Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085324 kertaa)
0 jäsentä ja 82 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1320 : 05.05.2008 22:45:28 »

Juu,meillä meni koko ilta.Tai no,kolme tuntia.
Juoksin imurin kanssa ja sanoin sitten,että sori vaan,mutta nyt olen ulkoillut ja en joka nurkkaa ruokonnut. Smiley

Totesimme siinä yhteen ääneen,että se nyt ei kylläkään ole tässä lainkaan pääasia.Mutta juu,suht siistin näköistä sain aikaan.
En enää päästä ihan kamalaan kuntoon asuntoani,koska voi tulla hyvinkin akkinäisiä tilanteita.

Pääsääntöisesti teen mieluummin kotonani hoitoja.Siihen on montakin syytä,mutta minulla on omat traditiot ennen asiakkaan tuloa.Kaikki välineet ja kirjat ovat myös aina saatavilla,jos hoidossa ilmenee jotain,johon minulla on esim.kirja,josta ajattelen olevan hyötyä asiakkeelle.
Joku tykkää katsoa korttien viestiä hoidon jälkeen ja joskus vain jutellaan.Eikä tarvitse lähteä minnekkään.

Pidän uusista ihmisistä,vaikka tämä olikin jo pari kertaa käynyt luonani.
Mutta tykkään tehdä hoitoja aivan ensikertalaisille,sillä heidän reaktionsa ovat niin suoria ja aitoja. smitten
Myös itselle se on mielenkiintoisempaa,koska ei tiedä ihmisestä mitään ja on jännä huomata,että hoidon aikana tulee esiin paljon asioita,jotka osoittautuvat oikeiksi.
Pelkoja,hylätyksi tulemista,kätkettyjä suruja,milloin mitäkin.
Olen opetellut nuo kehon kielet ja saanut lahjaksi sen,että itselläni usein keho reagoi samasta paikasta kuin hoidettavalla.

Värit joita näen,kertovat myös paljon.
Menen kyllä vieraaseenkin paikkaan tekemään,jos asiakas niin haluaa,mutta hekin tulevat yleensä mieluummin kotiini.
Helpompi kai,kun eivät tiedä,mitä pitäisi varata.
Ja kotonahan on ne omat tutut energiat.

Kiitos teestä! smitten
Taitaisi olla näin iltasella parempi vaihtoehto kuin ainainen kahvi.Vaan kun pitäisi opetella,miten se oikein haudutetaan,jotta olisi kelpo tavaraa. Huh
Minulla on lahjaksi saatuja erilaisia tee makuja vaikka miten,mutta tuolla ne kaapissa koristavat hyllyjä.
Kukas neuvoo,mitkä mittasuhteet on oikeat?Olen aina,lapsesta asti ollut kahvi ihmisiä.

Nyt Nenne ja minä menemme yöpuulle.Toivottavasti saan unta,kun väsymys menee jo hieman yli. buck2
Hyvää yötä teille kaikille! Smiley smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1321 : 06.05.2008 11:11:47 »

Hei Ystäväin

Piipahdin täällä pikaisesti. Hiljaista oli.

Kaunis pilvetön taivas eikä juuri tuultakaan
- lämpötila nyt + 5,5 0
- yöllä on ollut pakkasta - 1,1 0
- toukokuun maximi on ollut + 22,6 0
  - mittariini ei paista aurinko

Klikkaa
Päivän säätila

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1322 : 06.05.2008 14:38:08 »

tickedoff  knuppel2  tickedoff tickedoff  uglystupid2  idiot2  knuppel2
AAAARRRRRGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kirjoitin pitkän viestin ja se hävisi avaruuteen,että!!!! knuppel2

No,lyhyesti,
kävin sairaalassa "tulevien kesätyötekijöiden kokouksessa" ,
ja MIKÄÄN ei meekään kuten mulle haastattelussa luvattiin. idiot2
Saan aloittaa työt vasta enskuussa vaikka tarkoitus oli että tässä kuussa,
eipähän oo rahaa juhannuksena mennäkkään sitten mihinkään ja muutenkin meni nyt suunnitelmat uusiksi,
ja munhan piti saada olla hyvän kaverini pari,mutta enpäs saakaan,vaan oon jonkun ventovieraan parina.. uglystupid2 Ei siinä mitään,kyllähän sitä sit tutustuu kesän aikana,mutta oli se iso pettymys kun eka luvattiin että saadaan kaverini kanssa olla työparit.
No pääasiahan on kuitenkin että pääsee sinne töihin edes. Smiley

Tunnin päästä jo kovaa kyytiä saa olla menossa kouluun..
onneks ostettiin aamulla kaverin kanssa kaupasta kaikkea hyvää syötävää
ja tehdään illalla varmaan pirtelöä,
että jaksaa taas...  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1323 : 06.05.2008 15:03:06 »

Kurssit maksavat, mutta se on pieni hinta todelliseen onneen ja menestykseen. Smiley

Tutkailin noita Avatar- ja scientologiajuttuja ja jäin miettimään tätä kohtaa. Taatusti joku nyt miettii, että onko se "todellinen onni ja menestys" nyt sitten saavutettavissa vain niille, joilla on varaa maksaa tuhansia euroja jostain kurssista? Entä tarkoitetaankohan tuossa systeemissä menestyksellä ainoastaan materiaalista tai bisnesmaailman menestystä, vaiko jotain muuta - vai sekä että?

Mitään varsinaisesti uutta ja mullistavaa en itse löytänyt noista asioista, mitä Avatar-kurssit lupaavat, pikemminkin vain jo ennestään tuttua asiaa. Samoja oppejahan on henkinen kirjallisuus pullollaan, sen kun menee kirjastoon ja lukee. Smiley Mutta sama kai se lopulta on, missä muodossa tieto tarjotaan tai otetaan vastaan. Tietyssä sosiaalisessa roolissa ja asemassa toimiville sama asia on kenties tarjoiltava hieman erilaisessa paketissa kuin taas toisenlaisessa kontekstissa elävälle eikä siinä sinänsä mitään, ainahan on parempi mitä useampi esim. päättävissä asemissa oleva ihminen "herää henkisesti".

Sellainen ajatus on kuitenkin itselleni vieras, että ylipäätään olisi olemassa sellaista henkistä tietoa, jonka saamiseksi välttämättä tarvittaisiin tietty määrä materiaa (rahaa) tai joku tietty asema yhteiskunnassa. Uskon nimittäin, että noin periaatteessa henkiset opit ovat aivan kaikkien ulottuvilla, ilman välikäsiä. Ihminen voi tietysti nostaa toisen ihmisen jalustalle, mutta loppujen lopuksi "vain uskomuksemme erottavat meidät toisistamme", kuten tuolla jossain Avatar-jutuissakin todettiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1324 : 06.05.2008 19:08:10 »

mulle käy kans tosi usein niin että kunoon kirjottanu pitkät liirumlaarumit nii katoo bittiavaruuteen..oonki ottanu tavaks kopsata teksin ennen lähetystä . ei sitten v*tuta nii palioo
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1325 : 06.05.2008 19:36:38 »

Ajatus puhhuu minunkin ajatuksella!

Tosin koska raha on vain symboli asioille, ja kun sitä on, niin on hyvä että laitetaan se kiertämään. On paljon pahempia tapoja hävittää rahaa. Jossakin kohden se palvelee varmasti hyvääkin.

Ja ehkä tietyntyyppiset ihmiset siinä kuitenkin yhteen loksahtavat, tarvitsevat vaihtaa oman maailmansa ajatuksia.

Joskus ajattelen, että kaiken takana on se suuri jumaluus...ei se voi omaansa mitenkään kieltää.  Wink

Hulluin juttu on tuo digi, josta maksamme ihan kiltistiiiiiiiii... jotta missäs mennään?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1326 : 07.05.2008 07:22:56 »

Huomenta tupaan! coolsmiley smitten

Eilen oli niin hektistä,että en jaksanut enää illalla kissaa sanoa,saati että ajatus olisi kulkenut. buck2
Onneksi olen pudonnut siinä suhteessa normaalista oravanpyörästä pois,sillä en jaksaisi sitä kyllä viikkoa kauempaa.

AJATUKSEN ajatuksia kävin lukaisemassa ja herätti kyllä runsaasti mietteitä.Tai toi tuon ikuisuus kysymyksen,eli vaihtoehtohoidot ja raha maksun ottaminen niistä pohdintaan.
Miksi juuri siinä kohtaa,monella herää se ajatus,että tämä pitää saada ilmaiseksi ja miksi hoitajien on vaikea pyytää rahaa,,, Huh

Itse olen tehnyt lukemattomia määriä ilmaishoitoja.Oikeastaan kaikki ykkös ja kakkoskurssien jälkeen.Luulin noitten kurssien riittävänkin minulle,koska ykkösestä löysin sen oman tieni ja todellakin aivan uusi maailma ja yhteys tuonne henkimaailmojen puolelle aukesi. angel
Sain paljon kokemuksia,ihania sellaisia ja elämä alkoi tuntua turvalliselta.Luottamus siihen,että minua kyllä kannetaan,elämä kantaa ja enkeltenkin apuun voimistui.

Mutta nyt tuohon aiheeseen.
Ystäväni alkoivat jossain vaiheessa puuttua ilmaisen työntekooni,koska elin ja elän vieläkin aivan minimi tuloilla.Ihmettelyä siitä,että mikset sinä työstäsi ota maksua.Myös toiset hoitajat ovat näreissään,jos joku tekee koko ajan ilmaiseksi.
Olin jo suorittanut pitkän Master-koulutuksen,vuoden kestävän ja kaikki käymäni kurssit ja koulutus ovat maksullisia.Samoin materiaali,jota tunnuin tarvitsevan tueksi sille.Kirjoja,kortteja,puhelinkuluja ja käytän myös kiviä,sekä yritän sisustaa kotiani sen mukaan,että sinne on hyvä tulla.Valita musiikkia,jota hoidoissa käytän.
Kävin vielä nelostason ja ajattelin että nyt loppuu,mutta kuis ollakkaan,huomasin tarpeen aloittaa viitonenkin ja nyt sit olen opiskellut sitä ja käynyt läpi sen tuomia haasteita.Sekin kurssi maksaa 200 euroa.Master kurssi on kaikkein kallein.Tosin en tiedä mitä Crystal-Master taso maksaa,mutta sen tiedän jo,että sinne asti ollaan menossa.

Niin,mietin että miten minä voin ottaa rahaa vastaan,kun en voi mitään paranemista kenellekään luvata? Huh
Eihän se ole minun käsissäni,vaan toimin siinä vain välineenä,joka on täysin luottavainen maailmankaikkeuden tahdonalaisuuksiin.
Mutta tuli oivallu ja sitä olemme pohtineet porukalla,että mistä se maksu otetaan.
Kyllä se on omasta ajasta jota työhönsä käyttää ja kaikista tarvikkeista hoitopöytiin asti,jotka eivät ole halvimmasta päästä.
Useat saavat apua,mutta on myös mainittava,että kaikki eivät saa.
Joskus vaikeistakin sairauksista toipuu,toisinaan taas ei,vaikka miten monta hoitajaa olisi ja hoitokertoja.
Pitää ehkä muistaa,että tässäkin on Jumalallinen tarkoituksensa ja sielunsuunnitelma.Milloin on kenenkin aika lähteä.

Kohdalleni osuvat kyllä enimmäkseen masentuneet,vaikeista eroista toipuvat,elämän kolhuissa pyörineet ja myös päihdeongelmaisia.
Käytän hinnoittelussa järkeä.
Jos ei ole varaa maksaa,niin hoito tehdään joko pienillä nimellisillä summilla osissa,tai ei lainkaan.
Esim.tähän viitoskurssiinkin kuuluu 200 euron rahallisen korvauksen rinnalle 50 tuntia ilmaistöitä.Ne olen tainnut jo suorittaakin.
Mihin sitten opettajaa tarvitaan?
No,suurin osa ei mihinkään.
Mutta sitten on kyllä minunlaisiani,jotka vähemmän lukevat,mutta sitäkin enemmän kokevat ja silloin toisen kokemuksista on valtaisa apu.
Mitäs tämä nyt? Shocked
Kuuluuko asiaan tällainen ilmiö?Mitä minulle tapahtui?Onko näkemäni jotain,joista muillakin on kokemusta?Miten saatetaan vaeltavat henget eteenpäin "kiusaamasta" talossa nykyisin asuvia ihmisiä?
Voi,sitä tulee niin valtavasti silloin,kun sydämestään tekee,eikä vain rahasta.
Ja luulen,että rahastusryhmät kutistuvat ja kuivuvat kasaansa,koska sana kiertää ja tuollaisia lupauksia ei voi antaa,jollei ole sitten myös tarjota sitä.

Esim.ihan tämän sivuston astrologia puoli on itselleni aika hebreaa. Grin
Ja koska olen hieman tutkinut ja uskon että sekin osaltaan vaikuttaa ihmisen elämään,tilaan Sepolta melko säännöllisesti kk-horoskoopin.Myös luonneanalyysi,sisäinen soturi tulkinta ja yksi parisuhdetulkintakin on tilattu.
Mutta EN MINÄ ODOTA,ETTÄ KAIKEN PITÄÄ MENNÄ NIIN KUIN SIIHEN ON KIRJOITETTU. Grin idiot2
Ymmärrän että siihen menee aikaa ja rahaa ja se on vain yksi näkemys ja mahdollisuus ja ilostun,jos löydän jotain natsaavaa.Myöskin sellaisen pyöreän yleiskatsauksen teen siitä,että onkos haasteellinen kk tulossa,vai mitä.
En silti pullikoi,että nyt rahat takaisin,koska tämä ei pitänyt yhtään paikkaansa. tickedoff

Ihminen luo todellisuuttaan hyvin pitkälle,myös kipujaan.
Keräämällä paljon tunteita sisäänsä,oireilee taatusti jossain vaiheessa joku kehon osa ja mikäli ei sitä kuuntele,oireilut lisääntyvät.
Energiahoitokin on hieman salapoliisityötä.Etsitään vian aiheuttajaa tunnepuolelta ja kokemuksista ja pyritään yhdessä pähkäilemään,mikä sen on aiheuttanut ja miten suhtautua siihen.Miten korjata asiaa,ja kuinka paljon ihminen on itse halukas tekemään työtä asian kanssa.

Silti pidän ihanteellisena sellaisia kursseja ja hoitoja,jotka ovat kaikkien ulottuvilla.
Hinnaltaan sellaisia,että sen voi saada vaikka 10ekeä/kk,josd on työtön.
Meidän ryhmissämme tuo on ainakin mahdollista.Jos on suuret rahat ja suuret lupaukset tiedossa,suhtaudun varauksella.
Jokaisella kun on sittenkin se oma tehtävänsä ja suunnitelmansa. angel

Huh,kun tuli pitkä sekava sepustus. idiot2
Toivottavasti ymmärrätte edes osan,mitä koetin sanoa. Smiley
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1327 : 07.05.2008 08:28:04 »

Kiitos, kun muistutitte vielä yhdestä näkökulmasta tuohon raha-asiaan liittyen. Smiley Nimittäin itsekin olen aivan ehdottomasti sitä mieltä, että työstä kuuluu saada palkka. Esim. vaihtoehtohoitoja tekevälle tai astrologiayrittäjälle kuuluu palkka työstään siinä missä henkisen kurssin kouluttajallekin, enkä sitä halua kritisoida ollenkaan. Esim. ison kurssin järjestäminen vaatii tietenkin paljon organisointia ja resursseja, joihin tarvitaan rahaa. Herkästi myös syytämme rahastuksesta, jollemme tiedä tai arvosta sitä mihin tuo raha käytetään.

Oma pointtini oli enemmänkin siinä, että pohdiskelin mitä uskomuksia on olemassa esimerkiksi nyt näistä henkisistä asioista. Uskotaanko, että on ns. salaista tietoa, josta vain harvat ja valitut (rahakkaat) ihmiset pääsevät osallisiksi, vai uskotaanko että henkisellä tiedolla ei ole tekemistä maallisten arvotusten kanssa, eli se on saavutettavissa kenelle tahansa? Voipi hyvinkin olla osansa tällä omalla kuu merkurius vesimies :llani, että itse suhtaudun yleisesti ottaen tietoon niin, että se tulee mahdollisuuksien mukaan laittaa jakoon vapaasti ja tasa-arvoisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö tiedon jakoon liittyvästä työstä saisi ottaa korvausta, mutta jotenkin kavahdan aina sellaista, jos halutaan tietoa salaamalla ikään kuin ottaa valta tai yksinoikeus siitä tiedosta - mikäli tiedon luonne on sellainen, ettei se varsinaisesti vaadi mitään salaamista.

Tietysti kun mihin tahansa asiaan liittyy raha, se kytkee sen samalla myös muihin "maallisiin" asioihin. Rahalle odotetaan vastinetta ja raha liittyy myös ihmisten välisiin (kauppa)suhteisiin. Siksipä sosiaalisten suhteiden kiemurat ovat osa näitä henkistenkin opetusten verkostoja omine lainalaisuuksineen. Esimerkkinä vaikkapa ihan perusjutut eli itse kunkin kohdalla ns. kognitiivinen dissonanssi tai meihin sosiaalisesti vaikuttavat toiset ihmiset (sosiaalinen paine, karismaattiset johtajat jne. - täällä muutamakin esimerkki). Mitä enemmän näihin tutustuu, sitä enemmän tulee miettineeksi, miten paljon ne vaikuttavat kaikkeen sosiaaliseen kanssakäymiseemme ja hämärtävätkö ne joskus sitä itse asiaa (yksinkertaistakin) kaiken takana.

Mutta kuten todettu, henkiseen kasvuun on monta tapaa ja tietä, ja eivätköhän ne kaikki lopulta johda jotakuinkin samaan suuntaan. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1328 : 07.05.2008 08:33:49 »

Nyt pitää kyllä sanoa että on kaiken MAAILMAN muuta kissanristiäistä siunaantunut tälle viikolle kuin yksinkertainen tapaaminen erään tärkeän hlön kanssa (no siis perjantaihan se otollisin päivä on kuitenkin), on työkokouksia, iltatilaisuuksia, kutsuja, kalusteita, tuttuja, talkoita, uimalaa, ongintaa?? menoa sinne ja tänne, tietoa että miten tv-ohjelmaan pääsee ihan kuin vielä kiinnostaisi. Hermot menisi ellei naurattaisi. Ja exän vaimolle höpinätkin seassa. Nohh.. minä olen villi ja vapaa ja se hemmokin on mutta. Mitäs tää tällainen on. Voipa ainakin verrata muihin jälleen kerran. Ja saa jotain asioita hoidettua-

knuppel2 Cool :Smiley Tongue

Ja skientologia, tuttuni erosi siitä juuri Kaliforniassa tavattuaan pomon joka on jonkinlainen despootti.. hänkin vapautui omalle tielleen (äitinsä opettaa joogaa)..

Avataarana oleminen sinänsä, se vaatii vähän muuta kuin oman seksielämän levittelyä netissä ja naljailua
, kommenttina vaan..(Amman opetuksistahan ei esim veloiteta, ellei jonkun kirjan tai cdn halua hankkia)- 
« Viimeksi muokattu: 07.05.2008 09:09:18 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1329 : 07.05.2008 08:46:57 »

TADAA!!!!!  Cheesy
Pöllähdys ja tuulen puuska tupahan... tuon teille ison nami, nami kakun joka maistuu sille, mikä suussa paras ois... niin kuin Maija Poppasen lääke lapsille  Wink
Sain kummatkin tenttien tulokset, joihin pättäsin kuin maaninen ja ne ovat 4. JEEEEE!  Cheesy Cheesy Cheesy
Nyt alkoi kesäloma, tavallaan... kouluun joka pv mutta työstä loppu hommat ja toinen koulu vallan, loppuarvosana hilluu 3,2 kohdalla Wink
Että voipi tehdä kevyen olon  angel
Mitäs täällä muut? Tuossa lueskelinkin ja täytyy todeta, että ihan outoa on tuo avatar-koulutus? Mie kun luulin ensin sitä joksikin kuvankäsittely hommaksi  2funny
Rahasta saa sitten komian keskustelun, niin kuin politiikasta ja uskonnosta  Huh Siihen ei kommenttia, kuin jotta "raha ei tuo onnea, mutta tekee elämästä helpompaa"... paitsi joissakin tapauksissa ehkä  :Smiley En tiedä, kun ei ole kokemusta kuin sen puutteesta  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1330 : 07.05.2008 08:53:27 »

No kato, ensin keräät rahaa kasaan sitte meet Avatar koulutukseen ja sitte saat aina rahaa, simple automatico.  Wink

*Tuo alla oleva saattaisi pitää paikkansa, sitten oli jotain muutakin.. hmm.. no sille nyt ei voi mitään että olen ykkönen (kuten hän) ja nousuvaaka (kuten hän) saattaa olla hieman ilmassa. Onneksi myös tulta ja vettä löytyy.. siis.. hetkonen..en ollut ajatellut kertoa viimeisintä ideaani! Pe Mars Leijonassa?  mars  leijona

Daily Planet Overview
With Moon conjunct Mercury today, you’ll tend to speak impulsively. Your mind will be stimulated, and there will be lots of variety to keep life interesting. Work on building your skills, and explore intellectual topics of interest.

Your Lovescope - Tomorrow, May 7, 2008
You seem to be possessed by a great idea, which your partner might not see in the same way you do. The current planetary alignment is really giving you the impetus to make some big changes in your life, which would naturally include the one you love. But right now you are so carried away that you have forgotten to ask how they feel about it.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2008 09:12:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1331 : 07.05.2008 09:23:22 »

Ou  Shocked Kylläpäs olin tavis  2funny
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1332 : 07.05.2008 10:59:25 »

Nukuinpas sikeästi uudestaan. smitten

Kyllä ymmärsin täysin sinun mielipiteesi AJATUS ja olen aivan samaa mieltä
Eikä henkisyys tai mikään siihen liittyvä voi olla jokin salamyhkäinen tieto,jonka saa vain rahalla.
Kyllä se on jaettu ilo,kuten ilo yleensäkin on suurempi jaettaessa.
Erilaisista menetelmistä saa tietoa kirjoista aivan samalla tavalla,kuin kurssillakin.Mutta kuten meitä on monta tallaajaa,niin on monia tapoja hankkia myös se avain siihen tietoon.

Itse en aikanani luottanutkaan edes siihen,että kurssillakaan minulle mitään avautuisi ja siksi olin ylen hämmentynyt ja jotenkin itkuisen kiitollinen,että minä maan matonen sain yht äkkiä niin paljon. Cry angel
Toki kurssi oli vain avaus ja loppu riippuu paljolti itsestä.
Joihinkin ei kolahda ja he eivät jatka sen pitempään itsehoitojenkaan tekoa,jolloin ne eivät sillä lailla voimistu kuin säännöllisesti tekemällä.

Sitten on kursseja ja kursseja,,, Embarrassed
Jotkut myyvät jopa kolmen tason kurssia yhtenä viikonloppuna.
Sitä en ymmärrä,miten ihmeessä ihminen sen kaiken kykenee mieltämään mitä siitä seuraa,,,
Kuten jo kirjoitin,olen käynyt vuoden itse Master kurssia ja ei minusta sekään ole liian pitkä aika.
On myös ihmisiä,jotka syntyvät niin valmiina jonkun tiedon kanssa,että eivät tarvitse mitään opastusta.
Esim.syntymälahjaksi saatu näkemisen kyky on lahja joka oikein käytettynä auttaa monia ihmisiä.

En halua arvostella mitään tiettyä hoitomuotoa.Sashalle voi aivan hyvin sopia tuo,minkä on nyt löytänyt.Ei sitä kukaan voi tietää,mitä se hänelle antaa.
Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa,mutta me ihmiset kyllä luomme ahneudesta ne huonot puolet,sillä se pilaa käsitystä koko touhusta.

Ja Ardith,sinä olit edellisyönä unessani. Grin
Hyvin lyhyt,mutta kirjoitan sen tuonne uniosioon.Rakkauden Valo myös.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1333 : 07.05.2008 11:36:06 »

Tämä kuuluu taas niihin aiheisiin,joista on aika turha väitellä.
Luin eräästä Jehovan todistajien "Herätkää" lehdestä ilmoituksen,jossa oli neuvo,miten testamentataan heille maallinen omaisuutensa.

Niin,,,
Menepä sanomaan mummolle,joka ikänsä on noihin oppeihin uskonut,että nyt kuule harkitse vähän.
En menisi.On löytänyt sieltä onnensa ja vaikka ne opit ovat kaukana omasta näkemysmaailmastani,niin olkoon mummo onnellinen lopunikänsä ja tehköön rahoillaan sitten mitä tekee.

Nyt lähden tuonne suurimpaan henkiseen lähteeseen,eli metsään. smitten
Sieltä sitä ravinto saa sekä sielu,että mieli.Ja energiaakin. angel smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1334 : 07.05.2008 11:41:40 »

.... Itse olen tehnyt lukemattomia määriä ilmaishoitoja. ...
Ystäväni alkoivat jossain vaiheessa puuttua ilmaisen työntekooni,koska elin ja elän vieläkin aivan minimi tuloilla.Ihmettelyä siitä,että mikset sinä työstäsi ota maksua.Myös toiset hoitajat ovat näreissään,jos joku tekee koko ajan ilmaiseksi.

Niin,mietin että miten minä voin ottaa rahaa vastaan,kun en voi mitään paranemista kenellekään luvata? Huh
Eihän se ole minun käsissäni,vaan toimin siinä vain välineenä,joka on täysin luottavainen maailmankaikkeuden tahdonalaisuuksiin.
Mutta tuli oivallu ja sitä olemme pohtineet porukalla,että mistä se maksu otetaan.
Kyllä se on omasta ajasta jota työhönsä käyttää ja kaikista tarvikkeista ....
Pitää ehkä muistaa,että tässäkin on Jumalallinen tarkoituksensa ja sielunsuunnitelma. ...

Käytän hinnoittelussa järkeä.
Jos ei ole varaa maksaa,niin hoito tehdään joko pienillä nimellisillä summilla osissa,tai ei lainkaan. ...
Kuuluuko asiaan tällainen ilmiö?Mitä minulle tapahtui?Onko näkemäni jotain,joista muillakin on kokemusta?Miten saatetaan vaeltavat henget eteenpäin "kiusaamasta" talossa nykyisin asuvia ihmisiä?
Voi,sitä tulee niin valtavasti silloin,kun sydämestään tekee,eikä vain rahasta.

Ja luulen,että rahastusryhmät kutistuvat ja kuivuvat kasaansa,koska sana kiertää ja tuollaisia lupauksia ei voi antaa,jollei ole sitten myös tarjota sitä....
Ihminen luo todellisuuttaan hyvin pitkälle,myös kipujaan.
Keräämällä paljon tunteita sisäänsä,oireilee taatusti jossain vaiheessa joku kehon osa ja mikäli ei sitä kuuntele,oireilut lisääntyvät.
Energiahoitokin on hieman salapoliisityötä.Etsitään vian aiheuttajaa tunnepuolelta ja kokemuksista ja pyritään yhdessä pähkäilemään,mikä sen on aiheuttanut ja miten suhtautua siihen.Miten korjata asiaa,ja kuinka paljon ihminen on itse halukas tekemään työtä asian kanssa.
Hei "Chandra"

Luulen ymmärtäväni jutun pointin.

Yrittäjänä ollessani tein paljon myös lähes ilmaistyötä.
Toki ensimmäiseltä käynniltä otin maksun,
mutta jatkossa harkintaa käyttäen
tilanteen ja käytetyn ajan mukaan.
Tein myös kotikäyntejä ilman lisäkuluja henkilöille,
joiden oli vaikea liikkua yleisillä kulkuvälineillä tmv.

Työssäni oli tärkeintä auttaminen
,
raha oli sivuseikka, mutta tarpeellinen.

Auttamisesta saa aina hyvän mielen.

Itse kuulun nykyisinkin vapaaehtoisiin avun antajiin.
Kuntousryhmässä on voimaa
ja sieltä saa myös itselleen paljon.

Upeita kokemuksia tulee
ja koko ajan kehittyy itsekin
henkisellä tasolla eteenpäin.

Auttamisesta saa aina hyvän mielen.
Olen saanut paljon uusia ystäviä
ja paljon apua oman elämäni tasapainottamiseen.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: