Sivuja: 1 ... 891 892 [893] 894 895 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6083683 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13380 : 03.05.2011 12:22:09 »

Tällainen se on...

smitten smitten söpönen
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13381 : 03.05.2011 12:28:02 »

Nuukuudessahan on se pointti, että kun on järkevä rahankäytössään, siis kohtelee huolellisesti omaisuuttaan että se kestää pidempään, eikä osta uutta heti kun siltä tuntuu että nyt haluan, vaan tarkkailee hintoja, miettii yön yli tarvitseeko sitä todella, niin silloin sitä rahaa kummasti jää käteen paljon enemmän käytettäväksi siihen elämästä nauttimiseen.  Wink

Mä uskon, että tämäkin on uskon asia.  Wink Jos tuntee huonoa omaatuntoa rahan käytöstä peläten köyhtymistä, niin silloinhan sitä juuri tapahtuu.

Aivan kuin Ebenia sanoi, arvosta, älä rajoita. Mä en enää usko järkeen.  2funny

Ehkä.. En vain kyllä itse todellakaan uskalla heittäytyä sen varaan että kyllä sitä rahaa aina jostain ilmestyy. Jotkut onnistuu siinä, jotkut taas ei. Tuo nuukuuskin on oma elämäntapansa, sopii mulle paremmin.  :Smiley

Joskus sitä kyllä miettii että jotkut pärjäävät elämässä niin loistavasti käyttämättä lainkaan järkeä että oikein ihmettelee. Mutta ehkä jos itse kokeilisi ei olisi yhtä onnekas tai ei vain osaisi sitä oikein.  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13382 : 03.05.2011 12:28:14 »

Tällainen se on...

Jotenkin äitinsä näköinen, vaikka en ole äitiään koskaan nähnytkään.  Wink Onnea kuparihapsiselle angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13383 : 03.05.2011 14:32:33 »

Onpas hurmaava pikku-ukko tuo Tiigriksen poika  smitten.

Onneksi vappu on ohi, huh huh. Kyllä oli taas jos minkälaista hiihtäjää tren keskusta täynnä- ja tuttuun tapaan julkinen liikenne ei toimi ja taksijonot aikasta loistavat... Hauskaa oli kyllä vaikka ilma oli jäätävä  Tongue.

Nyt saa sitten keskittyä kunnolla MM-peleihin, jiihaa! Aika suloinen tuo  leijona kun sisukkaasti jaksaa yrittää kattella mun kanssa vaikkei kovin paljoa kiinnosta  Grin.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13384 : 03.05.2011 16:03:36 »

Juu, sellanen pieni punapää hän on... Smiley  Punapäisyyshän yhdistetään astrologiassa marsiin..
No tällä kaverilla on paljon oinasta kartallaan,  aurinko mars merkurius uranus jupiter oinaassa, joten eiköhän se tulisuus sieltä tuu hiuksiinkin asti..
Saa nähdä mihin mä joudun tuon tulisielun kanssa, itse kun oon kanssa melko tulinen.
Hänellä on myös paljon kalaa kartallaan,  venus neptunus ceres chiron ...

Aika "vaikean" näköisiä aspekteja on myös, kaikki nuo oinaassa olevat planeetat tekee oppositiota saturnukseen 12. huoneeseen... Ja pluto on kauriissa, tekee neliötä kanssa vaikka mihin..
Aika saturninen kartta. Tai paljon saturnusta, neptunusta ja marssia. Toivon että mars antaa hänelle lämpöä ja positiivisuutta ja taistelutahtoa päästä haasteiden yli.

No, yritän olla nyt ajattelematta asioita liian pitkälle..!!!!

Mutta iso tahto hänellä on, se on selvää jo nyt... Grin Hermo menee kun kaikki ei tapahdu heti...
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13385 : 03.05.2011 16:11:12 »

Juu, sellanen pieni punapää hän on... Smiley  Punapäisyyshän yhdistetään astrologiassa marsiin..
No tällä kaverilla on paljon oinasta kartallaan,  aurinko mars merkurius uranus jupiter oinaassa, joten eiköhän se tulisuus sieltä tuu hiuksiinkin asti..

Mä en ole itse törmännyt oinasvaikutteisiin punapäihin, mutta skorppareihin sitten senkin edestä. Mutta niinhän se  mars hallitsee myös skorpionin merkkiä.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13386 : 03.05.2011 16:45:05 »

aurinko merkurius venus oinas ja punaista löytyy täältäkin sekä ihosta että hiuksista. Karttaa hallinnoi eniten  aspect_squ ja aspect_opp aspektit
Eka "järkevä lause" oli kuulemma suoraan "Minä itse!"  :Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13387 : 03.05.2011 21:06:21 »

Juu, mä tunnen kans yhden  aurinko oinas -punapään.. Isälläni oli punaset hiukset, mut hänen kartallaan ei ollu sen enempää oinas kuin skorpparivaikutusta. Voihan asian nähdä myös niin että se periytyy geeneissä, eikä planeetoilla ole mitään tekemistä asian kanssa.  Grin Sen muistan että punapigmenttisyys on väistyvä ominaisuus, eli tarvitaan tavallaan molempien puolelta se geeni, toisin kuin esim. ruskeasilmäisyys joka on dominoiva ominaisuus, periytyy helposti. No, mun miehen äidillä on kans punaset hiukset ja mun mies itse on kyl kans ihan punapigmenttisen näkönen vaikka hiukset ei ookkaan selkeesti punertavat, niin parta kasvaa aika voimakkaan punaseks ja iho tosi vaalea ja pisamainen (samoin kuin mulla).. Mä vaan en voinut kuvitella että vauvalla ois noin punertava tukka kun se syntyy, tai siis ylipäätänsä ollenkaan tukkaa kun syntyy. Hänhän tuli ulos 11min kiireellisellä sektiolla, kaikki tapahtui niin äkkiä ja itse olin ihan itkuinen ja raivona siihen asti kunnes herra nostettiin mun rinnalle ja tajusin vihdoin että kaikki on hyvin... Mä vaan nauroin ääneen että katsokaa nyt sen hiuksia ja pyytelin kirurgilta ja leikkurin hoitajilta kauheesti anteeks et jos oon ollu vaikee potilas, et kyllä tää vauva on nyt niin ihana ettei mua enää yhtää harmita tää sekoilu... Sitten itkin ja nauroin.. Grin

Takana oli siis 20 tuntia alakautta synnyttämistä ennen sitä sektiopäätöstä, olin melkein jo ponnistusvaiheessa ja alatiesynnytys ois kyl onnistunu mut tuli vaan kiire saada herra ulos kun napanuora kiristi kaulan ympärillä... En tiedä oliks ajatus syntymästä niin kauhee et laitto sit sen narun kaulan ympärille.. Tongue Grin

Huh. Synnytys on kyllä niin äärimmäinen kokemus että sitä ei voi sanoin kuvailla. Mut kaikesta siitä kivusta huolimatta se oli kertakaikkiaan mahtavaa. Varmaan just siks että siinä tosiaan näki et miten äärimmäistä olotilaa sitä vaan kestää tunnista toiseen kova tsemppi päällä ja tuntee ne supistuskivut voimaannuttavana kipuna.. Se oli tavallaan niin hienoo. Mut silti miettii et ei jumankauta, joudun tekeen sen vielä joskus uudestaan (jos oon niin onnekas et vielä raskaannun) ja siitä kerrasta taas ei yhtään tiedä miten se etenee, ja onhan mulla vielä sen ponnistusvaiheen kivut kokematta...

Omanapaista vuodatusta.. Tongue

Vauva laittaa nyrkkiä suuhun ja mussuttaa hirveen voimakkaalla äänellä, musta tuntuu et se tarvii nyt jotain.....

Tää äitiys on muuten by the way muokannut tosi paljon käsitystä omasta vartalosta ja naiseudesta... Tai nyt ehkä tajuan että tissien todellinen tarkotus on tarjota vauvalle ruokaa ja lohtua, ei ne oo mitkään miestenviihdytysobjektit pelkästään. Jotenkin hyväksyn rintani nyt paljon paremmin, vaikka niihin tuli satamiljoona raskausarpee siinä hetkessä kun ne parissa päivässä kasvoi sen pari kuppikokoa.. Ja mua ei jotenkin yhtään haittaa se että mun maha on vieläkin vähä pullamössöä.. Tuore äiti saa ollakin vähän pehmeä. Uskomatonta että keho palautuu silti suhteessa niin nopeesti, mulla on paino tippunut 3 viikossa 13kg, painan siis jo saman verran ku ennen raskautta. En suhtaudu enää kehooni arvostelevasti, vaan hämmästelen ja kunnioitan niitä muutoksia mihin se naisen keho pystyy. Ja jos siihen nyt jotain elämän jälkiä jää, niin nehän ovat vain ikään kuin kunniamerkkejä.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2011 21:08:06 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13388 : 03.05.2011 22:24:47 »

Onnea Tiigris! Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13389 : 04.05.2011 08:10:17 »

Lainaus
Tai nyt ehkä tajuan että tissien todellinen tarkotus on tarjota vauvalle ruokaa ja lohtua, ei ne oo mitkään miestenviihdytysobjektit pelkästään.

Anteeksi että niin sanotusti sadan paraatisi päälle, mutta homo sapiensin naaraiden rinnat ovat tietyssä mielessä nimenomaan miesten iloksi. Homma kulkee näin:

Ennen kuin esi-isämme nousivat pystyasentoon, oli ensisijainen seksuaalinen mielenkiinnon kohde uroksille ne naaraan pakarat. Sitten kun noustiin pystyasentoon, siirtyi fokus kehon etupuolelle, joten sinne piti kehittää signaali joka kiinnostaa niitä uroksia. Yksinkertaisin ratkaisu luonnon kannalta oli kehitellä rinnoista pakaroita muistuttavat jutut, jolloin urokset edelleen kiinnostuivat sellaisesta pyörestä parista, mutta tällä kertaa etupuolella. Tissit ovat itse asiassa kehon etupuolelle siirretty pylly.  Cheesy Grin

Kaikilla muilla kädellisillä - esim simpansseilla ja gorilloilla - naarailla on täysin litteä rinta silloin, kun ne eivät imetä. Rintakehän perusteella on mahdotonta erottaa niillä naarasta ja urosta toisistaan, ellei naaras juuri parhaillaan imetä. Ne rintarauhaset nimittäin vievät niin pienen tilan, että jos ei ole maidontuotto meneillään, niin rinta on aivan litteä. Meillähän rinnat ovat suurimmaksi osaksi rasvaa.

Tällä ilmiöllä onkin viihteessä vitsailtu: Muistan jonkun vanhan Benny Hill -jakson, jossa sketsipala meni niin, että ensin oli lähikuva avarasta kaula-aukosta ja tisseistä ja siinä tissien välissä roikkui kaulakoru. Kuva oli rajattu niin, ettei muuta näkynyt kuin ne tissit. Ja sitten kun kamera zoomasi taaksepäin niin että koko kroppa tuli näkyviin, niin selvisi etteivät ne olleet ollenkaan tissit, vaan pakarat.

Voisi ehkä sanoa, että maitorauhaset ovat vauva varten, mutta tissit miehiä varten. Toisaalta, tutkimukset ovat osoittaneet, että miehille ei ole (joitakin fetisistisiä poikkeuksia lukuunottamatta) juuri mitään väliä minkä kokoiset ja näköiset ne tisut ovat, niille on niin ihmeellistä että ylipäätään on ne tisut.  Grin Naiset ovat turhaan huolissaan asiasta, riittää että on ne tisut, jotakuinkin sama minkälaiset. Markkinatalous tietenkin haluaisi vakuuttaa toisin, sillä sillä harhalla saa myytyä hirveitä määriä turhaa tavaraa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13390 : 04.05.2011 08:30:52 »

Haha, päivän piristys Eklektikko!  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13391 : 04.05.2011 08:36:20 »

Onnea Tiigriis, vauvasi on tosi söpö!  smitten

Mulle on kyllä annettu hyvä kilpavarustus miesten kiinnostusta herättämään edelliseen kirjoittajaan viitaten.  Cheesy

Siitepölyt ovat vissiin kunnolla lähteneet käyntiin, nimittäin vuotaa nenä ja aivastuttaa, vuoron perään kumpaakin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #13392 : 04.05.2011 09:02:51 »

Kysyin yhdeltä miespuoliselta työkaverilta, että mikä niissä tisseissä niin kovin miehiä kiinnostaa, nehän on tarkoitettu vauvoille, niin hän heti hihkaisi: -Ja miehille!  Näinhän Eklektikkokin tuossa edellä hyvin selvensi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13393 : 04.05.2011 10:32:56 »

Yksinkertaisin ratkaisu luonnon kannalta oli kehitellä rinnoista pakaroita muistuttavat jutut, jolloin urokset edelleen kiinnostuivat sellaisesta pyörestä parista, mutta tällä kertaa etupuolella.
2funny Eli pyhä miesten yksinkertaisuus.  2funny

Tosin se kyllä riippuu miehestä kuinka tissifanaatikoita ovat, osa on yhä siellä pyllyasteella, mitä lie sekään sitten tarkoittaa..  Wink
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #13394 : 04.05.2011 14:31:00 »

Mä kysyin tossa joku aika sitten mieheltä, että mikä niissä tisseissä niin viehättää. Herra vastasi, että kun ne vaan on niin mukavat pyöritellä, tunnustella ja sopivat kivasti käteen. Eli stressipallot Grin  

Pakko tunnustaa, että tisseissä on kieltämättä voimaa: ennen kuin aloin seurustelemaan tämän nykyisen kanssa huomasin esim. monissa bileissä, että herran katse on lasittunut mun etumukseen Grin En koskaan huomattanut asiasta, koska siinä olisi porukan edessä nolannut herran täysin, mutta usein itsekseni hymyilin tälle tissimanialle. Mulle on tuota tissiä siunattu hiukan enemmän kuin mitä toivoisin, eli c-kupin verran. No joo, nytkin, vielä 3,5 vuoden yhteiselon jälkeen tisseissä on voimaa. Vähän paljasta pintaa herralle, niin saa varmasti miehen jakamattoman huomion 2funny

Onhan se aika liikkistä iltaisin, kun mies tunkee päänsä tissien päälle, huokaisee, ynähtää, sulkee silmät ja hymyilee onnellisena smitten

Mun koko  jousimies -stellium putoaa miehen kartan 4. huoneeseen, eli kai tuossa on jotain miehen meikäläiseen kohdistuvan tissimanian taustalla... Huh
« Viimeksi muokattu: 04.05.2011 14:34:13 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 891 892 [893] 894 895 ... 1167
  Tulostusversio