Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #12615 : 14.10.2010 18:36:01 » |
|
... mikä on vähän outoa, itse erotuskissani.
Nonii, kuka on taas lukenu graduun koko päivän ja nyt silmät ristissä ei erota sanoja Mä siis luin että erotus-kissani. Ja jäin hetkeksi miettimään että missä vaiheessa täällä oli kissoista puhe Huoh... *A* Samoin luin minäkin.. : Täällä on tämän päivän aikana ehtinyt sataa jo rakeita, vettä, räntää ja lunta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #12616 : 14.10.2010 18:37:05 » |
|
Mä oonkin tän hempeen kuoreni alla kauhee murhaajasielu... No ei toi tappaminen, mutta rakastan animetaidetta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #12617 : 15.10.2010 07:55:11 » |
|
Saturnalia: anna kuule palaa vain kaikki tunteenpurkaukset/ajatukset/yms.. tänne, eiköhän täällä porukka kestä. Sen verran on kokemusta vissiin yhdellä sun toisella, että osaa ottaa vastaan toisen vastoinkäymisiä!! Kuuluu se surukin elämään.. Tässä kun on seuraillu sun kipuilua, niin ei voi kun lähettää halin ja voimia. Välillä ei oikein edes tiedä mitä sanoa.. On/Off-suhde, tai souda-huopaa-meininkin on sairaan rankkaa ja voimia syövää. Mulla on kerran ollu sellainen suhde, ja voi ristus mä todella TOIVON, että se jäi mun ainoaksi sellaiseksi. Melkein oksennus tulee, kun ajattelee sitä aikaa.. Mutta, voin sanoa, että oli erittäin opettavaista! Toivon tosiaan että sun oma olo helpottuu pian! Keskiyönvahinko: Niin, kyllä se 5-akselinen olisi hyvä. Mut aika lailla sais puikkoa vääntää, että saisi koneen maksettua takaisin.. Mä olen vain kerran päässy hiplaileen sellaista ja aivan uutta.. onko tyhmää sanoa, että ihastuin CNC-jyrsimeen? Mulla on muutenkin outo taipumus kiintyä näihin kapineisiin.. Olen esim. surru myös autoja, jotka ovat vaihtaneet kotia. Tässäpä taas vahan knoppi-tietoa minusta.. :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
Witch-83
Kohtuuastroilija
Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"
|
|
« Vastaus #12618 : 15.10.2010 08:04:15 » |
|
Olen esim. surru myös autoja, jotka ovat vaihtaneet kotia. Mä oon samanlainen. Mä kiinnyn kaikkeen. : Mut ihmekkös tuo kun oon
|
|
|
tallennettu
|
Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #12619 : 15.10.2010 23:17:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12620 : 16.10.2010 07:07:54 » |
|
kaikille, käykää energiahoidoissa jne, itse olen saanut putsattua paljon paljon mennyttä, ja sieltä saa aina omaa voimaansa takaisin.. älkää turhaa käpristelkö. > oli aivan mielettömän kiireinen vko tapaamisten kannalta, mutta töissä ja biz tapahtuu paljon taas, olennaista on että asiat tapahtuu sen mukaan, mitä todella haluan.. koska taloudessa on aina kyse kahden tai useamman kaupasta.
eilen lopulta baarissa ei olis jaksanut yhden rapumiehen flirttiä kun ei oo aivan tyyppiäni, poistuin paikalta.. ehdotteli matkoja, - ym - menen ainakin 1 matkalle vielä 2010-
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 07:11:24 kirjoittanut ~Cerridwen~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #12621 : 16.10.2010 09:16:48 » |
|
Huomenta päivää... Minkin liityn rintavammaisten joukkoon, tosin vain fyysisten vammojen suhteen. Olen yskinyt itseni siihen kuntoon, että oikean puoleiset kylkivälilihakset ovat revähtäneet. Kipulääkkeiden avulla uskaltaa yskiä, muuten taipuu kivusta kaksinkerroin. Ihan ihme touhua. Koskaan ei ole tällaista ollut. Sitten on sellainen vaihe, että kiinnostaa, ei kiinnosta, kiinnostaa, ei kiinnosta... Eikä ihmisillä saa leikkiä...
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12622 : 16.10.2010 11:23:35 » |
|
No mä nostan ainakin kädet pystyyn ton koneiden kanssa rakastelun suhteen.. Oon mä toki omaani silitelly ja kehunu. Kröh.. Ja äijät on vieressä kattellu, et ookko tosissas ja alottaneet kivan pikku virnuilun.. Naiset hoivaa mitä vain. Lähimmäksi rakastelua tai seksuaalisuutta päästään varmaan sillä, kun joskus suunniteltiin likkojen kanssa, että MULLE (?? ) pitäisi sorvata tanssi-tanko. Ja kehiteltiin jopa skenaario siitä, millanen ryske kävisi hallissa (ja millainen lasku rikki menneistä koneista saataisi aikaan), jos sen tangon virittelisi koneen päälle kiinni, ja alkaisi veivaamaan Sabrinan revityissä farkkushortseissa ja puoli rintaa paljastavassa topissa. Siinä vieressä oli ventovieras mies tupakalla, ja alkoi naureskella meidän suunnitelmalle.. Mä oon sitä mieltä, et ammattihuumori on varmaan parasta mitä on.. Ainakin se on hyvä kakkonen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12623 : 16.10.2010 11:53:27 » |
|
Hei kaikille, St. Pop: tsemppiä sulle! i feel for you (sille ei ole hyvää suomennosta...) En oikein pysy nyt astroilussa mukana, vaikka haluaisinkin. On hengästyttävä, ilman hengästymistä, päiväohjelma. Yli 50 tuntia töitä viikossa, osuuskunnan pyöritys siinä "sivussa" ja sitten hevostelut päälle. Silti on kivaa! Mahtavat duunit, ne kaikki 5, ja hyvä kekseliäs meininki. Ponittelut ei mene eteenpäin, haluaisin kehittyä, ja opiskella tässä kaiken sivussa lisää ponittelujuttuja - ehkä vähän bisneksiinkin liittyen. HIrveä hinku eteenpäin!!! Mulla on ollut tänään hyvä aamu, miehen kanssa kivaa , koska nähtiin about ensimmäistä kertaa tällä viikolla enemmän kuin puoli tuntia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #12624 : 17.10.2010 12:16:11 » |
|
kaikille Enkeleitä on. Samoin ja samaa mieltä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12625 : 17.10.2010 12:55:13 » |
|
Mä tässä funtsin ruokaa tehdessäni, että mitähän ihmisille tapahtuisi jos maailmasta poistettaisiin välittömästi kaikki alkoholi ja päihteet yleensäkin? Tulisiko kaaos? Miten ihmiset reagoisi, alkaisiko parantuminen vai entistä väkivaltaisempi aika, vai mitä? kuitenkin se alkoholikin lisää sitä väkivaltaa, niin tulisiko täyskilari ihmisille sitten sen puutteesta? Enkeleitä kans..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #12626 : 17.10.2010 20:03:52 » |
|
No eikös ne muslimimaissa ole ihan ilman alkoholia ja siellä ei kyllä kauhean rauhallista ole... Pitäis herrat viedä vähän relaamaan pienen drinkin ääreen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12627 : 18.10.2010 09:03:36 » |
|
Hjuomenta.. Kurkku kipeä, tosi kiva. Ja tyttö kröhii, ei hyvä. Onneksi aurinko edes paistaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Witch-83
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12628 : 18.10.2010 12:03:33 » |
|
^No voihan vitura! Uskon, että sun fiilis on Ois pesäpallomailalla töitä. Tsemiä ja yritä pitää omanarvontunne korkealla kaikesta huolimatta. *hug*
|
|
|
tallennettu
|
Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
|
|
|
Witch-83
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12629 : 18.10.2010 12:08:52 » |
|
Tuohon haluan sanoa, että olen itse ollu kumpikin osapuoli... eli olen ollut syytösten ja mustasukkaisuuden kohteena ja feikannu, että toinen olis vainoharhainen... ja olen myös ollut se joka syyttelee aiheesta, mut toinen väittää mua vainoharhaiseksi. Siksi kaikesta oppineena ja opiksi ottaneena osaan lukea ihmisiä paremmin ja tiedän ja tunnen onko kaikki niin kun niiden sanotaan olevan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|