Casperiina
|
|
« Vastaus #13230 : 05.04.2011 15:15:41 » |
|
Meimi, se kissoille puhuminen on vielä ihan tervettä. Sitten kun ne alkaa vastailemaan niin kannattaa miettiä pehmustettua huonetta. *A* Siis mitä, totta kai ne vastaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #13231 : 05.04.2011 17:34:18 » |
|
Ei mulla nelonen ole mitenkään painottunut, ihan tyhjä se on ja kärki on Oinaassa. Tässä on mennyt jo jonkin aikaa, kun kodinhoito ei ole millään muotoa kiinnostanut, pölypallerot saa kaikessa rauhassa pyöriä nurkissa... Mutta tuossa pari viikkoa sitten aloin siivoamaan kaappeja, kierrätykseen lähti pussitolkulla vaatteita, kenkiä, laukkuja, kulahtaneet ja rikkinäiset roskikseen. Kirjahyllystä lähtee höppäpömppää työkavereiden iloksi, järkyttävät kasat papereita oon käyny läpi ja nyt ne on järjestetty ja turhat läti roskikseen. Häkkivarasto pitää otaa seuraavaksi käsittelyyn... Ennen nukahtamista aika usein jutustelen tuonne jonnekin, iltarukouksen oma-versio, ja yleensä liitän mukaan kiitoksen että mulla on koti, tämä kaunis lämmin koti. Ja sunnuntaina tein vähän uuden kuun taikoja. Jospa nämä kaikki rukoukset ja taiat alkaa tuottamaan tulosta ja koti alkaa "heräämään" ja juttelemaan mulle takasi! No joo, aika outo ajatuskuvio, mutta mitä sitte, pääasia että on hyvä olla! Meimi, se kissoille puhuminen on vielä ihan tervettä. Sitten kun ne alkaa vastailemaan niin kannattaa miettiä pehmustettua huonetta. *A* Siis mitä, totta kai ne vastaa. Tietenkin ne vastaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #13232 : 06.04.2011 12:40:06 » |
|
Voi kun mulla ois kissa joka puhuis mulle! Hei, onko kellään mitään hyvää vippaskonstia, miten vois noin kotona saada synnytyksen alkuun vähän vauhtia? Sauna, seksi ja siivous on nähty ja tehty, piimädieetille en ala koska maha on ilman sitäkin tarpeeks kipee (luin siis jostain että piimäpaasto sais synnytyksen alkaan, en tiedä miksi, enkä kyllä usko siihen..).. Nännien hieronta - done, rappusien nousu - done... Onhan näitä rohtoja ja hedelmiä, joita käytetän luontaislääkinnässä naistenvaivoihin ja monista sanotaan että ei saa käyttää raskauden aikana koska voi saada aikaan keskenmenon. Yleensä se siis viittaa siihen että voi aiheuttaa kohdun supistelua. Nythän se olisi toivottua, mutta en siltikään omin päin uskalla alkaa juomaan mitään yrttiteitä, jos siitä onkin oikeesti vahinkoa sikiölle. Ja jos joku miettii että miksi sitä ehdoin tahdoin pitää yrittää saada synnytys alkamaan eikä vaan odottaa että se luontaisesti tapahtuu, niin esimerkiksi siksi, että nukun joka toinen yö noin kahden tunnin unet selkä- ja vatsakipujen takia. Maha painaa sisäelimiä ja ruuansulatus ei pelaa täysillä, joten melkein koko ajan on venymiskipua suolistossa. Lisäksi maha painaa verisuonia ja jalat puutuu tietyissä asennoissa tosi nopeasti. Tämä tila ei enää tunnu niin siunatulta. Varsinaiseen laskettuun aikaan mulla on 4 päivää, joten vauva on siis ihan täysin kehittynyt ja valmis tulemaan maailmaan ajan puolesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #13233 : 06.04.2011 12:46:15 » |
|
Tiigris, ootko kokeillu tulista ruokaa jo?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #13234 : 06.04.2011 13:08:47 » |
|
eppana: No en kyllä ole, mutta sekin menee vähän sille alueelle et jos siitä ei saa hyötyy synnytysasiassa, niin ainakin saan sillä aikaan kovat vatsanväänteet, mulla kun on toi ennestäänkin herkkä suolisto nyt vieläkin herkempi... Mutta kiitti kuitenkin, kun vastasit!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #13235 : 06.04.2011 13:17:03 » |
|
Oukei, entäs sitten lempeä löyly/ kylpy? Työkaverin vauvat päätti alkaa puskemaan ulos kun äiti oli vihdoin rentoutunut kunnon komediaa katsellen ja tietty nauraen. Kumpikin on muuten kun naantalin aurinko ja hymyä riittää.
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13236 : 06.04.2011 15:16:19 » |
|
Juttele sille vauvalle ja kerro miten häntä odotetaan rakkaudella jo tulevaksi. Jos on kovin hermostunut tai stressaantunut, niin ne stressihormonit kulkeutuvat istukan läpi vauvaan. Kevyen liikunnan, kuten kävely, ohella voi luoda positiivisia mielikuvia, joilla rohkaisee itseään sekä vauvaa. Ja harvoin ne vauvat juuri sinä päivänä syntyvät, kuin on arvioitu. Supistuksia voi tosiaan jouduttaa liikunnalla. Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia tulevaan tapahtumaan.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #13237 : 08.04.2011 20:12:05 » |
|
Haluaisin mennä sunnuntaina 2012 Nyt -konferenssiin Espooseen, mut mää tartten kartanlukijaa. Perinteinen navigaattorikin kävisi, mutta en omista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #13238 : 08.04.2011 23:02:06 » |
|
Aika, tuo rajaton rakkaus kaikille meille suunnattu, odottaa vaan , että kertoisitte mitä juuri nyt kaipaisitte eniten.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #13240 : 09.04.2011 09:31:52 » |
|
Hei niimpäs onkin aurinkoinen päivä vaihteeksi! Ihanaa Tosin kohta autoon istumaan 1,5 tunniksi... http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck <-- jostain toisesta topicista löytämäni kappale sopii päivään täydellisesti
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13241 : 09.04.2011 10:49:13 » |
|
Juo paljon nestettä, niin lima irtoaa paremmin. Ihan siis vesi käy. C-vitamiinia appelsiineista, paprikasta, mansikoista, hunajasta, mustaherukoista tai sitten ihan lisäravinteena. Pidä itses lämpimänä. Edit: Auringonhattu-uute on kans aika pop, vaikka kauheelle maistuukin. Eikä sitä tarvi paljoa.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13243 : 09.04.2011 12:59:27 » |
|
Mä oon huomannut, että mulle tulee flunssat, äänenpainumiset ja kurkkukivut samoihin aikoihin merkkarin peruutuksen kanssa. Siis köhä-räkä-kurkkukaktus täälläkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13244 : 09.04.2011 22:39:47 » |
|
Jaa siitä perääntyvästä merkiuriuksestako tämä kurkkukipu johtuukin? No eipä niitä insinörttejä ole näillä meidänkään kulmilla näkynyt. Sehän on siis tämä vanha perinne, että hoitsut ja insinörtit löytävät toisensa, hommaavat sen rivarin pätkän, ajelevat farkkuvolvolla ja on se kultainennoutaja ja kaksi lasta. Multa puuttuu: insinörttimies, rivarinpätkä, farkkuauto ja se kultainennoutaja. Tosin rivariin en edes halua asumaan, farkun sijasta haluan maasturin, enkä ainakaan toistaiseksi halua koiraa. Mulla ei edes ole mitään treffi-ilmoitusta millään saitilla. Ei vaan jaksa innostaa. Sain aina vääränlaista huomiota ja kyllästyin. Mutta kiva kun muilla onnistuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|