Tervehdys tupaan, varmaan tää helle tekee, että näin aivan omituisia unia. Jostain aaveista.
Aina se vaikuttaa elämään kun elää toisen kanssa ja olen joskus miettinyt samaa, että jos tämä suhde ei onnistu niin en kyllä muuta kenenkään kanssa yhteen. Vaikka toisaalta en tiedä osaisinko pidemmän päälle asua eri osoitteissa kuitenkaan, jos olisin tosissani.
Tiigris kirjotti tuolla aiemmin naisesta, jota ihailee. Mulla oli kans nuorempana yks tyttökaveri, jota ihailin. Ihan vain sitä millainen se oli ja miten se toimi. Yllätys se oli kaksonen kun itse olen jouskari.
Nykyään mulla ei oikein ole sellaista "arjen idolia", jota aidosti ihailis ja kunnioittais. Enemmän sitä huomaa eri ihmisistä erilaisia hienoja piirteitä, mutta ei ole ketään yhtä tiettyä. Erästä
ystävätärtäni kyllä ihailen ja kunnioitan. Se on hieno perheen äiti ja jaksaa olla aina positiivinen ja ystävällinen.
Tunnistan hyvin tuon olon, että haluaisi olla joku muu. Mietin miten paljon sitä yhden ihmisen osalle voi elämässä tulla kaikkea vastoinkäymistä, olisiko helpompaa olla joku toinen. Joskus helpottaa ihan se ajatus, että jonain toisena olisi helpompaa.
Tänään pitäis mennä juhliin... ja yrittää selvitä tuosta helteestä hengissä.
Hellepäivää kaikille!