Sivuja: 1 ... 914 915 [916] 917 918 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6072208 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13725 : 10.06.2011 22:12:39 »

Hei kiitos muistutuksesta, tosta helluntaista! Afro

Siis OIKEESTI,jessus!! Mies ja vauva piereskelee, vuorotellen... En osaa kumpi haisee pahemmalle, mut mä muutan täältä kohta pois!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13726 : 10.06.2011 22:28:54 »

^Mun isä sanoi ihan samaa... :Smiley

Ja sanoi myös että "kun yskii, pieree ja aivastaa, niin pääsee kaikista vaivoistaa(n)",
tää sanonta oli kyl isän äidiltä peräisin...
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13727 : 11.06.2011 09:00:56 »

meillä pysyy oleminen sisällä siedettävältä kun yöt on ikkunat auki ja päivät kii kera sälekaihtimien. tuulettimen eteenki kannattaa laittaa joku astai kylmällä vedellä+jäällä.
meiän talo on rinnetontilla, etelänpuolella. eli aurinko alkaa aamulla paistaan sisään ja paistaa koko päivän kuudesta ikkunasta alakerrassa ja 4 yläkerrassa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13728 : 11.06.2011 09:37:52 »

Minulla oli niitä märkiä pyyhkeitä kylmälaukussa,kylmäpatterien kanssa,kun ajoin yöllä kotiin kaupungista.Hartioilla oli yksi pyyhe ja pään ympärillä toinen.Hikoilukin lakkasi,luulin hikihanojen auenneen jo lopullisesti,ja jääväni sellaiseksi lätäköksi loppuiäksi.Pään jyskytys katosi siinä samalla.Nyt olen joessa lillunut viimeistelemässä tätä jäähdytystä.
Ukkosen ilma taitaa tulla tälle päivälle.    Cheesy  
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13729 : 11.06.2011 09:41:27 »

Jee, mun vatsa on laskeutunut ja ähky on ohi!  Smiley
Noi pussikeitot on kyllä semmosia ruokahalun herättäjiä, yhdestä ei tuu ku kiukkuseks...  Grin
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #13730 : 11.06.2011 19:35:09 »

Siis OIKEESTI,jessus!! Mies ja vauva piereskelee, vuorotellen... En osaa kumpi haisee pahemmalle, mut mä muutan täältä kohta pois!!

2funny

Älä muuta ainakaan meille, koska meidän kämpässä asuu kaksi kilpaa piereskelevää pierutyynyä Cheesy  Ja piereskely ei meillä katso sukupuolta Grin

Helteet ovat kyllä hellineet, tässä on pari viikkoa ehtinyt nauttia ulkoelämästä, eilen käytiin pelaamassa frisbeegolfia ja minigolfia. Tänään tehtiin monituntinen melontareissu, minkä jälkeen sai vielä nauttia grilliruoasta smitten  Yöt ovat kieltämättä aika lämpöisiä, vaikkeivät meillä vielä tukalia - peittoa tulee moneen kertaan potkittua pois päältä ja vedettyä takaisin niskaan. Tuuletinta ei tosin vielä tarvita Smiley

Ilmat kieltämättä enteilevät ukkosta - ja vähän odottelenkin kunnon ukkosmyräkkää, joka viilentäisi kelin hetkeksi Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13731 : 11.06.2011 19:56:49 »

2funny

Älä muuta ainakaan meille, koska meidän kämpässä asuu kaksi kilpaa piereskelevää pierutyynyä Cheesy  Ja piereskely ei meillä katso sukupuolta Grin

Sähän karppaat? Jännä, koska mä pääsin iänikuisista ilmavaivoista kokonaan eroon kun jätin viljat.  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13732 : 11.06.2011 20:15:35 »

Mutta monella se on tuo liha joka aiheuttaa ilmavaivoja... Tän tiedän sanoo tosta toisesta piereskelijästä... Toisella se piereskely tulee maidottomasta äidinmaidonkorvikkeesta.. Kuinkahan lowcarbia se on.. Smiley

Mä oon ainakin huomannut että mikä tahansa eines tai valmisruoka saa mulla ilmat liikkeelle, kai se on ne kaikki lisäaineet yms muu epämääräinen, arominvahventeet yms.. Ei sovi ihmiskeholle sellanen moska.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #13733 : 11.06.2011 22:24:12 »

2funny

Sähän karppaat? Jännä, koska mä pääsin iänikuisista ilmavaivoista kokonaan eroon kun jätin viljat.  Huh

Karppaan, juu. Mulla lähtee ilmat edelleen liikkeelle, jos käytän reilummin maitotuotteita Huh  Myös täysin laktoosittomat pierettävät. En tiedä, mistä johtuu - tuskin voi ihan maitoallergiaksikaan sanoa... Ja chili pistää ilmapumpun pyörimään, kun tulee ajoittain harrastettua vähän tujummin maustettuja ruokia Wink

Vai olisko se tuo liha, joka tosiaan pistää pakin pörisemään... Huh  En ole ajatellut asiaa...

Mutta huomattava parannus verrattuna entiseen ruokavalioon Smiley  Silloin pieretti oikeastaan jatkuvasti (tuli tuhnuteltua sekä kotosalla miehen kanssa että salaa julkisilla paikoilla Grin ) sekä kärsin melko usein närästyksestä - nyt närästys on ollutta ja mennyttä Smiley

Jep, minäkin saan lihasta ilmavaivoja -ja niistä arominvahventeista myös Grin Eineslihapullat -> ah. Niissä tosin on just kaikkea muuta kuin lihaa, mutta anyways..

Yh, eineslihapullat on kyllä jotain... buck2  Mä en ole enää vuosiin syönyt einespullia, vaan laittanut ne aina itse. Oikein maustamalla saa tosi maukkaita pullia, mä käytän mausteena hienoksi silputtua chiliä Cheesy

Eineksiin tottuminen on kyllä aika huolestuttavaa - jo ihan pikkulapset ovat jollain tapaa liiankin tottuneita einesruokaan Undecided  Yksi tuttuni tuossa kertoi, että hänen 5-vuotias poikansa ei suostu edes syömään kotitekoisia pullia, vaan vaatii HK:n, Atrian tms. valmispullia. Ja monissa perheissä kotiruoan on korvannut mikroruoka, moni ei välttämättä osaa edes itse laittaa ruokaa Undecided  Että tässäkö tämä sitten on..?

Okei, voin myöntää, että muuttaessani kotoa hyvä kuin osasin edes puuroa keittää. Mutta hengenpitimiksi sitä piti opetella ruoanlaitto - Siperia opetti. Nykyään pidän itseäni melko kohtuullisena ruoanlaittajana, tykkään laittaa hyvää ruokaa, nautiskella hyvästä ja aidosta mausta sekä tarjota makumatkoja myös miehelle, ja kokeilla kaikkea uutta keittiössä Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
~Karuna~
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13734 : 12.06.2011 00:19:02 »

Ystävät saapuivat jo perjantaina ja todella mukavaa on yhdessä ollut. Sää täällä Wienissä on kuuma ja aurinkokin on paistanut. Onneksi vielä on pari päivää aikaa ystävien kanssa tehdä täällä kaikkea kivaa ennen kuin he kotimatkalle joutuu.
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13735 : 12.06.2011 09:01:06 »

Eilen taas itkettiin, elämä menee ihan vuoristorataa. Undecided Ero on siis jossain vaiheessa tulossa, en vaan tiiä koska.

En tajua miks mulla tekee ihan älyttömästi mieli aurajuustoa? Huh Siis himoitsen sitä ihan älyttömiä määriä, osaako kukaan sanoa onko siinä jotain terveellistä bakteeria tms., jonka puutetta mulla ois, vai oonkohan vaan hullaantunut ihan täysin? Voisin syyä sitä vaikka koko paketillisen ruisleivän ja kurkun kanssa! idiot2

Testasin eilen taas uutta viilennyskikkaa: pistin makkarin ikkunaan alumiinifoliota. Pitää hyvin auringonsäteet ulkona, ja olihan se huone paljon viileämpi. Muihin ikkunoihin sitä on kyllä turha soveltaa, makkarin ikkuna sattu olemaan sopivan kokonen. Smiley
Se tosin rapisi niin koko yön, että näin unta olevani jossain leikkaussalissa missä teroitettiin veittiä tms. Grin
Syö ihmeessä sitä aurajuustoa.Itse saan semmoisia rahkan syönti puuskia.Siitä tiedän,että on jäänyt kalkin syönti väliin.Tuttava söi juustoja,lihoi kovasti,sitten söi niitä Tohtori Tolosen kakkitapleteita,niin juusto villitys jäi pois,on ihmetellyt myöhemmin sitä juusto himoa,aurajuusto oli se mieluinen.Jos sulla on se laktoosin imeytymishäiriö,niin tarvitsetkin juustoa,tai kalkkia.    Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13736 : 12.06.2011 10:38:45 »

Ei valttamatta johdu kalkista, vaan voi johtua siita, etta serotoniinitasot ovat alhaiset! Silloin usein tekee mieli kaikkia maitotuotteita, koska maitotuotteet auttavat serotoniinin tuotantoa aivoissa.

Nyt aurinkoon, ottamaan lampoa koko kroppaan (aurinkorasvat myos messiin!), ihania vihreita ruokia ja liikuntaa. Silla saa jo serotoniinin tuotantoa kayntiin! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13737 : 12.06.2011 16:07:10 »

auringossa 46, varjossa 31. ei o ihmisen keliä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #13738 : 12.06.2011 18:04:35 »

Voimia, soma, pysy vahvana - asiat järjestyvät kyllä, tavalla tai toisella! smitten
tallennettu

Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13739 : 12.06.2011 18:29:51 »

Elämä helpottui 90% kun tajusin että kiinnijuminneet hillopurkit saa auki tarpeeksi jämyllä veitsellä, joka laitetaan kannen alle ja väännetään auki, kunnes kuuluu TSUP, ja kannen saa kierrettyä auki Wink

Ihan kuin tämä olisi suoraan mulle osoitettu.  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 914 915 [916] 917 918 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: