Huomenta!
Hei Lionheart!!
En tiedä onko vika minun sopeutumattomuudessani, mutta en enää tunne kuuluvani tänne kahvitupaan kuten joskus ennen tää oli mun olohuone..
Mun olohuoneessa on uusia ihmisiä jotka puhuu vieraita kieliä....Musta on tullut hämäläinen...
KAMALAA!
Ei olkaa vaan rauhassa ja antakaa mun höpistä omiani..
Mulla on vapaapäivä..
Aaaaaaaa kun ihanaaaa.....
Mua pelottaa että saan pomolta haukut kun se huomaa että tulin eilen töihin 15min myöhässä... En ollenkaan muistanut että meillä ois ollut osastonkokous jonka takia tullaan aiemmin töihin... Mähän olin siis puoli tuntia etuajassa töissä jos ois ollu normipäivä, oon melkein aina..
Meiän lähin esimies on aika .......
U know?!
kaksi työntekijää seisoo vastakkain ja keskustelee, nauraa. Pomo kävelee siihen heidän viereen "puhutteko työasioista?" "ei" Pomo ottaa molempia hartiasta kiinni ja ohjaa kauemmas toisistaan "noniin, menkääs takaisin töihin, jätetään se tyhjän nauraminen työn ulkopuolelle"...Mä olen jo kerran saanut moitteita siitä, kun pomo kuuli miten puhuin potilaalle.. Sanoin potilaalle siis "en tiedä"..
"älä IKINÄ sano että et tiedä!!! Se pilaa tämän osaston mainetta, kaikkeahan ei voi tietää, mutta aina voi vastata kierrellen tai sanoa että hetki pieni, otan selvää/käyn tarkistamassa"No noinhan mä kyl yleensä teen, mutta se siis oli asia mistä en edes tiennyt miten sen voisi saada selville...
Toisekseen meidän pomo tulee jo kuuden aikoihin kansliaan aamulla kun yövuorolaiset siellä pinnistelee viimesiään. Sillon ei sais istua vaan pitäis esim siivota kansliaa tai tehdä jotain paperijuttuja.. Se nakittaa ihan ihme hommia jos vaan istuu, vaikka olis jo kaikki hommat tehty...