Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ongelmia naisten kanssa...  (Luettu 7973 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 02.03.2008 13:58:58 »

idiot2

Heitän nyt tällaisen kysymyksen kun minulla on jotenkin koko ikäni ollut ongelmallinen suhde naispuolisten ystävien/kavereiden/tuttavien ja joskus ihan tuntemattomienkin kanssa. Tunnen jotain kummallista ikävää energiaa enkä oikein tiedä mitä se voisi olla?

Koen, että minua ei jotenkin haluta nähdä tai herätän toisissa jotain ikäviä tunteita tai jotain kuitenkin, joka häiritsee ja varsinkin viimeisten kolmen tai neljän vuoden aikana tilanne on kärjistynyt ja olen melkein järjestään riitaantunut jonkun naispuolisen ystävän/tuttavan kanssa tai välit ovat muuten tulehtuneet??

Kateuttako se on?  ja jos niin miksi? vai mitä ihmettä?? Huh

Jotta saisin tähän astrologiaa niin minulla on  kuu kalat 11.huoneessa ja Lehtirannan uudessa kirjassa Astrologia ja henkinen tie tätä 11.huonetta sanotaan edellisten elämien vihollisten huoneeksi. Kun Kuu on tässä huoneessa niin se viittaa siihen, että saatan kohdata tässä elämässä naisia, joiden kanssa on edellisessä elämässä ollut jokin kilpailutilanne, ymmärsin, että jotain kolmiodraaman tapaista kuviota tuossa haettiin...

Selittäisikö tämä jotain? Mutta kun Kuuni on kuitenkin pääosin hyvin aspektoitunut
 aspect_tri jupiteraspect_sex marsaspect_sex chiron ainoa hankalampi on  aspect_squ neptunus

Jos jollakin herää jotain ajatuksia niin olisi mukava kuulla.  Huh
tallennettu
Cheba
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 02.03.2008 14:31:41 »

Minä olenkin jo kirjoittanut erääseen ketjuun, jossa puhuttiin samasta aiheesta, mutta siis,  ihan sama ongelma on ollut myös minulla. Ja on edelleen. Juuri noin kuvailisin kuten sinäkin, että jotain ikävää energiaa on aistittavissa. Sen huomaa esimerkiksi yrittäessäsi tutustua uuteen ihmiseen (melkein aina jälkeenpäin tiedän, että tuskin tästä ihmisestä enää kuuluu) tai siitä, että lopulta ystävyyssuhteissa tulee jotain ihan nurkan takaa, vaikka kuinka olisit yrittänyt olla hyvä ystävä idiot2
Minulla on ilmeisesti  neitsyt jossakin suhteessa 11.huoneeseen..En osaa oikein tulkita vielä yhtään tuota omaa karttaa, joten en tiedä mitä se voi merkitä tai että katsoinko edes oikein..Mutta itse olen pähkäillyt, että varmasti entisistä elämistä on jäänyt jotain pahaa karmaan tms kun ei tämä voi olla enää tosi, että on näin huono tuuri ihmisten kanssa.

tallennettu
millimia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2008 10:47:27 »

Mitä Lizzy ajattelet, onko neg. energia aina muiden puolelta sinulle, koetko että olet osaton näihin hankaliin energioihin? Vai herääkö ärsyynnyksen tunne sinussa vai miten koet tilanteen? Oletko käynyt läpi ajatuksiasi naiseudesta, feminiinisyydestä jne.? Koetko haastavana  neptunus aspect_squ :aurinko kuu kalat? Kuulostaa haastavalta.. Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 03.03.2008 19:56:21 »

Cheba, todellakin minulla ollut juuri samanlaisia tuntemuksia. Helppo aloittaa juttelu, mutta sitten ystävystyminen tuntuu ihan todella kaukaiselta ja riittävän monen pettymyksen jälkeen ei edes jaksa enää toivoa, että tästä tai tuosta uudesta ihmisestä tulisi läheisempi ystävä tai edes oikein kaveri.  Undecided

millimia, en ajattele olevani osaton. Tosin en ainoa syyllinenkään. Tuollaisiin tilanteisiin vaikuttaa varmasti kaikkien osallisten energiat. Mutta miten, sitä en osaa sanoa?  Huh

Naisellisuudesta... olen tuota viime vuosina miettinyt paljon ja uskallan nykyään olla naisellisempi ja näyttää myös herkkyyteni kun nuorempana nuo molemmat ominaisuudet pelottivat itsessä ja sitä rakensi itselleen sellaisen ravun kuoren... ja suojan... Tärkeimpänä tuossa pohdinnassa olen kokenut sen oivalluksen, ettei minun tarvitse olla samanlainen nainen kuin mitä mainoksissa esitetään tai kuin vaikka oma äitini. Tuosta taas tuli mieleen Ceres, joka minulla on Jousimiehessä ja olenkin miettinyt, että olen tavallaan boheemin naisellinen.  Grin

Tästäpä tulikin mieleeni, että ehkä omat ajatukseni naisellisuudesta ovat vaikuttaneet ihmissuhteisiini siten, että ne naispuoliset ihmiset, joiden kanssa en koe enää niin paljon yhteyttä eivät enää kuulu niin voimakkaasti elämääni.

Energiat ovat muutenkin muuttuneet viimeisten vuosien aikana ja sitä kautta myös minä itse ja eihän se voi olla vaikuttamatta ihmissuhteisiin.

Onhan tuo  kuu aspect_squ neptunus haastava varsinkin kun Kuu on koko karttani hallitsija ja vielä Neptunuksen merkissä...

Mutta toisaalta olisihan se tylsää, jos kartalla olisi pelkkiä kolmioita... En pidä noita Kuun muita hyviä aspekteja itsestäänselvyyksinä... tuon neliön ansiosta...
 Wink
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2008 21:29:02 »

Minulla myös samanlaisia tuntemuksia, naiset ovat varuillaan. Anna olla jos vaihdan puolikkaan sanan siipan kanssa niin heti ollaan nyrpeenä. nykyään olen tosi varovainen näitten pariskuntien kanssa- ettei vaan tulis mustasukkaisuutta..säälittävää.. tickedoff
Ja ei tosiaan tarvitse olla edes miestä mailla halmeilla niin jotenkin minut koetaan uhkana..? Tämä tapahtuu karkeasti arvioiden noin 8 kertaa kymmenestä. Koen sen epäoikeudenmukaisena koska en ole mikään "munahaukka" tai avioliitonrikkoja- enkä ole koskaan ollutkaan. Mutta missä ihmeessä on näiden naisten itsetunto? ja itseluottamus?

Toisaalta miehet useimmiten pitävät minusta, lohduttaudun sillä. Grin
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 04.03.2008 03:05:29 »

Cheesy Minä en (enään) edes välitä, ottaako joku muori (~myös nuori) Tongue
herneen tai jopa mega pultin nenäänsä minusta ja/tai persoonastani. Grin

Siihenkin tottuu. Smiley Kaikkeen tottuu. Wink
Hyvin harva nainen on tarpeeksi vahva ja varma itsestään ystäväkseni.

Minulla tosin on tyhjä 11.huone. Huh
Mutta minulla ns. pioneerin ja viidakko-sissin syntymäkartta,
joten olen tottunut ottamaan iskuja vastaan. Smiley

Muut naiset saavat ollakin varuillaan, kun olen paikalla. Tongue
 Grin 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 04.03.2008 09:01:02 »

Mulla ei ole muita ongelmia naisista kuin tuo ylläoleva neito heh heh no olen minä joskus ollut samaa mieltä jostain Sashan kanssa..

mutta aina pitää olla varuillaan kelle puhuu kun ei tiedä heidän agendaansa aivan varmasti.

Taidan olla miesmäisen suoraviivainen.  jousimies
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #7 : 04.03.2008 14:44:29 »

Kun nyt ketju täällä astrologiapuolella on, niin muistakaahan tosiaan ottaa aina se astrologia-aspektikin mukaan pohdintoihinne. Smiley

Kyllähän ihmiset toki muuttuvat ajan myötä kuten Lizzy jo totesitkin ja tietyt ihmiset ovat tärkeitä vain tiettyinä ajanjaksoina elämässä. Mutta jos tietty kokemus toistuu aina samantyyppisenä, niin voihan sille hyvinkin löytyä syynsä astrologisin keinoin.

Onhan tuo  kuu aspect_squ neptunus haastava varsinkin kun Kuu on koko karttani hallitsija ja vielä Neptunuksen merkissä...

Tuolla neliöaspektilla on varmaankin jotain merkitystä tässä, kun vielä tuo kalat/ neptunus -energia korostuu. Tuli mieleen, että haasteena voisi olla nähdä naissuhteet mahdollisimman realistisesti, ilman harhakuvia, toiveita tai kuvitelmia, puolin ja toisin - niitä voi tässä kuviossa muodostua riesaksi asti. Ehkä juontaen juurensa jo menneisyydestä (kuu) , lapsuuden äiti-suhteesta? Joka tapauksessa on kuitenkin hyvä, että muut aspektit ovat harmonisempia, niistä voi yrittää "ottaa tukea". Olikos jupiter jollain tapaa tärkeä kartallasi? Se tuo varmasti mars :in kanssa sellaista reipasta energiaa, mikä kai lienee vain hyvä kun on herkkä kuu kalat kyseessä. Tosin tässäkin oli tuo ristiriita minkä totesit, että juttelu on helppo aloittaa, mutta sen jälkeen seuraa pettymyksiä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #8 : 05.03.2008 11:32:40 »

Tuo astrologia näkökulma tähän aiheeseen minua juuri kiinnostaa ja siksi sen tänne osioon laitoin. (tosin huomasin vasta liian myöhään, että meni ennustavan puolelle... hups)

Dimma, todellakin tuo itseluottamus on tärkeä pointti. Minäkin olen monesti ihmetellyt, että missä naisten itsetunto oikein on.  Huh myös omani...  idiot2
Kuuko se on, joka tekee naisten välille sellaista ihmeellistä kateutta, "kilpailua" ja epävarmuutta... Naiset ovat joskus todella ilkeitä toisilleen. Miksi ihmeessä?

Ajatus, todellakin illuusiot ja harhakuvitelmat ja toiveet ovat tuon  kuu kalat aspect_squ neptunus kuvion riesa. Eikä taida päteä vain naisten kohdalla vaan ylipäätään kaikissa ihmissuhteissa huomaan aina välillä olevani epärealistinen, mutta ehkä sitten tosiaan varsinkin naisten suhteen. Täytyy tosissaan nähdä vaivaa sen eteen, että pysyy jalat maanpinnalla. Eikä ne aina pysy sittenkään.

Jupiter on siinä mielessä tärkeässä asemassa kartallani, että se on scout planeetta ja 6.huoneen komerossa olevan jousimies sumppuni avain. Niin ja tietysti aurinkomerkkini hallitsija.

Jospa tähän jotain ennustavaakin saisi... niin luulen, että kun tr. Pluto tulee jokusen vuoden päästä laskumerkilleni niin johan alkaa ihmissuhteissa harhaluulot karista... Siitä tuli ehkä hieman eritavalla, mutta kuitenkin esimakua kun tr. Pluto neliöi Rx Kuutani tässä parisen vuotta sitten. Se oli hirvittävää, mutta tarpeellista kaikesta päätellen. Ja silloin tämän kyseisen ongelman huomasin mistä tässä nyt kerroin. Aikaisemmin en ollut tajunnut.

Minulla taitaa Pluto olla ainoa mikä tepsii Neptunus harhoihin...  Lips Sealed

Tuosta tulikin mieleeni Sashan Asc. Skorpioni ja uskon kyllä, että sinulla ei ole koskaan ollut tätä ongelmaa kuin mitä itselläni.  :Smiley Grin
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 11:37:18 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #9 : 07.03.2008 12:28:42 »

Tuo astrologia näkökulma tähän aiheeseen minua juuri kiinnostaa ja siksi sen tänne osioon laitoin. (tosin huomasin vasta liian myöhään, että meni ennustavan puolelle... hups)

Enpähän huomannut itsekään! Grin Siirränkö, vai otetaanko mukaan tulevaisuus-näkökulma..? Wink
tallennettu

Asc Kauris
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 07.03.2008 12:39:44 »

no eiköhän  askendentti skorpioni ole ilkeä miehenä tai naisena jos on tarpeen, nimim  merkurius skorpioni . Kumma, naiset ei edelleen ole ongelmia, en harrasta kanailua enkä ole kateellisten seurassa. Tuttuni on kunnianhimoisia ja asiallisia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #11 : 07.03.2008 14:27:44 »

Minä kyllä huomasin, mutta...  :Smiley

No joo pidetään vaan ainakin toistaiseksi tässä osiossa. Tuli nimittäin mieleeni, olen tästä aikaisemminkin toisessa aiheessa maininnut monesti, nimittäin Rx Kuuni kohtaa tulevina vuosina aikamoista "pommitusta".

Tässä jokunen vuosi sitten oli tr.  pluto  aspect_squ rx  kuu
nyt vuoden päästä tr.  uranus tulee  aspect_con rx  kuu
sitten  Kuu ottaa vastaan tr. aspect_opp saturnus ja  aspect_con jupiter parin vuoden päästä.

Voisiko tästä päätellä jotain tilanteen kehittymisestä? Kohtaanko sellaisia naisihmisiä, joista voisi tulla hyviä ja oikeita ystäviä?

Paras naispuolinen ystäväni, jonka olen tuntenut jo vuosia, on  askendentti skorpioni ja minun  jupiter on muuten aika tarkasti yhtymässä hänen ascendenttiinsä... että kyllä sillä Jupiterilla on varmasti merkitystä...  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #12 : 07.03.2008 15:58:11 »

Minullakin on hyvä naispuolinen ystävä, joka on askendentti skorpioni. Hänen miespuoliset työkaverinsa ja pomonsa kuulemma hiippailevat suunnilleen seiniä pitkin, kun hänellä sattuu olemaan huono päivä. Wink Itselläni on vain Uranus Skorpparissa, mutta se onkin kuuni hallitsija.

Tuo tuleva tr uranus aspect_con kuu voi hyvinkin tulla jollain tapaa muuttamaan tuota asiaa, mutta Uranuksesta kun on kyse, niin vähän hankala ennustaa miten. :Smiley
tallennettu

Asc Kauris
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 07.03.2008 18:00:11 »

Naiset on niin hankalia  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 08.03.2008 06:45:07 »

ei ole, minulla on monta mukavaa naisystävää ja tuttavaa.

hyvää naisten päivää!

se on niinkuin missä muussa asiassa tahansa, pitää katsoa itseensä.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: