Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SUURI RISTI HENK.KOHT. KARTALLA  (Luettu 12151 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Jansku70
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.10.2005 22:38:17 »

Minun astrologiselta kartalta löytyy suuri risti. Kiinnostaisikin tietää, että kun nyt sadan vuoden jälkeen suuri risti on nousemassa astrologiselle kartalle, onko asialla ehkä tavallista suurempi vaikutus minuun, kun kyseinen planeettakuvio löytyy kartaltani? Vai eikö niillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa? Osaisiko joku kertoa?

Epätietoinen Jansku  Undecided
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #1 : 23.10.2005 00:42:53 »

Minun astrologiselta kartalta löytyy suuri risti. Kiinnostaisikin tietää, että kun nyt sadan vuoden jälkeen suuri risti on nousemassa astrologiselle kartalle, onko asialla ehkä tavallista suurempi vaikutus minuun, kun kyseinen planeettakuvio löytyy kartaltani? Vai eikö niillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa? Osaisiko joku kertoa?

Epätietoinen Jansku Undecided

Kuinks paljon sinulla on ikää. Huh? Jansku  Cheesy Cheesy Wink
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #2 : 23.10.2005 11:55:50 »

Sinun kannattaa nyt katsoa, missä kulmassa tuo ¨yleinen suuri risti¨ on ¨henkilökohtaiseen  ristiisi¨. Tekeekö se aspekteja , ja jos tekee, niin minkälaisia?

Jos et itse osaa, niin kertoisitko, mitkä planeetat, missä huoneissa ja missä asteissa muodostavat tuon ristin, niin eiköhän joku sinulle ehdi vastailla. Smiley
tallennettu
Jansku70
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2005 22:54:46 »

No 35 v on kertynyt. Miksi kysyt? Smiley

Jansku
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #4 : 23.10.2005 23:01:59 »

No 35 v on kertynyt. Miksi kysyt? Smiley

Jansku
Olisi mielenkiintoista tietää miten suuristi voi olla Sinun kartalla jos se on ollut taivaalla sata vuotta sitten. buck2
tallennettu
Jansku70
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2005 23:22:07 »

Lainaus
Olisi mielenkiintoista tietää miten suuristi voi olla Sinun kartalla jos se on ollut taivaalla sata vuotta sitten. buck2
Lainaus

Suuri ristihän on myös eräs astrologisen kartan planeettakuvio, joten kyllä se vaan minun kartaltani löytyy  Smiley Kysehän ei nyt tietty ole sama suuri risti kuin nyt taivaalle ilmestyy...

Jansku
tallennettu
Jansku70
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 23:39:44 »

Sinun kannattaa nyt katsoa, missä kulmassa tuo ¨yleinen suuri risti¨ on ¨henkilökohtaiseen  ristiisi¨. Tekeekö se aspekteja , ja jos tekee, niin minkälaisia?

Jos et itse osaa, niin kertoisitko, mitkä planeetat, missä huoneissa ja missä asteissa muodostavat tuon ristin, niin eiköhän joku sinulle ehdi vastailla. Smiley

Huh, taidan suosiolla jättää kyseisen tutkimuksen viisaampien tehtäväksi  laugh

Eli tässäpä tulee tietoa:

Aurinko  1* 54´  11. huone
Kuu     29* 48´    5. huone
Venus    1* 18´  11. huone
Saturnus 2* 22´   1. huone
Jupiter    4* 43´   7. huone

En löytänyt asteen merkkiä mistään  Smiley joten korvasin sen lumihiutaleella laugh

Tiedän nuo "henk.koht ristini" aspektit, mutta en tiedä olisinko löytänyt näiltä sivuilta jostain "yleisen ristin" aspektit? En ole vielä ehtinyt tutustua sivuihin niin tarkasti  Smiley

Jansku  Smiley
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #7 : 24.10.2005 13:09:08 »

Kertoisitko vielä mitä merkkiä nuo asteet ovat? coolsmiley
tallennettu
Jansku70
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.2005 14:05:16 »

Kertoisitko vielä mitä merkkiä nuo asteet ovat? coolsmiley

Heh, jotenkin arvasin, että jotain jäi vastauksestani puuttuman  Wink

Eli;
 aurinko  vesimies
 kuu  rapu
 venus  vesimies
 saturnus  harka
 jupiter  skorpioni

Toivottavasti nyt tuli kaikki tarpeellinen Smiley

Jansku
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 01.11.2005 09:36:59 »

itsekkin tuumin tätä suurristi asiaa..olen ainakin huomannut sen,että mikään ei tunnu sujuvan/kiinnostavan liekö sitten ristin aiheuttamaa.. tickedoff crazy2 idiot2 buck2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 17.06.2012 19:32:14 »

Mulla on suuri risti 29 asteissa solmut, Neptunus ja Onnenpiste. Neptunus stelliumissa ja
mukana leijassa missä Saturnus kärkenä sekä palikka pienessä kolmiossa joten ihan itseään
kyllä ompi Smiley

-M-
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: