no tulipahan testattua se, että elimeistöni unirytmi ei vaan mene ihan ja läheskään tasaisesti ilman lääkkeellistä apua
ankea juttu mutta eipä voi mitään, ainakaan vielä....
olkaa onnellisia ne joilla tuo elämän perusasia kuin uni on itsestäänselvä ja toimii....!
niin että tuli jotenkin ihan krapula taas liiasta netteilystä,ja tietty pettymys itseen että enkö osannut taaskaan rajoittaa ja tehdä asioita suhteellisuudentajuisesti ja kohtuudella, mutta toisaalta....olen armollinen itselleni kun kyseessä ei oikeastaan ole sen pahempi juttu kuin nettikeskustelut ja muu...
eli vaikka en taaskaan osannut elää 'järkevästi'...isossa mittakaavassa en tullut tehneeksi mitään kauhean vakavaa.
joo...vaan tilitin, en mitään tähän odota....no tähän ketjuunhan saa purkaa...
ja tee on loppu, eikä rahaa edes ostaa sitä kun vasta maanantaina. saldo on puhelimestakin loppu, eikä voi edes soittaa äidille joka sanoi että häntä on pyörryttänyt.
muuten yksi tilanne jota vihaan on se, jos yhteydenpitovälineet on rahan takia kiinni, eli silloin kun pitäisi, ei saa yhteyttä...jo se ajatus siitä että ei voi jos tarvitsee on ankea....
mutta eipä voi mitään kun esimerkiksi auton korjaukset ja kaikki oheismaksut saattaa pienituloisella aina heiluttaa talouttaa niin rankasti, että kyse ei ole edes siitä, että olisiko itse törsäillyt tai käyttänyt rahoja vastuuttomasti, kun niitä ei yleensä alunperinkään ole rahaa törsätä. siitä ei tarvi itseään syyttää että olisin koskaan töppäillyt rahan kanssa silleen 'kulutin viikossa 60 tonnia'.....ja tää elämä on opettanut säästäväisyyttä joka säilyy varmaan siihenkin aikaan kun ja jos tulot tulee olemaan paremmat....
ps. ja minua ei siis ollenkaan haittaa jos ja kun joku täällä on rikkaampi kuin minä...jne jne pitää vaan etukäteen jo mainita ettei tuu mitään 'ollaan kateellisia hyvästä elintasosta' juttuja
eli nauttikaa ihmeessä hyvästä elintasostanne, kuten varmaan teettekin....
edit. mietin että on mullakin hyvä elintaso, siis ainakin koen niin, multa ei puutu mitään täältä kotoa, mutta aina kerran kuussa vaan loppuu rahat