Elwyn on tuore täti
Veli soitti äsken, ja kertoi että sellainen punatukkainen meidän suvun leukaperillä varustettu pieni poika syntyi noin parikyt minuuttia sitten
Koleeta
Hihhih, onnea!!
Punatukkaiset pikkupojat on jees!
Hassua!
Huh, täällä ehkä parempi päivä aluillaan kuin eilinen. Olen päivä päivältä varmempi et poikanen on allerginen monille asioille, eikä pelkälle lehmänmaidolle. Oon ollut nyt dieetillä 9 päivää; maidoton, munaton, suklaaton, äyriäisetön (?) mut selvästi päivät vaihtelee. On ollu kaks TOSI ärhäkkää päivää, ekalla kertaa oireet lähti joko tomaatista tai nakista (oli kyl maidoton nakki, mut oon huomannu et vauva reagoi kaikkeen prosessoituun ruokaan) ja toisella kertaa kookosmaidosta.
En kauheesti enää pysty supistaan mun ruokavalioo, pääasiassa syön riisikakkuja, sinistä keijua, kokojyväriisiä, possun jauhelihaa, banaania, mustikkaa ja kurkkua. Painoin huhtikuussa vielä 75kg ja nyt tänä aamuna vaaka näytti 58kg, oon jo 5kg kevyempi kuin ennen raskautta. Naama hilseilee, kunsinauhat hajoilee, hiukset on ihan hamput, vaikka oon joka päivä ottanu monivitamiinin, 1,5g kalsiumia, magnesiumin ja 2rkl oliiviöljyä. Joinain päivinä en ehdi syödä ennen kolmea iltapäivällä kun mies tulee töistä, vaikka nousisin jo viideltä aamulla ylös. Tarvisin lisää proteiinia jostain, ettei sitä ala lähtee mun omista lihaksista ja sisäelimistä
niinku jossain sanottiin.. Imetys lisää päivittäistä energiantarvetta noin 500-700 kcal.
Mitä nyt netistä on lueskellu ketjuja ekasta vauvavuodesta nii monilla on samantapasia kokemuksia, painoindeksi on laskenu 16 ja yksinhuoltaja on ehtiny käydä suihkussa kaks kertaa viikossa
LUOJAN KIITOS MULLA ON TOI MIES....
Mitenkähän mä sillon 20 vuotiaana oisin pärjänny, kun harkitsin tosissaan että teen vauvan, mä en siihen miestä tarvitse... Huh, hyvä etten tehny!!!!! Vaikka kyllähän monet pärjää tosi hyvin yh-äiteinä vaikka 16-vuotiaina... Se on niin ihmisestä itsestä kii, sekä tietty vauvan terveydestä ja tempperamentista ja siitä minkälainen tukiverkko on ympärillä. Meillä esim. ei asu lähellä ketään, joka hoitais vauvaa.