Päivi
|
|
« Vastaus #13005 : 25.01.2011 10:43:06 » |
|
jaa, emmä aina jaksakkaan, mutta siks ollaan pariterapiassaki. täs on paljon hyvääkin jo uskon että joka suhteessa on ongelmia, ja kun on yhteinen lapskin nii mä oon sitä mieltä että pitää nähdä vähän vaivaa, oppia kuunteleen ja tunnistaan tunteita ja selvittään niitä.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13006 : 25.01.2011 14:06:36 » |
|
Kävin lääkärillä röntgenissä. Hän huomasi, että myös puikkoluuni kärki on monessa osassa. Muutenkin vähän alakuloistaa, ratsastuksesta 7-8 viikon tauko.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #13007 : 25.01.2011 14:33:09 » |
|
Voi harmin harmi Indiima Tsemppiä sansailta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #13008 : 25.01.2011 14:54:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13009 : 26.01.2011 13:06:09 » |
|
olenko ilkeä jos sanon kuumalle hepulle, et oikeestaan tuli tänne nauttimaan kylpylöistä ja merimatkasta, kun pitäisi ihailla hänen miehekkyyttään. katotaan mitä mieleen juolahtaa, kun on mennyt kokemus takataskussa. ei sitä koskaan tiedä. tehkää kaikkee kivaa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #13010 : 27.01.2011 09:20:36 » |
|
Tervehdys tupahan Jo on aikaa kulunut... ja kaikkea hauskaa ja vähemmän hauskaa siinä välissä En kaikkea lukenut, mutta Tigrikselle "pikkumies" onnittelut... ne on niitä äidin mussuja pidempään, kuin ne vaaleanpunaiset nyytit : Juupa, tosiaan... vipinää On sanottu, että nyt pitää vaan pyrkiä pulkan reunoista kiinni pitämään ja jättää kaikki muu pois. Sitä tää on ollut -priorisointia, priorisointia. Eikä mitä, kuulemma kohdallani tämä jatkuu ens vuoden toukokuulle Nyt maaliskuussa tulee joku suvanto, jossa on hyvä vetää henkeä. Ja korostetusti henkeä... mitähän tuo kesä ja ens talvi tuo tullessaan? Kun ei mieti ja ottaa päivän kerrallaan. Lapio paskakasan peräjälkeen, eikä mieti. Niin kaippa kaikki mikä ei tapa, vahvistaa Pienistä ilot ja hetkestä hauskuudet
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13011 : 27.01.2011 10:00:31 » |
|
onpas miehet nyt vaan hankalia.. vaikea selittää asioita, jonkun pitäisi tuntea koko kokemushistoriani että tietää miksi sanon tai teen jotain. siis joku mies voi olla just aika hyvä, sitten on 10 joille ei kantsuisi puhua. mutta sitten ei puhu, jää aikaa muuhun tekemiseen. > hierojalle taidan mennäkin > ei mut taas poikia tulvii
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.01.2011 10:29:10 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13012 : 27.01.2011 12:32:04 » |
|
meikä vääntää täällä handu kipsissä apurahahakemuksia yhtä prokkista varten. onpahan ainakin aikaa tehdä tämäkin. aminthir - oletpa mainion ajatuskilven keksinyt. tosta on mullekin ihan varmasti jossain tilanteessa apua. eilen tapasin yhtä ihanaa ja eloista uutta ystävääni. Hän on raikas ja mahtava. Elämässäni on uusia, ihania ystäviä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #13013 : 27.01.2011 13:31:33 » |
|
Kriisiä, ymmärrystä, kriisiä ja vähän lisää ymmärrystä. Tällaisia kuulumisia täällä. Olen ollut ihan pää pyörällä sekä pilvissä mutta onneksi vähän palaudun nyt maanpinnalle. Teen kompromissin, balanssin. Tänään kauppaan ja rakentelupuuhia.. Nyt katson itselleni harrastuksen jossa kerran viikkoon käyn. Joogaa olen ajatellut, mutta taidanpa kallistua tanssin puolelle. Se tuntuu nyt sopivan fyysiseltä. Ja se on kuitenkin niin taidetta, musiikin luovassa virrassa liikkuminen.. Saas nähä kuin kankea musta on tullut, 15 vuotta sitten lopetin tanssin lapsuudessa tanssin siis 6 vuotta.. Nykytanssi voisi olla kivan luova..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #13014 : 28.01.2011 10:08:59 » |
|
*Kide*! Hauska nähdä vanhoja foorumilaisiakin täällä vielä joskus ja kiitos onnitteluista.. Tuntuu että tää foorumi ei oo enää yhtään sitä mitä se oli ennen. Oon kasvanu täältä ulos niiden ihanien ihmisten myötä ketä täällä oli sillon vanhoina hyvinä aikoina, joita ei enää juuri täällä näy. Meininki on mennyt tosi latteaksi. Sitten täällä vaan käy tavasta, ja kirjottelee kuulumisia, huomaa et kukaan ei oo kiinnostunut sun kuulumisista, eikä sua kiinnosta muiden jutut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #13017 : 28.01.2011 21:08:10 » |
|
joo. hyvä että selvis. mun esikoinenhan on seksuaalisesti hyväkskäytetty 3v sitten. sillä en haluais taas tämmöstä tragediaa käydä läpi.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #13018 : 28.01.2011 21:15:38 » |
|
joo. hyvä että selvis. mun esikoinenhan on seksuaalisesti hyväkskäytetty 3v sitten. sillä en haluais taas tämmöstä tragediaa käydä läpi.
Sinä olet kyllä äitinä vastuussa lastesi elämästä, niin kauan kun he ovat alaikäisiä. Tuollaista ei saa hyväksyä.. Nyt vaan täysillä pidä lastesi puolta!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #13019 : 28.01.2011 21:17:17 » |
|
Sinä olet kyllä äitinä vastuussa lastesi elämästä, niin kauan kun he ovat alaikäisiä. Tuollaista ei saa hyväksyä.. Nyt vaan täysillä pidä lastesi puolta! Niin ja vielä sekin, että nyt ei ole kyse sinun halustasi, vaan lastesi elämästä!!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|