Casperiina
|
|
« Vastaus #12345 : 17.09.2010 15:54:43 » |
|
Perjantai Näettekö muuten viikonpäiviä väreinä? Itse näen ainakin perjantain vaaleanvihreänä, keskiviikon keltaisenruskeana ja lauantain pinkkinä Tuo kuulostaa kyllä jännältä. Luen juuri sen näkijä Niina-Matildan kirjaa, jossa hän selittää näitä erilaisia selväaistimistapoja. A voisi kirjoittaa itsekin kirjan omista kokemuksistaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #12346 : 17.09.2010 15:57:59 » |
|
Casperiina, mikäs tuon kirjan nimi onkaan? Kuulostaa kiinnostavalta. Millainen tuo kirja on mielestäsi?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #12347 : 17.09.2010 16:14:09 » |
|
Casperiina, mikäs tuon kirjan nimi onkaan? Kuulostaa kiinnostavalta. Millainen tuo kirja on mielestäsi? Näkijä I - Elämänpolulla henkien kanssa (seuraavaksi 2. osa Näkijä II. Rakkauden tiellä) Kun aloin lukemaan kirjaa, tuli sellainen olo kuin olisin "tullut kotiin". Jotenkin hirmu ihana ja lohduttava teos. Puolivälissä mennään, mutta kaikenlaisia hyödyllisiä ajatuksia on tarttunut matkaan. Tällaisille hihhuleille sopivaa luettavaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12348 : 18.09.2010 10:01:52 » |
|
Huomenta tupaan! Olen vähän nuhassa ja ajattelin viettää kotipäivän vastapainoksi viikon kiireille. Ehkä vähän siivoilla, ja opetella käyttämään työsähköpostia, joka ei suostu ottamaan posteja vastaan. Onpa tosi kätevää hei Jos jollain on Outlookiin neuvoja, otan ilolla vastaan. Juokaa kuumaa, jalat lämpimään ja vitamiinia poskeen, ettei nuha tulis!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #12349 : 18.09.2010 10:57:31 » |
|
Päivää tupaan!! Mitäpäs tänne kuuluu? Itsestään pitäisi saada sen verran irti että saisi pyykit pyöritettyä ja ruuan tehtyä. Mutta jotenkin pää on "usvassa". Plaah.. Eikä sade auta yhtään. Tai auttaa kun ilma raikastuu, mutta ei jaksaisi lähtee rämpimään tuohon ilmaan. Komppaan Titania sun tunnetta, itsekin aina säännöllisen epäsäännöllisesti käyn tota samaa läpi. Joskus on tullut kuultua näitä lauseita "sä oot jotenkin outo, ja sua saa vähän hävetä" Arvaa mitä oon silloin tehny? Ollu ihan reippaasti outo, ja melkeimpä lisännyt pökköä pesään!! Onpa ainakin itsellä kivaa kun katselee arvostelijoidensa ilmeitä. En nyt tiedä tilannettasi, mutta jospa vain hyväksyt itse erilaisuutesi, ja annat muiden ottaa sen miten ottaa?? Erilaisuus rules!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #12350 : 18.09.2010 11:05:21 » |
|
Olipas outoa. Vietettiin eilen tyttöjen iltaa ja en juonut mitään, olin kotona joskus yhdeltä ja heräsin aamulla ja olo oli ihan kuin olisi ollut krapula. : Hutera, väsynyt, vetämätön olo. Voiko vain unirytmin pienestä muutoksesta tulla noin iso reaktio? Outoa. Huomenna menen suvun järjestämälle läksiäisjutulle, kiva nähdä sukulaisia vielä ennen kuin lähden maailmalle.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12351 : 18.09.2010 11:10:25 » |
|
Olipas outoa. Vietettiin eilen tyttöjen iltaa ja en juonut mitään, olin kotona joskus yhdeltä ja heräsin aamulla ja olo oli ihan kuin olisi ollut krapula. : Hutera, väsynyt, vetämätön olo. Voiko vain unirytmin pienestä muutoksesta tulla noin iso reaktio? Outoa. Huomenna menen suvun järjestämälle läksiäisjutulle, kiva nähdä sukulaisia vielä ennen kuin lähden maailmalle. Itse harvoin nykyään juon mitään sen enempää, lasillinen punaviiniä riittää, ja silti jos tulee univelkaa tai höpöteltyä vaan yömyöhään on seuraavana päivänä kankkunen. Sitä kai se ikä teettää. Ei tosin kaikilla, jotkut pörräävät ihan täpöillä vielä nelikymppisinäkin. Olen kokenut, että muutenkin minun täytyy nukkua keskimääräistä enemmän. Ehkä se on joku kaurisjuttu Ihanaa, että sukulaisesi järjestävät kokoontumisen, kaunis ele, hyvää matkaa toivottava!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #12352 : 18.09.2010 11:59:17 » |
|
^ Hei mullakin on sama juttu! Unta tarvitsen huomattavasti keskivertoa enemmän. Ja viimeksi pari viikkoa sitten oli mennyt yöunet pilalle ja kun aamulla heräsin, oksetti ja oli ihan krapulainen olo. Muistan miettineeni siinä olossa, että en kyllä ainakaan koskaan enää juo, kun selvinpäinkin saa tuollaisen olon. Siitä sitten takaisin nukkumaan, niin johan helpotti. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #12353 : 18.09.2010 14:37:22 » |
|
Huomenta tupaan! Olen vähän nuhassa ja ajattelin viettää kotipäivän vastapainoksi viikon kiireille. Ehkä vähän siivoilla, ja opetella käyttämään työsähköpostia, joka ei suostu ottamaan posteja vastaan. Onpa tosi kätevää hei Jos jollain on Outlookiin neuvoja, otan ilolla vastaan. Juokaa kuumaa, jalat lämpimään ja vitamiinia poskeen, ettei nuha tulis! Siellä outlookissa on asetukset kohta, jonne sun täytyy määritellä lähtevän ja saapuvan postin osoite. Työpaikoilla yleensä ATK-tuki voi puhelimessa neuvoa, mitä serveriä käyttävät. Lisäksi sun täytyy asetuksissa päivittää sun salasana ja käyttäjätili. Elikkäs kertoa sille, mistä osoittesta sähköpostit luetaan ja varmistaa sen tilin salasana. Sekavaa - ja ehkä tiesitkin tämän...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12354 : 18.09.2010 14:42:01 » |
|
Huomenta tupaan! Olen vähän nuhassa ja ajattelin viettää kotipäivän vastapainoksi viikon kiireille. Ehkä vähän siivoilla, ja opetella käyttämään työsähköpostia, joka ei suostu ottamaan posteja vastaan. Onpa tosi kätevää hei Jos jollain on Outlookiin neuvoja, otan ilolla vastaan. Juokaa kuumaa, jalat lämpimään ja vitamiinia poskeen, ettei nuha tulis! Siellä outlookissa on asetukset kohta, jonne sun täytyy määritellä lähtevän ja saapuvan postin osoite. Työpaikoilla yleensä ATK-tuki voi puhelimessa neuvoa, mitä serveriä käyttävät. Lisäksi sun täytyy asetuksissa päivittää sun salasana ja käyttäjätili. Elikkäs kertoa sille, mistä osoittesta sähköpostit luetaan ja varmistaa sen tilin salasana. Sekavaa - ja ehkä tiesitkin tämän... Oohh... En tiennyt. Kiitos kovasti, täytyy nyt vaan toivoa, että menivät perille vastaanottajille ja ruveta räpläämään noita asetuksia. Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #12355 : 18.09.2010 17:11:53 » |
|
Jos sulla toimii lähetys niin se tarkoittaa, että asetukset on ok ja ratkaisu voi olla yksinkertainen. Outlookin ylälaidassa on kohta jossa lukee: lähetä ja vastaanota sähköpostia. Klikkaa siitä, niin se hakee ne. Hassua, että se täytyy tehdä aina - varsinkin ekaa kertaa Outlookkiin mennessä (siis uloskirjutumisen jälkeen). Ja joskus, jos Outlook on auki muttet ole käyttänyt, se kannattaa klikata.
Toivottavasti onnaa. Se on kätevä, kunhan siihen tottuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #12356 : 18.09.2010 17:28:53 » |
|
Lähden ystävälle iltaa istumaan. Voi että miten kiitollinen juuri tuosta ihmisestä olenkaan, ei sanat riitä
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #12357 : 19.09.2010 12:14:43 » |
|
Hitsi! Mun digiboxin kauko sanoi kai eilen sopimuksen irti.. Hö Ei auta vaikka vaihtais pattereita. Kai sitä kapulaa on paiskottu liikaa pitkin tannerta, ja nyt sitten pelkkä MTV3:n näkyy. Ei mene kii, eikä vaihda kanavaa.. Muuten toi nyt mitään haittaisi, mutta kun sieltä sattuu tuleen la ja su iltaisin englantilaisia rikossarjoja mihin oon aivan koukuttunut! No pitää viikko kitkutella tolla yhdellä kanavalla ennenkuin voi käydä hakeen kaupasta kokonaan uuden boxin. Jos nyt ostais sen tallentavan samointein kun on mahdollisuus..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #12358 : 19.09.2010 18:19:30 » |
|
Meikäläi on sitten sinkku. WHAT?! Mitä tapahtui?! Jaksamisia!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12359 : 19.09.2010 19:41:19 » |
|
aika myrskyisä suhde. löydätkö astrosta selityksiä? itse kun en edes kiinny, niin ei tule sellaisia pudotuksiakaan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|