Siis OIKEESTI,jessus!! Mies ja vauva piereskelee, vuorotellen... En osaa kumpi haisee pahemmalle, mut mä muutan täältä kohta pois!!
Älä muuta ainakaan meille, koska meidän kämpässä asuu kaksi kilpaa piereskelevää pierutyynyä
Ja piereskely ei meillä katso sukupuolta
Sähän karppaat? Jännä, koska mä pääsin iänikuisista ilmavaivoista kokonaan eroon kun jätin viljat.
Karppaan, juu. Mulla lähtee ilmat edelleen liikkeelle, jos käytän reilummin maitotuotteita
Myös täysin laktoosittomat pierettävät. En tiedä, mistä johtuu - tuskin voi ihan maitoallergiaksikaan sanoa... Ja chili pistää ilmapumpun pyörimään, kun tulee ajoittain harrastettua vähän tujummin maustettuja ruokia
Vai olisko se tuo liha, joka tosiaan pistää pakin pörisemään...
En ole ajatellut asiaa...
Mutta huomattava parannus verrattuna entiseen ruokavalioon
Silloin pieretti oikeastaan jatkuvasti (tuli tuhnuteltua sekä kotosalla miehen kanssa että salaa julkisilla paikoilla
) sekä kärsin melko usein närästyksestä - nyt närästys on ollutta ja mennyttä
Jep, minäkin saan lihasta ilmavaivoja -ja niistä arominvahventeista myös
Eineslihapullat -> ah. Niissä tosin on just kaikkea muuta kuin lihaa, mutta anyways..
Yh, eineslihapullat on kyllä jotain...
Mä en ole enää vuosiin syönyt einespullia, vaan laittanut ne aina itse. Oikein maustamalla saa tosi maukkaita pullia, mä käytän mausteena hienoksi silputtua chiliä
Eineksiin tottuminen on kyllä aika huolestuttavaa - jo ihan pikkulapset ovat jollain tapaa liiankin tottuneita einesruokaan
Yksi tuttuni tuossa kertoi, että hänen 5-vuotias poikansa ei suostu edes syömään kotitekoisia pullia, vaan vaatii HK:n, Atrian tms. valmispullia. Ja monissa perheissä kotiruoan on korvannut mikroruoka, moni ei välttämättä osaa edes itse laittaa ruokaa
Että tässäkö tämä sitten on..?
Okei, voin myöntää, että muuttaessani kotoa hyvä kuin osasin edes puuroa keittää. Mutta hengenpitimiksi sitä piti opetella ruoanlaitto - Siperia opetti. Nykyään pidän itseäni melko kohtuullisena ruoanlaittajana, tykkään laittaa hyvää ruokaa, nautiskella hyvästä ja aidosta mausta sekä tarjota makumatkoja myös miehelle, ja kokeilla kaikkea uutta keittiössä