Mun tuplajouskari-rakas, on yllättävän koti-tyyppi ja perhe-tyyppi.
Luulenkin sen johtuvan pitkälti siitä että hänellä on
4. huoneessa. Mutta muuten, kympistä löytyy ja 11:sta
ym.. Ja uskon että todellakin se 'vapaus suhteessa' on tietynlainen kriteeri, sillä eihän suhteen tarvitse olla liian sitova. Mut tässä tuplajouskarissa on sellainen kotihiiri -sydän vielä.
Mun
jopa enempi tarvii 'täysin omaa' tilaa..
Tää kuulostaa todellakin niin tutulta
Itse viihdyn kotosalla vallan mainiosti, jos kotona on jotain aktiviteettia. Pienet pyrähdykset toisaalle piristävät omaa mieltä ja suhdetta, mutta koti on silti koti, pyhättö ja oma yksityinen piilopaikka. Tykkään myös kutsua kavereita meille viettämään iltaa ja heitä tykkään kestittää ja paapoa, nimim. DC
Tosin viime aikoina olen ollut aika erakko johtuen lopputyöstä...
Vapaus... Senkin voi määritellä niin monella eri tapaa. Mulla 'vapaus suhteessa' tarkoittaa sitä, että voi toteuttaa itseään vapaasti sekä saa tilaa omille ajatuksille ja harrastuksille. Saa olla oma itsensä. Jos tämä on kunnossa ja saan vapautta ilmaista omaa, vähän epäkäytännöllistä ja omalaatuista itseäni, niin perusta toimivalle suhteelle on luotu
Olen nimittäin aikoinani seurustellut "sumuisten vuorten gorillan" kanssa ja se irtokarvojen määrä oli valtava - valtavan yököttävä.
Kyllähän meilläkin tuo mies varmaan päästää saman verran karvoja kuin meidän kissat... Muta eihän meistä kukaan voi olla aivan täydellinen (paitsi narsisti omasta mielestään) :
Loistava suoritus Caperiina!!!!
Minä olen laihiksella, on pakko kun alkaa vaatteet kiristämään. Olen ollut aikamoinen herkuttelija nyt talvella ja se on jättänyt jälkensä. Ajattelin että jospa tässä vuoden jaksaisi alkaa muuttamaan ruokavalion kokonaan ja pikkuhiljaa niin kait ne kilotkin alkaa siitä karisemaan. Nyt on aika tukala olo
Ja tulee muuten aika kalliiksi joko lihoa tai laihtua suurempia määriä, rahaa palaa uusiin vaatteisiin melkoisesti!
Se on tuo karppaus, se vaan toimii.
Mä olen tosin jo monta kiloa sitten yrittänyt saada painon pysähtymään, ettei kaikki muodot lähde, mutta se on vaikeaa, kun en voi ottaa viljatuotteita takas ruokavalioon terveyssyistäkään. Huomasin, että ne viljat eivät vain lihottaneet vaan niillä on muitakin haittoja esim. ihoon, tulehdukset, kutinat jne. Pitää varmaan vaan alkaa mättämään perunoita, jos mielii tästä lihoa.
Itse olen myös noudattanut VHH-dieettiä parisen kuukautta ja muutosta on tapahtunut
Jo ahtaiksi jääneet vaatteet mahtuvat taas päälle. Olo on upea
Mulla hiilaripitoinen ruokavalio aiheutti närästystä ja turvotusta sekä energiatasojen heilahtelua (ruoan jälkeen iski aina ihan kauhea väsymys muutamaksi tunniksi)
Nyttemmin energiatasot pysyvät tasaisina ja olo on pirteä myös ruokailun jälkeen. Lisäksi olo on kevyt ja paljon raikkaampi - mikä kuulostaa yllättävältä, kun ajattelee, että energia tulee rasvoista. Ja karppauksessa on se hyvä puoli, että siltikin saa syödä kunnolla ja mahansa täyteen, ei tarvitse pupunruoalla kituuttaa, joka ei riitä pitämään energiatasoa yllä ja nälkä on koko ajan... Rasva täyttää mahan nopeasti, joten olen huomannut, että ruoka-annokset ovat pienemmät kuin aikaisemmin. Lisäksi rasva pitää kylläisenä paremmin kuin tyhjät hiilarit, sokeri jne.
Söin tässä tänään itsetehtyä kebabia jogurtti-habanerokastikkeen kera, kyytipoikana se ihan tavallinen vihreä salaatti. Maukasta, loistava fiilis ja kuulostaako kidutus-pupunmurkinalta, häh?
Herkutella toki saa silloin tällöin, karkkipäivä-käytäntö on ihan hyvä
Herkuttelin vappuna pitkästä aikaa yhdellä lemppariherkullani, eli habanerosipseillä, joista olen joutunut luopumaan karppauksen myötä... Ei tee mieli herkkuja taas hetkeen ja pieni hemmottelu aina piristää mieltä
Mä silleen tykkään siitä tunteesta, että kun nukkuu kyljellään, niin käsien väliin jää ne kaks kumpua. Ja aina parempi jos niille eksyy vielä kolmas ja neljäs käsi yön ajaksi... Wink
*A*
Ihanasti sanottu! Mii laik tuu