Vastaus #4 :
03.03.2008 15:37:16 »
Kiitos AM!!!! Jälleen kerran olit suureksi avuksi! Minä teen siis asiat niin kuin itse haluan!
Pitänee jutella kyseisen tädin kanssa. Kiitos vielä kerran!
Meruska
tallennettu
Sivuja: [
1
]
Tulostusversio
« edellinen
seuraava »
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Astro special
=> Yleistä
=> Astro special
=> Maya-astrologia
Muita keskusteluaiheita
=> Muita kokemuksia
=> Selvänäkö ja ennustukset
=> Unet
=> Henkimaailman ilmiöitä
=> Kirja- ja linkkivinkit
Tervetuloa, aloita täältä. Myös ohjeet ja ongelmien ratkaisut!
=> Uudet käyttäjät
Astro special
=> Syntymäkartan tulkintaa
=> Julkkiskartat
Muita keskusteluaiheita
=> Vaihtoehtohoidot
Astro special
=> Ennustava astrologia
=> Ihmissuhdeastrologia
=> Ohjeet
Astro special
=> Sideerinen astrologia
Muita keskusteluaiheita
=> Tapahtumat
=> Astro - miitti
Muita keskusteluaiheita
=> Onnistumisia menestyksen tiellä
Astro special
=> Kiinalainen astrologia
Yleistä