Mä oon kyllä sitten suurinpiirtein ton vastakohta. En ole ikinä jättäny mitään opintoja tai muutakaan kesken. En ole ikinä herännyt vieraasta paikasta ja miettinyt missä oikein olen. En koskaan shoppaile mitenkään hulluna. Enkä tee juuri edes heräteostoksia.
Kai sitten aika tylsä tapaus...
...
Heh, no jos puhutaan tylsistä tapauksista, niin tämän
:iin tylsempää tuskin löytyy!
Vaikka onkin stellium Jousimiehessä ja tavara läjähtää vielä 11. huoneeseen, niin joku vastuullisuuden voima aina pidättää tätä Jouskaria tekemästä mitään tyhmää ja pistää aina harkitsemaan vähintään kolme kertaa ennen isoja päätöksiä...
No, enpäs kyllä itsekään ole herännyt koskaan niin, että sitä on tullut ihmeteltyä, missä ollaan... Yhdet opinnot jätin kesken, mutta onneksi toiset sain loppuun. Ja tuo rahapolitiikka: olen ääripihi ihminen. Venytän joka ikistä senttiä, budjetoin, tuijotan pankkitiliä kauhuissani (vaikka ei tarttiskaan) ja teen Excel-taulukoita kuukausittaisesta rahanmenosta
No, toisaalta, sitten kun ostan tavaraa ja vaatteita, saatan sijoittaa niihin huomattavan määrän rahaa, koska arvostan tavaroissa brändiä (statustietoinen
) sekä brändin yli laatua ja kestävyyttä.
Ja Ironialle paljon tsemppiä ja onnea
Kuulostaisi siltä, että mun siskolla saattaisi myös olla ADHD - tai sitten bipolaarinen mielialahäiriö
Hänen elämänsä on myös impulssien varassa, elää täysin tässä hetkessä ja rahankäyttöä ei hallitse, saattaa tuhlata ties mihin ja on rahaongelmissakin tällä hetkellä. Mitään asioita ei saa vietyä loppuun saakka (tai no, sai kuitenkin AMK-tutkinnon loppuun), mielenkiinnon kohteet vaihtelevat koko ajan, menee täysin virran mukana, kaverisuhteet muuttuvat koko ajan - suurin osa näistä "vanhemmista" kavereista on saanut jo tarpeekseen ja lähteneet eri suuntiin
Ja ajoittain on erittäin masentunut, ehkä juurikin tästä päämäärättömyydestä, ja silloin hyvä kuin pääsee sängystä ylös tai edes lähdettyä kauppaan... Paha vaan, kun 'lääkitsee' itseään alkoholilla ja huumeilla (myöntänyt päivittäisen pilven polttelun) - mielialalääkitys hänellä on, mutta ei taida ottaa lääkkeitä säännöllisesti...