NEITSYT
HÄRKÄ
VESIMIES
KALAT
Mongolia,
Persoonasi on mukavuudenhaluinen, passiivinen ja rauhallinen. Sinua voi syystäkin kuvata sanoilla säyseä ja lempeä. Mielesi on mielihyvään kallellaan, ja haluat arjen tasolla maallisia kokemuksia runsain määrin. Sinua on hieman vaikea saada motivoitumaan ja liikkumaan, mutta kun sinulla on hyvä syy tehdä jotain olet pitkämielinen ja väsymätön. Tunteesi on vahvoja ja pysyviä. Itseilmaisusi on melko hillittyä ja asiallista laatua. Psyykkeesi on elävä ja tasainen. Säteilet toverellisuutta ja itsetuntoista minää samanaikaisesti. Olet luotettavan tuntuinen ja sosiaalisesti ajatteleva. Tavoitteesi on vastata sosiaalisten tarpeiden tasolla ja olet pohjimmiltasi hyvin huomioonottava ihminen. Aurinkosi paistaa kun oivallat, että sinulla on näkökykyä, monipuolisuutta ja luonteen kestävyyttä hyvin moneen asiaan. Sosiaalinen osasi on pohdiskella ja syventyä miettimään kaikkea olemassa olevaa. Myös työasioissa saatat kehittyä spesialistiksi.
Tv. :
Nyt on kyllä pakko sanoa että voi, ei pidä paljon yhtään paikkaansa. Mites se nyt tollai?
Olen toisinaan "säyseä ja lempeä" mutta en mikään ultrarauhallinen tosiaankaan, ja arjen tason maalliset kokemukset ei ole koskaan pahemmin kiinnostaneet... Mielihyvään olen kyllä siinä mielessä kallellaan että mielestäni laiskottelu on ihmisen perusoikeus. Mutta olen toimintaan nopeasti syttyvä ja motivoidun melkein mihin vaan jos joku muukin on motivoitunut ja asiat voi tehdä heti paikalla. Tunteet on vahvoja ja tärkeitä mutta muuttuvia, itseilmaisuni on hillittyä vaan kun olen henkisesti kohmeessa, psyykeni on elävä mutta harmillisen harvoin tasainen. "Sosiaalinen osasi on pohdiskella ja syventyä miettimään kaikkea olemassa olevaa" no tuota kyllä teen ihan urakalla. Ja olen hyvin huomioonottava ihminen.
Mutta joo, en tunnistanut kyllä valitettavasti itseäni tuosta, joten uudelleenarviointiin innostukseni sideerisestä
Mutta kiitos paljon vaivannäöstä! Se ystäväni analyysi jonka sain yv:nä muuten osui aika kohdilleen! Hmm....... Ehkä mä vaan olen jotenkin "trooppinen"..? :