Itse en mistään hinnasta enää ottaisi miestä kelle keppana maistus ees hiukan kohtuukäyttöö enemmän - en vaan enää kestäis sitä, että mä jäisin edes KERRAN jollekin kaljanotolle kakkoseksi. Kyllä ihminen tulee aina ennen viinaa. Ja takoitan viinalle jäämistä kakkoseksi sellaiseen törkeään tyyliin.... Edellisestä suhteesta löytyis esimerkkejä, vaikka siis se että ollaan jo viikko aiemmin sovittu että ollaan ens viikonloppu selvin päin himassa niin perjantai-iltana yks puhelinsoitto saa miehen nouseen sohvalta, vetään kuteet äkkiä päälle ja "moro.. lähen vähän ottaan kippoo"
Skorppari käy baarissa ehkä max. kolmen kuun välein, juo keskimäärin jotain 6-8 olutta (ei koskaan mitään drinkkejä tai shotteja, ellei oo tyyliin hääbileet kyseessä) ja tulee kotiin suht fiksussa kunnossa. Ja näistä menoista se melkein osaa kertoo hyvin etukäteen, et joo, firman saunailta olis kuukauden päästä, ja musta se on kiva. Tottakai voi mennä.
Mut ei se kyl yleensä mee ilman mua ja nyt kun oon raskaana, niin se vaan sanoo ettei sen tarvii mennä kun se kuitenkin miettis mua, vaikka oon välillä yrittänyt tuuppii sitä ulos.
No nyt se on kyl alkanu harrastaan sählyä enemmän ja sanoo et se on hänelle ulkona käyntiä. Ei se tykkää olla kännissä, eikä siitä huomaa ees että se ois koskaan kännissä sillon kun se on. Mä oon meistä se osapuoli, joka tanssii baarissa pöydällä, oksentaa mihin sattuu, sammuu taxiin jne... (juu, sen takia mäkään en juuri enää juo muutenkaan ku raskaana)...
On mukava ettei jääkaapissa oo koskaan olutpulloja ja yks likööripullo mikä joskus saatiin lahjaks niin sitä ei oo ikinä avattu...
On mukava, ettei tarvii sumentaa päätään millään koskaan, tai olla säälittävän omalle alkoholismilleen sokean tunnevammaisen känniääliön kanssa suhteessa (terkkuja exälle
) ...
Ja on myös niin kivaa, kun on tupakoinninkin voinut lopettaa ja päässyt irti... Yli vuosi jo savuttomuutta..
Vielä kun toi suklaa päästäis pauloistaan...