Koekaniineja?
No minä ja KV voitaisiin tietenkin alkaa, ja sitten voitaisiin raportoida täällä foorumilla. No ei.
Vaikka sanonkin aina, että ei niin pientä pilaa, ettei toinen puoli totta...
Ja sitten tappelu siitä että kummassa päässä ruoskaa kukin on...
*A*
Voi teijän kanssa
Tulipas muuten tuosta mustasukkaisuudesta mieleen, että Briteissä oli joku herra erehtynyt kehumaan Pippa Middletonin peppua. Miehen tyttis veti paprikatäytteiset oliivit nenäänsä ja oli herralle sitten kostanut tämän sanomiset:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a183089/mies+kehui+pipan+peppua++tyttoystava+kosti+tuhrimalla+auton++kuva/En voi muuta sanoa kyseiselle naisihmiselle kuin että "stop acting like an idiot"...
Mitä tohon SM:ään ja siihen, ettei sitä luokitella enää sairaudeksi, niin hieno homma! Kuitenkaan SM:ssä ei ole kyse toisen vahingoittamisesta, vaan toiminta lopetetaan samantien, jos toinen ei halua jatkaa - tämä erona väkivaltaisuuteen, jossa toisen tarkoituksellinen vahingoittaminen jatkuu, jatkuu ja jatkuu...
Mua ei kyllä oikein sytytä SM-touhut enkä niitä välttämättä omaan makuuhuoneeseeni halua - käsiraudat ja jalkakahleet kyllä löytyy
Toisaalta tekisi mieli hankkia semmoinen ihan pikkuinen ja hellävarainen ruoska ja ihan uteliaisuudesta kokeilla... Mokkanahkainen "hapsuruoska" taitaa olla aika hellävarainen.
Onhan tuo herra läiskäyttänyt aktin aikana mua avokämmenellä perseelle ja se tuntui jotenkin alentavalta, ei lainkaan kiihottavalta...
Sanoin kyllä jälkikäteen, etten tykkää, eikä herra ole samaa enää uudestaan tehnyt. Eikä ehkä kannata, sillä jos viesti ei mene perille ja/tai olen tavallista herkemmällä päällä, voi herran turpavärkki punottaa muutaman päivän aktin jälkeen :