Hyvää äitienpäivää kaikille äideille täältäkin
Me käytiin mun äidin ja miehen perheen (vanhemmat + sisarukset perheineen) yhteisellä juhlalounaalla. Ihan mukava pikku tapa tuokin
Meidän perheessä tunteita ei oikein ilmaista, joten siksi myös mulle joskus vanhempien onnitteleminen tms., on todella kiven takana
Eikä varmaan se tietty sydämellisyys tule koskaan tavaksi meidän perheessä...
Rahankäytöstä: Mä olen ihan järjettömän pihi aina ajoittain ja mä olen sentään
, jonka kuvittelisi heittävän rahaa tuosta vaan huvitukseen jos toiseenkin!!! Lahjoja ostan vain vanhemmilleni, miehelle ja parille tärkeimmälle kaverilleni, ja nekin budjetoin aika tarkkaan - tosin miehelle ostan aika avokätisesti ties mitä, onhan hän mun ydinperhe tällä hetkellä
Ja välillä on tosi työn ja tuskan takana ostaa edes itselleni mitään hemmottelutuotteita tai vaatteita, kun en rahaa raaski käyttää oikein mihinkään
No, vaatteisiin voi kerralla mennä rahaa ihan kivasti - kun vielä käyttövaatteissa suosin monesti merkkivaatteita, jotka ovat parempilaatuisia ja kestävät käytössä pidempään kuin ns. halpismassaroska. Eli tässäkin varmaan joku piheys piilee taustalla :
Mun tuntemat Jousimiehet on suurimmalta osalta tosi pihejä...
Yksi ei oikein sijoita muuhun kuin alkoholiin ja toinen ei sijoita mihinkään, käyttää vaatteitakin niin kauan, kunnes ne tippuvat päältä
Kolmannen Jousimiehen rahankäyttöä en niin tunne, vaikuttaa siltä, ettei se aina niin tarkkaa ole